Hmm dat verwacht ik niet. Hij heeft juist een paar keer waar ik bij was duidelijk gezegd dat ie sinds enige tijd vrijgezel is.quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Hij wil met je naar bed.quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
om iedereen maar ff voor te zijn.... hij wil je batsen, neuken, swaffelen, uitwonen, volblaffen etc....
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...quote:
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 7 december 2008 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...quote:Op zondag 7 december 2008 10:54 schreef equinoxious het volgende:
[..]
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
wat swaffelen, uitwonen, of volblaffen of alle drie//??
Forward dit en hij haakt afquote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Ik wordt
of lekker aan je klit laten likken of zoquote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef equinoxious het volgende:
[..]
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekker
Ja oké dat snap ik. Aan de andere kant heb ik wel zoiets,. als hij zegt dat ie belt, en hij doet 't niet. Is het dan zo gek dat ik er dan niet achteraan bel. Want we zouden afspreken maar hij moest eerst ergens naartoe en zou me daarna bellen.quote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Skaai het volgende:
Zelfs deze eeuwige vrijgezel snapt dat ie je wilt palen.
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..quote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..
quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.quote:Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef Leerf het volgende:
Deze situatie komt me bekend voor, ik denk dat het probleem is dat jullie elkaar kennen van het werk. Ik heb ook eens een meisje leuk gevonden op me werk, maar was als de dood om een move te maken al was ik bijna zeker dat zij dat wel wilde. Als ik zou worden afgewezen en mijn collega's kwamen erachter.. tja... dan val je toch wel een stuk naar beneden in de pikorde.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef kless het volgende:
[..]
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)quote:
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meerquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef Leerf het volgende:
[..]
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)
Wat je dus moet doen is hem ergens alleen krijgen, weg van jullie collega's, en hem heel duidelijk maken dat als hij nu wat doet hij een positieve reactie krijgt. Ik denk dat hij dat ook probeerde te polsen bij de bushalte, maar dat jij hem toen niet gerust gesteld hebt
Ja hoeveel handjes man! Ik weet ook niet wat ik moet doen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef Snorf het volgende:
Hij wil je, hij durft alleen niet te bellen omdat hij bang is dat jij hem niet leuk genoeg vindt. Help hem een handje!
heb ik al gedaan,.quote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef henkway het volgende:
Stuur een SMS je dat je wat wil gaan drinken met hem, dat durf je wel toch? niets mis mee hoor
Juist jaquote:Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meer
Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pakvinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...quote:Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:
[..]
heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
Dan zou ik er nog een sms je aan wagen waarom hij niet reageert en daarna de zak laten voor wat hij is.quote:Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:
[..]
heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
Het zou kunnen inderdaad,.quote:Op zondag 7 december 2008 12:17 schreef Leerf het volgende:
[..]
Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...
Dan wil hij je gewoon neuken zonder dat iemand anders er achter komt en zonder dat je hem meteen met een relatie wil opzadelen. Ik denk dat hij je wel wil doen, maar dat jij niet goed genoeg bent voor meer.
Of hij wil hard to get spelen. Sommige mannen zijn geen smsers.. Sommige mannen houden inderdaad van flirten zonder enig aanleiding. Maar zoals ik het zie is het wel meer dan dat hoor. Alleen snap ik niet waarom die kerel geen actie onderneemt!!!quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef Wikky88 het volgende:
Ik ben natuurlijk geen man, maar ik zou het persoonlijk ook een slecht teken vinden als ik een voorstel doe en degene reageert er niets eens op :S Is het nou echt teveel gevraagd om gewoon even snel iets terug te smsen? Mannen die mij echt leuk vonden, reageerden altijd enthousiast! Maar goed ik vind dat jij je best heb gedaan, nu afwachten en gebeurt er niks dan vindt ie je blijkbaar toch niet leuk genoeg en houdt hij gewoon van flirtenSucces iig!
quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
..verhaal..
Ik word er ook soms verlegen van,.
Dat ie alleen wil neuken?quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad,.
![]()
Maar dan moet ie dat gewoon maar zeggen? toch
ik was voor hequote:Op maandag 8 december 2008 07:26 schreef Leerf het volgende:
[..]
Dat ie alleen wil neuken?
Daar moet je ook weer de ballen voor hebben natuurlijk, maar goed... de algemene klacht van vrouwen is dan ook dat er geen echte mannen meer zijn.
Wil je met mij neuken?
Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef equinoxious het volgende:
Update,.
Net schrijft ie (email) dat ie vergeten was iets terug te sturen, was weggeweest, enz enz.
"maar deze week moeten we zeker iets afspreken" "en hij heeft er nu al zin in"
Tja,.
![]()
..'k heb meer koffie nodig geloof ik
en voorkeursmerk condooms, ribbels of niet enzoquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.
Op kantoor batsen, prima!quote:Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meer
Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pakvinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
Ho hoquote:Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:
[..]
Op kantoor batsen, prima!
Ik snap vrouwen trouwens ook niet.
ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??quote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef equinoxious het volgende:
vandaag geen verdere leuke ontwikkelingen..
op de bek gepakt: negative
concrete afspraak: negative
wel ging hij koffie voor me halen, wat ie eigenlijk nooit eerder gedaan heeft. dat was uiteraard best cute![]()
Graagquote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef henkway het volgende:
[..]
ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??
player zonder resultaat dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
Dus...... wezenlijk is het gewoon een player? en dat al 3 pagina's lang?
En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dusquote:Op woensdag 10 december 2008 09:10 schreef henkway het volgende:
player zonder resultaat dan.
Als ik begrijp had ie hem er al verschillende keren in kunnen hangen
Vrouwen zijn best simpel hoor als je ze eenmaal begrijpt...quote:Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:
[..]
Op kantoor batsen, prima!
Ik snap vrouwen trouwens ook niet.
Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dus
Alleen is dat ook al geen keiharde waarheidquote:Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.
ja sortoffquote:Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
Dus...... wezenlijk is het gewoon een player? en dat al 3 pagina's lang?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Als twee mensen zo slap om elkaar heen blijven draaien (hoogtepunt van de dag: "hij heeft koffie voor me gehaald...") dan mag het toch een wonder van epische proporties heten als hier nog wat uit gaat komen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PeoplesFernandez het volgende:
vergeet je voorbehoedsmiddelen niet
Ik denk dat je dat meer als een tip moet zienquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
![]()
wat is dat voor vraag trouwens,.. mén..
Jaa dat wilde ik er nog bijzetten..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat meer als een tip moet zien
dus de strekking was:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef equinoxious het volgende:
hij vroeg wel weer wanneer ik tijd had om iets af te spreken? en we kwamen tot de conclusie dat we allebei vrijdag wel zouden kunnen. Dus dan is mijn plan om dit morgen concreet te maken, want vrijdag ben ik er niet.
Nee, de vraag is: ben JIJ hier wel tevreden over.quote:tevreden?.. tssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |