abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:48:41 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63809816
dus.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 19:49:47 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63809842
drukke dag geweest zeg ET
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63809850
Maneki, wat ontzettend rot!

Vivi, die pluiscavia, ben je hem nog gaan halen? Of heb je er anders een foto van?

Vandaag ben ik naar Zeeuws-Vlaanderen gegaan voor een buikschildering, maar dat staat verder in dat topic. En morgen vieren wij Sinterklaas pas. Vanavond moet ik nog de laatste cadeau's inpakken en gedichten uitprinten. Ik ben erg benieuwd, mijn man en ik hebben er flink ons best op gedaan. Mijn schoonmoeder zei gisteren tegen mijn man dat ze er ook veel zin in had, maar niet zoveel aan de cadeau's had gedaan, want dat was maar voor de aardigheid. Ik weet dat ik positief moet denken en niet van het slechtste uit moet gaan, maar ik heb wel visioenen van sportsokken voor mijn man en een fles douchegel voor mij. Beetje een jeugdtrauma, met sinterklaas trokken we lootjes, ik en nog een paar anderen deden erg ons best en sommigen maakten zich er altijd zo makkelijk mogelijk van af, erg jammer vond ik dat.
Jullie horen morgenavond wel wat het geworden is!
pi_63809874
Druk dagje E.T.! Hopelijk volgt er een rustig nachtje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 19:52:52 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63809921
Cattie en Poppejans, dank jullie wel voor de nijntjes

mochten er nog mensen zijn die nijn op heksenbezem, pinguin, sneeuwpop, nijntje op de slee of kerstengel
hebben en ze niet willen... je zou mij er echt blij mee maken
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:53:05 #6
3011 E.T.
pi_63809924
.. en morgen hebben we nog een verjaardag (gelukkig deze keer vlakbij).

Saskia is helemaal chagerijnig dat ze nog niet met dr kadootjes heeft kunnen spelen (logisch)
Morgenochtend dus eerst maar ff lekker rustig keutelen met z'n allen en de nieuwe cadeaus uitproberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:54:55 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_63809971
oei ET, those are the days
Ik hoop dat ze lekker slapen vannacht!

cattie, kijk, das nou nog een reden om geen sinterklaas te vieren
stormy waters...
sailin'
pi_63810052
Fijn zulke dagen E.T... Hier ook een kleintje die helemaal over de zeik in bed ligt. Vanmiddag ook een verjaardag gehad dus erg druk. Vannacht zal ook wel weer bal zijn, afgelopen nacht kwam ze ook maar 6x
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:59:02 #9
3011 E.T.
pi_63810078
Daarom doen wij met de volwassenen niets meer met Sinterklaas, Cattie (de laatste keer kreeg ik een fleece-pyama.. was in de aanbieding bij weetikveelwat.. ik draag nooit iets in bed )

Ik ben benieuwd naar je buikschildering trouwens..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 december 2008 @ 20:00:30 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63810114
zo kan ik me nog een verjaardag herinneren, de ouders van vriendje kwamen met doucheschuim en bodylotion uit de aanbieding bij de kaufland
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:06:44 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63810279
Daarom spreken wij een ongeveer bedrag af en doen we aan lootjes. Dit jaar voor het eerst sinds een lange tijd met mijn ouders gevierd. We hebben ze zelfs suprises laten maken. En...het was echt LEUK Ik ben er nog helemal blij van. De kinderen deden het goed, mijn ouders, ik was niet niet gestresses. Topavond dus.
We hadden op alle cadeaus een fotootje geplakt. Jetske kon dus helemaal meedoen. Er waren ook gedichten, maar toen ik die voor haar wilde voorlezen mocht dat niet. Ze wilde het zelf doen. Het papiertje omgekeerd en ongeveer de volgende tekst: .....Sinterklaas......Spanje.....deur...kloppen..."Prachtig dus

Oh, en ik heb een hele mooie koektrommel gekregen
Lekker douchen!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:07:03 #12
108648 cattie
lieve moeder
pi_63810292
E.T. een pyama! Ik hoop toch niet dat mijn schoonmoeder zo'n onzalig idee heeft... En Ynske ook al zo'n verhaal, het komt dus overal voor. Mocht het morgen tegenvallen dan denk ik dat wij volgend jaar ook maar afspreken dat de volwassenen onderling niets doen. Maar misschien valt het allemaal ook wel heel erg mee!

Ive had vanochtend een werkbankje met gereedschap in zijn schoen en is de hele dag bezig geweest met de hamer enzo. Erg schattig.

De foto's van de buikschildering volgen na de bevalling, nog een maand wachten dus!
pi_63810306
kerst
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:07:46 #14
108648 cattie
lieve moeder
pi_63810308
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:10:35 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63810378
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:07 schreef cattie het volgende:
Sjak, klinkt helemaal geweldig, wat fijn!
Echt, dat was het ook! Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke avond gaat worden.
Nu staat de kerstboom alweer in huis. Wat gaat het allemaal snel zeg.
Lekker douchen!
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:16:07 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_63810539
de kerstboom stellen we nog een weekje uit hoor, ik vind 2,5 week die boom in huis altijd wel weer genoeg Hoewel ik wel dol op kerst ben
we gaan dit jaar heerlijk kneuterig vlees fonduen Ik heb er nu al zin in
stormy waters...
sailin'
pi_63810700
wij gaan de kerstboom komende week kopen denk ik
pi_63811728
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?

En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?

Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.

Wij hebben al een klein kerstboompje en twee kerststerren bij Ikea gehaald. En van die houten vierkante bakken, heel schattig en knus zijn ze.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63811820
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin schop me!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 21:28:17 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63812306
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 21:28:43 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63812314
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef pinquit het volgende:
ik moet eigenlijk de vaat doen voordat mijn bezoek komt, maar ik heb zoooo erg geen zin schop me!
Mag slaan ook?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63812334
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mag slaan ook?
oke
pi_63812530
Geen idee wat er is gebeurd Maneki, maar aan de reacties te zien was het niet leuk.

Vanmiddag waren we bij oma en ze heeft echt veel te veel gehad. Niet normaal gewoon. Ik had al zoveel opgeruimd en heb geen idee waar ik het allemaal moet laten.

Wat een drukte allemaal E.T., steeds wegmoeten. Ben wel blij dat mijn vader morgen hiernaartoe wilde komen, dat is veel rustiger voor Anna.

Een boom kopen... dat moeten we ook nog ergens tussen proppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:41:37 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_63812563
Hier staat al een miniboompje en ik denk dat komende week de grote komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:45:56 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!