Nog even geen foto's gemaakt. Ik ga straks eens even wat maken.quote:Op zondag 7 december 2008 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijven de kattenfoto's?
Zijn ze een beetje (stil) en eerste nacht doorgekomen? Hoe vinden de jongens ze?
AUWWWWquote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Die neus is zooooo kappooootttt
http://www.break.com/inde(...)expected-ending.html
auwwwww....quote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Dat geluidquote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Hij is beter en intenser dan deel 1 he .quote:
Waanzinnig echt,... speel solo op hardcore,... dat is te doen,.. maar insane,... nee daar heb je echt een co-op partner voor nodig. Te moeilijk alleen. Maar ik vind het geweldig ja!quote:Op maandag 8 december 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hij is beter en intenser dan deel 1 he .
Heb ff geprobeerd om solo insane te doen, steeds maar mol bekijk het maar.
Gisteren TR nog ff op hard uitgespeeld en een nieuwe game begonnen met SR co op.
Het wordt weer een bijzondere kerst inderdaad dit jaar,.... heb er zin inquote:Op maandag 8 december 2008 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ff wakker worden de maandag.. aan het werk op dinsdag.. donderdag inkakken naar het weekend
Ah lekker mannen, nog 2 weken en dan een week vrij.. lekker kerst vieren
Gisteren al gedaan eigenlijk.. hele huis is in de kerstsferen inclusief de wollen sokken aan de schouwLekker gegourmet gisteren!
Stap ik in de auto.. is een plaat van Duran Duran op de radio, begint hij dat hele nummer mee te zingen hequote:Op maandag 8 december 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
en een nieuwe game begonnen met SR co op.
quote:Op maandag 8 december 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stap ik in de auto.. is een plaat van Duran Duran op de radio, begint hij dat hele nummer mee te zingen he![]()
kreeg nog een achievement voor ook
Dat ziet er inderdaad zeer sfeervol uit!quote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Mafia II. Heb deel 1 nooit gespeeld,....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geen idee Gijsquote:Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad zeer sfeervol uit!
Maar is het leuk om te spelen..
Was een poepspel.quote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Mafia II. Heb deel 1 nooit gespeeld,....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maffia was voor mij de spreekwoordelijke druppel om over te stappen naar de consoles. Zeldzaam slechte game. GTA met langzame auto's, saaie missies en bruine graphics.quote:Op maandag 8 december 2008 11:01 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
jij weet niet waarover je praat.
Mmmm,... dat klinkt inderdaad als poep. Maar gelukkig heb je consoles ontdekt Gijs. De mooiste uitvinding sinds handboeienquote:Op maandag 8 december 2008 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maffia was voor mij de spreekwoordelijke druppel om over te stappen naar de consoles. Zeldzaam slechte game. GTA met langzame auto's, saaie missies en bruine graphics.
Wat een gaaf dingquote:Op maandag 8 december 2008 11:27 schreef kepler het volgende:
coole uitvinding
http://www.dumpert.nl/med(...)warp_cirkelzaag.html
Holy shitquote:Op maandag 8 december 2008 11:27 schreef kepler het volgende:
coole uitvinding
http://www.dumpert.nl/med(...)warp_cirkelzaag.html
Gijs : keihard zijn, neus in de pies duwen en op de bak zetten. En eventueel 2 bakken, sommige katten willen niet op de bak gaan waar al een andere op gaatquote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Sjotime het volgende:
Katten tips welkom,.... Jack is zo zindelijk als de pest,... Vinny durft nog niet echt en plast nog wel eens in de hoek. Wil ook niet boos overkomen, want die kleine is net zijn moeder kwijt en heeft pas 20% van het huis gezien.
Zijn neusje boven de urine houden en dan naar de bak brengen en met zn pootjes er in krabbelen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Sjotime het volgende:
Katten tips welkom,.... Jack is zo zindelijk als de pest,... Vinny durft nog niet echt en plast nog wel eens in de hoek. Wil ook niet boos overkomen, want die kleine is net zijn moeder kwijt en heeft pas 20% van het huis gezien.
Ik wil die kat niet straffen voor iets wat hij nog niet geleerd heeft. Maar misschien is er geen keuze inderdaad. Wil hem eerst zodra hij aanstalte maakt op de bak zetten. Maar ik krijg hem niet altijd te pakken omdat die nog aan het wennen is.quote:Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs : keihard zijn, neus in de pies duwen en op de bak zetten. En eventueel 2 bakken, sommige katten willen niet op de bak gaan waar al een andere op gaat
ja echt respectquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Sjotime het volgende:
En dan meteen... niet even bekomen, nee meteen.... een foto makenquote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef Sjotime het volgende:
Tering,.............. een centimeter he,............. een centimeter
http://www.break.com/index/nerves-of-steel.html
Hoe moeilijk ook Gijs, ik denk dat je nu even hard moet zijn. Meteen straffen en op zijn eigen bak zetten (je zou de pis van iemand anders tenslotte ook eerst doorspoelen). Je schuldgevoel kun je later altijd nog afkopen met een speeltje of extra knuffel.quote:Op maandag 8 december 2008 11:41 schreef Sjotime het volgende:
Ik wil die kat niet straffen voor iets wat hij nog niet geleerd heeft. Maar misschien is er geen keuze inderdaad. Wil hem eerst zodra hij aanstalte maakt op de bak zetten. Maar ik krijg hem niet altijd te pakken omdat die nog aan het wennen is.
quote:Op maandag 8 december 2008 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk ook Gijs, ik denk dat je nu even hard moet zijn. Meteen straffen en op zijn eigen bak zetten (je zou de pis van iemand anders tenslotte ook eerst doorspoelen). Je schuldgevoel kun je later altijd nog afkopen met een speeltje of extra knuffel.
Gijs,.... ik plas al jaren zittend en ik moet je zeggen.... ik voel me verlostquote:Op maandag 8 december 2008 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben mezelf trouwens ook aan het herconditioneren om (thuis) zittend te plassen. Is toch wat hygienischer en scheelt spetters schoonmaken. Nog tips? Ik vergeet het nog weleens.En nee, niet mijn gezicht erin duwen.
Geweldig advies Gijs!quote:Op maandag 8 december 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de bak zetten is vaak voldoende, als dat niet helpt kijk dan of je hem heterdaad kan betrappen en hem dan op de bak te zetten.
Als dat niet helpt, en zon katertje had ik dus ook.. die wilde alleen op een andere bak, waar hij makkelijk op kon komen.. (zon afwasbakje) die heb ik steeds een stukje verder verplaatst, uiteindelijk stond hij naast de gewone kattenbak.. en uiteindelijk heb ik hem daar weggehaald.. nu gaat hij gewoon op de normale kattebak net als de andere doen.
Hij deed het buiten ook, ging hij buiten inde tuin zitten schijten.. daar heb ik hem heterdaad kunnen pakken, tik op zn kont gegeven.. veel gebrul.. kat had angst en ik deed heel boos.. en dat hielp. Heeft het niet meer gedaan.. soms moet je even boos worden op zon klein beestje Gijs.. hoort er gewoon bij.. net als dat je ook wel eens boos op je eigen kind moet worden.
Hang een post_it voor je snufferd..of onder de bril... "ZIT!"quote:Op maandag 8 december 2008 12:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben mezelf trouwens ook aan het herconditioneren om (thuis) zittend te plassen. Is toch wat hygienischer en scheelt spetters schoonmaken. Nog tips? Ik vergeet het nog weleens.En nee, niet mijn gezicht erin duwen.
Zitten heerst, zonder zorgen het darmkanaal leeg blazen meteen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,.... ik plas al jaren zittend en ik moet je zeggen.... ik voel me verlostZitten heerst
Goed voor je blaas
Zitten
En de pleerol? Over de rol of achter de rol langs hangend?
Jouw zwaartepunt ligt een stuk lager Gijs. Dat water hoeft minder ver te vallen en spettert dus minder.quote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta gewoon hoor, ik ben nog niet zo oud dat ik niet meer kan richten.
LOLquote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta gewoon hoor, ik ben nog niet zo oud dat ik niet meer kan richten.
Ik heb een wandtoilet Gijs,... een plee op standquote:Op maandag 8 december 2008 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed richt spettert er dus niets. Hoek van inval en terugkaatsing enzo.
Het gaat erom dat je langs de rand pist Gijs, niet rechtstreeks op een horizontaal vlak (keramiek of water).quote:Op maandag 8 december 2008 13:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een wandtoilet Gijs,... een plee op standGeen studentenpisbak die nog geel is van de vorige bewoner. Het enige nadeel bij mijn plee is dat vallende stront geisers veroorzaakt,.............. te ranzig voor woorden.
Whahahahaha,.. ik dacht altijd precies hetzelfde Gijs. Helemaal als ze ook nog op tegels vastzitten,.... alsof die tegels gaan breken op je gewichtquote:Op maandag 8 december 2008 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je langs de rand pist Gijs, niet rechtstreeks op een horizontaal vlak (keramiek of water).
Wandtoiletten zijn de slechtste uitvinding ooit trouwens, ik heb altijd het idee dat ze ieder moment kunnen afbreken en ik dan meegespoeld word in een zee van stront en water
Gijs het laatste waar ik me druk over wil maken als ik ga pissen...quote:Op maandag 8 december 2008 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je langs de rand pist Gijs, niet rechtstreeks op een horizontaal vlak (keramiek of water).
Ik had van de week zon lange dat ie het water ingleed voor ie losgekoppeld werd... was de meest vloeiende beweging die ik ooit op een toilet gekend heb.quote:Op maandag 8 december 2008 13:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
plee is dat vallende stront geisers veroorzaakt,.............. te ranzig voor woorden.
Ga maar lekker zitten Gijs. Is beter voor jequote:Op maandag 8 december 2008 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs het laatste waar ik me druk over wil maken als ik ga pissen...
En dan.. als de druk minder word, en dus de straal... moet je dan door je knieen om nog de juiste hoek van benadering te hebben? Zijn we nou aan het pissen of een shuttle door de dampkring aan het loodsen? Goddamm hee..
quote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had van de week zon lange dat ie het water ingleed voor ie losgekoppeld werd... was de meest vloeiende beweging die ik ooit op een toilet gekend heb.
Suikoden II en III waren meesterlijk!quote:
Feest van herkenning. Al mijn nostalgische gevoelens worden weer eens bevestigd. Dit is de beste game ooit gemaakt.quote:
Nog niet verder kunnen gegaan...druk.quote:Op maandag 8 december 2008 15:12 schreef Sjotime het volgende:
Strol,... Noot,... hoe bevalt CT?
Ies koeltoer!quote:
Je gaat er binnenkort vandoor? De grote reis starten?quote:Op maandag 8 december 2008 17:08 schreef kepler het volgende:
net Xbox Live en Digitenne opgezegd, wel een leuke reactie als ik de reden vertel
eind januari pas, maar zulke dingen moet je meestal een maand vantevoren opzeggen. Alvast maar gedaanquote:Op maandag 8 december 2008 17:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je gaat er binnenkort vandoor? De grote reis starten?
Verdubbeling van de werkloosheid naar 600.000. Dit gaan we voelen.quote:CPB voorspelt zwaar weer
DEN HAAG - De Nederlandse economie krimpt volgend jaar met 0,75 procent. Dat verwacht het Centraal Planbureau (CPB). De krimp is het gevolg van de wereldwijde financiële crisis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_weer__.html?p=9,1
Ik denk eerder dat we de bezuinigingen, de nieuwe taxes en steeds duurder geworden ziektenkosten gaan voelen.quote:Op maandag 8 december 2008 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verdubbeling van de werkloosheid naar 600.000. Dit gaan we voelen.![]()
![]()
![]()
Ik zat er al aan te denken om volgend jaar in mezelf te investeren door middel van een studie in plaats van een verre reis te maken, maar nu weet ik het zeker.
Als ik al die reacties lees valt het allemaal wel mee,.... storm in een glas water. Stof voor kringverjaardagenquote:Op maandag 8 december 2008 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verdubbeling van de werkloosheid naar 600.000. Dit gaan we voelen.![]()
![]()
![]()
Ik zat er al aan te denken om volgend jaar in mezelf te investeren door middel van een studie in plaats van een verre reis te maken, maar nu weet ik het zeker.
Ik stem een keertje niet,.... heb ik dat ook eens meegemaakt! Sowieso vraag ik me serieus af waarom.quote:Op maandag 8 december 2008 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar straks gewoon weer lekker stemmen mensen
Tis meer bitter na het zuurquote:Op maandag 8 december 2008 19:01 schreef Bastard het volgende:
Waar blijft dat beloofd zoet na het zuur eigenlijk?
een 360quote:Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo;
Resistance 2, Far Cry 2 of Fall Out 3 ???
Ik neig naar de eerste
Heb centjes gehad van Sinterklaas
Little Big Planetquote:Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo;
Ik neig naar de eerste
Fallout 3 is niks voor je denk ik. Far Cry 2 moet je echt goed liggen. Ik zou als ik jou was voor Resistance 2 gaan. Algemene goede reviews en gewoon een cool spel. Veel games heeft de PS3 nog niet, maar Resistance 2 hoort er wel bij,... Killzone 2 ligt je ook wel denk ik als die uit komt!quote:Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo;
Ik neig naar de eerste
Ik kan niet in je portomonnee kijken Gijs, maar dat is geen geld voor een console erbij. Je mist echt wat extreme exclusives. Maar als je niet veel tijd hebt en niet zoveel gamed is alleen een PS3 de betere keuze.quote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat krijg je nog voor de jouwe, een patatje mayo ?![]()
een nieuwe kost nog maar 150 euro
:D
zit te denken aan rond de 250 euro, het is niet alleen de console natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat krijg je nog voor de jouwe, een patatje mayo ?![]()
een nieuwe kost nog maar 150 euro
:D
Ben je zo kwijt rond de kerstquote:Op maandag 8 december 2008 22:36 schreef kepler het volgende:
[..]
zit te denken aan rond de 250 euro, het is niet alleen de console natuurlijk
Zit nog een extra controller bij, play&charge, stuurtje, 2 gitaren, stapel games
Toevoeging: Een 9.5 als die railshooter stukjes er niet tussen zaten. Weet je nog in deel 1,... in die karretjes,... soort kermis attractie,.. nou dat zit ook in GoW2. Dat haat ik zo he,... wil mijn eigen tempo en tactiek aanhouden. Niet op een ding zitten,.... vliegen racen en of schieten zonder dat ik ook nog eens de richting of snelheid kan bepalen..... vreselijk.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Sjotime het volgende:
Gears of War 2 uitgespeeld,........ ziekelijk goede game. Wat een sensatie. Opzekers het mooiste spel voor 360 met keiharde gameplay. Helemaal solo op hardcore uitgespeeld. Nu insane nog met Surfer zodra die hem heeft
Spel krijgt een dikke 9 van me!!
podver, nu moet ik hem wel spelenquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Sjotime het volgende:
Gears of War 2 uitgespeeld,........ ziekelijk goede game. Wat een sensatie. Opzekers het mooiste spel voor 360 met keiharde gameplay. Helemaal solo op hardcore uitgespeeld. Nu insane nog met Surfer zodra die hem heeft
SPOILER!!!!11quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Toevoeging: Een 9.5 als die railshooter stukjes er niet tussen zaten. Weet je nog in deel 1,... in die karretjes,... soort kermis attractie,.. nou dat zit ook in GoW2. Dat haat ik zo he,... wil mijn eigen tempo en tactiek aanhouden. Niet op een ding zitten,.... vliegen racen en of schieten zonder dat ik ook nog eens de richting of snelheid kan bepalen..... vreselijk.
Anyway,... dat vond ik het enige mindere
Trust me,..... echt geen spoilers,... GoW2 is een rit die je niet zal verwachten. Echt genieten Gijs!quote:
Wat game je nu eigenlijk?quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik verkoop hem pas eind januari, ik blijf zolang mogelijk gamen
Ik ben nog volop bezig met Fable 2quote:
Nou alquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Sjotime het volgende:
Tja,... echt groot is het spel natuurlijk niet. Ik speelde voor een week lang elke dag. Dan is die snel uit. Ah,... zit je daar,.... nou maak je borst maar nat dan. Je bent net over de helft!quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou al
Ik speel 2 a 3 keer per week met een vriend van me. Net het RE4 stukje op het meer gehad.
Kut stukje he.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Toevoeging: Een 9.5 als die railshooter stukjes er niet tussen zaten. Weet je nog in deel 1,... in die karretjes,... soort kermis attractie,.. nou dat zit ook in GoW2. Dat haat ik zo he,... wil mijn eigen tempo en tactiek aanhouden. Niet op een ding zitten,.... vliegen racen en of schieten zonder dat ik ook nog eens de richting of snelheid kan bepalen..... vreselijk.
Anyway,... dat vond ik het enige mindere
Gisteren ook weer ff gespeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:58 schreef Bastard het volgende:
Ik zit alleen maar submissies te doen in SR2
Gisteren BoB gekeken en op tijd naar bed gegaan.. nacht er voor flink de weer geweest met Amber dus was kapotquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren ook weer ff gespeeld.
Blijft een praat spel.
Ow ja, dan gaat het snel!quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:25 schreef Sjotime het volgende:
Tja,... echt groot is het spel natuurlijk niet. Ik speelde voor een week lang elke dag. Dan is die snel uit. Ah,... zit je daar,.... nou maak je borst maar nat dan. Je bent net over de helft!
Is met alles van het laatste level, dat moet even meezitten maar het lijkt wel hoe meer dat je het probeert hoe eerder je dood gaat... .of je rijdt zelf van een brug af natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren nog bezig geweest om die hoertjes van de straat te plukken.
Laatste level valt niet mee.
Spel loopt nog wel regelmatig vast bij me.
Je hoeft niet alles met ons te delen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren nog bezig geweest om die hoertjes van de straat te plukken.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooooooooo'n slechte zin vandaag.
En ook nog allemaal K*T vergaderingen met K*T mensen![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:35 schreef Sjotime het volgende:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
De oude SP in een volledige remake,... en het vervolg zit ook in het spel. Dat is best waar voor je geldOp de Xbox was dit spel al erg mooi en heftig! Ik ben direct fan geworden
http://www.riddickgame.com/us/index.html
[ afbeelding ]
Eurogamer is blij
The original plan to just extend Butcher Bay in a Developer's Cut has now flowered into another whole full-length campaign - the titular Assault - making this game a remake and a sequel in one. The events immediately follow those of Butcher Bay, so the first game will flow directly into the second. Vin Diesel naturally returns to voice his character, and Lance Henriksen and Battlestar Galactica's Michelle Forbes join the cast.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goedAl heb ik het origineel nooit gespeeld.
Ik vind het moeilijk om hype op te brengen op dit moment. Mijn gamebord is vol, en mijn portemonee leeg.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef Sjotime het volgende:
Die was zoooo goedBeste film-spel ooit! Zoveel genre's in een spel! Geniaal!
Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55745 9
1UP: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3127845&did=1 10
Regardless, few games can match the amazing fusion of story, graphics and controls in Riddick. It's a step forward for not only movie-based games, but action games in general, and it proves that less can be more. Now that that's settled, we'd like more.
Kalm blijven laat je leven,............. maar succes daarmeequote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef kepler het volgende:
hmmm
http://www.break.com/index/shark-attacks-through-divers-cage.html
Gijs dit spel komt pas over een half jaar ofzo,............ komt goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om hype op te brengen op dit moment. Mijn gamebord is vol, en mijn portemonee leeg.
Ik ga wel binnenkort weer eens Mass Effect spelen.Je verhalen hebben me zin gegeven!
Ik ben benieuwd. Heb bij Amazon de artbook gekocht. Daar heb ik altijd een zwak voor. Zeg maar wat jij met LE hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:56 schreef Sjotime het volgende:
Gijs dit spel komt pas over een half jaar ofzo,............ komt goedEn ja,.. Mass Effect op hardcore spelen is erg gaaf. Beter dan de eerste keer in ieder geval. Heb weer echt genoten van de ervaring en de muziek,... deel 2 mag komen
Street Fighter IV en Resident Evil 5 voor mij Q1 2009!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Heb bij Amazon de artbook gekocht. Daar heb ik altijd een zwak voor. Zeg maar wat jij met LE hebt.Voor mij is het met kerst een nieuwe 360, en eventueel wat games die ik kado krijg, maar daarna hou ik voorlopig de beurs gesloten.
Idem.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Street Fighter IV en Resident Evil 5 voor mij Q1 2009!
Ik heb bij playasia een zwarte gekocht. Ik had precies hetzelfde probleem! Een nieuwe battery gaat bijna 30 uur mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:04 schreef Bastard het volgende:
Ik moet es een keer een andere battery pack en controller.
Kan alleen maar gamen met de startkabel er in, en mn linkershoulder button is mol..
CD wow heeft een wireless controller voor 35 euro... vind nog duur maar je hebt er 1 nodig hequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:17 schreef Magneet het volgende:
kijk voor een controller ook ff op dealextreme.com hebben ze ze nu ook vrij goedkoop. Ook nep accupacks die veeeeel goedkoper zijn dan de originele.
edit : ik check net ff en originele wireless controller is bij dealextreme 11 dollar goedkoper dan bij playasia
Ik zit er trouwens aan te denken om een grotere HD voor de 360 te kopen, en dan ergens volgend jaar een Arcade las vervanging van mijn brakke unit. Ik heb veel disk read error's, maar als ik games kan installeren is er niks aan de hand. Het is goedkoper en ik las dat er in Amerika nieuwe modellen zijn geintroduceerd (Jaspers).quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:17 schreef Magneet het volgende:
kijk voor een controller ook ff op dealextreme.com hebben ze ze nu ook vrij goedkoop. Ook nep accupacks die veeeeel goedkoper zijn dan de originele.
edit : ik check net ff en originele wireless controller is bij dealextreme 11 dollar goedkoper dan bij playasia
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Eerste keer was ik een Vanguard,... combinatie van Biotics/Tech en shotgun. Tweede keer ging ik voor een Soldier. Wilde meer schieten en gebruikte de tactiek van mijn team. Had dus veel Biotics en Tech experts in mijn team,... ik schoot wel! Als bonus nam ik wel lift mee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, welke character class heb je gekozen voor je tweede playthrough van Mass Effect?
jep alles priiiima, kan niet beter denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Dat is lang geleden? Alles goed?
WoW. Digitale crack! Ik heb de CD's een paar maanden geleden doormidden gebroken. Elke keer als er een nieuwe uitbreiding komt voel ik weer de neiging om de game te installeren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:31 schreef Nadientje het volgende:
jep alles priiiima, kan niet beter denk ik
zie dat jullie het over games hebben ik speel toch nog altijd WOW lol, al bijna 4 jaar nonstop en verslaafd![]()
hoest met jullie
Mmmm...ik was de eerste keer Soldier. Ik wil nu eigenlijk wat anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:29 schreef Sjotime het volgende:
Eerste keer was ik een Vanguard,... combinatie van Biotics/Tech en shotgun. Tweede keer ging ik voor een Soldier. Wilde meer schieten en gebruikte de tactiek van mijn team. Had dus veel Biotics en Tech experts in mijn team,... ik schoot wel! Als bonus nam ik wel lift mee!
Nadinequote:
Het kan wel maar zou het niet doen. Overnieuw beginnen is beter,... helemaal op hardcore want de vijand is wat levels hoger dan je. Lekker een verse start nemen. Ik zou voor een vanguard gaan. De beste class in het spel naar mijn idee!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...ik was de eerste keer Soldier. Ik wil nu eigenlijk wat anders.
Kun je eigenlijk verder op het level waar je de eerste keer gestopt ben? Of moet je beginnen bij level 1?
Nadinequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Nadine![]()
:D Haaai
ik zie jullie maar allemaal gezinnetjes hebben, echt leuktis echt lang geleden
Chickquote:
Kun je niet beter in ene voor een Elite gaan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit er trouwens aan te denken om een grotere HD voor de 360 te kopen, en dan ergens volgend jaar een Arcade las vervanging van mijn brakke unit. Ik heb veel disk read error's, maar als ik games kan installeren is er niks aan de hand. Het is goedkoper en ik las dat er in Amerika nieuwe modellen zijn geintroduceerd (Jaspers).
Nog tips waar goedkoop een 120 GB harddisk te vinden?
Dit is ook wel een goede deal. 60 GB HD, 3 maanden live en een headset.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780229
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Street Fighter IV en Resident Evil 5 voor mij Q1 2009!
Gister een heerlijke sessie gehadquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef Sjotime het volgende:
Ik wacht nu op Prince of Persia. Ga toch de sprong in het diepe maken.
Hij lijkt me ook erg cool Gijs,.... ga het allemaal meemaken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gister een heerlijke sessie gehadEen enorm stuk zonder vaste platformen wat betekent dat je dat in ene moet halen anders kun je het hele stuk opnieuw doen. Het was een toren met bovenaan een bitch van een eindbaas
Echt heel gaaf
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nadientje het volgende:
ik zie jullie maar allemaal gezinnetjes hebben, echt leuk![]()
Te duur in deze feestmaanden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet beter in ene voor een Elite gaan?
Bol.com verkoopt de 120GB versie voor 79 dacht ik. Headset en 3 maanden live zijn natuurlijk kansloos,.... zou zelf voor de extra 60GB gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Te duur in deze feestmaanden.
Ik dek dat ik voor die 60 GB pack ga, headset en 3 mnd Live verkoop ik wel aan een maat van me.
Niettes. Alleen de verwende schreeuwers.quote:
Ja zeker lang geleden johquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Nadine![]()
:D Haaai
ik zie jullie maar allemaal gezinnetjes hebben, echt leuktis echt lang geleden
Thanks voor de tip! Dat is een goede deal!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:54 schreef Sjotime het volgende:
Bol.com verkoopt de 120GB versie voor 79 dacht ik. Headset en 3 maanden live zijn natuurlijk kansloos,.... zou zelf voor de extra 60GB gaan.
Ik haat ze ook.. behalve die van mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niettes. Alleen de verwende schreeuwers.
PRIMA GODVERDOMME!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:55 schreef Sjotime het volgende:
B,.... hoe is het stoppen met roken nu?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haat ze ook.. behalve die van mij
Maarr... als ik de creche binnen kom lopen.. en ik zie al die kinderkopjes naar me kijken alsof ik Hegrad ben van de Harry Potter. Heeft het wel iets magisch.. jonge mensjes.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zeker lang geleden joh
En zoals je ziet, wij zitten nog steeds zielig achter de pc met elkaar te babbelen zonder dat we elkaar irl eens zien![]()
Hoest bij jou, alles meer dan goed zeg je?
Hegrad heeft meer haar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Bastard het volgende:
Maarr... als ik de creche binnen kom lopen.. en ik zie al die kinderkopjes naar me kijken alsof ik Hegrad ben van de Harry Potter. Heeft het wel iets magisch.. jonge mensjes.
120 GBquote:Geachte heer Strolie75,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met
betrekking tot uw bestelling.
Engelse gast ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
maar ik vind jullie topic wel altijd terug... echte historie
en nog altijd dezelfde mensen echt leuk
Met mij gaat het prima ja, nog altijd hetzelfde werk, dan wel een andere functieen een heeeeel lief gameverslaafd vriendje lol... uit Engeland
![]()
dus veel reizen voor mij yay !!
Wat zijn ze uberhaupt aan het doen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_hand_houden.html
hihihihihi
Hij kwam gewoon losquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_hand_houden.html
hihihihihi
Nuttige dagbesteding +1quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Heb mijn kerstslip maar alvast aangetrokken
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel een beetje teveel sneeuwvlokken
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
WTF foto van de dag. Tina Turner en grote neger met kinky broekje.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja dat feesttopic zeker.. er bestaan nog aardige users!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Sjotime het volgende:
@B,.. nu zonder sneeuw. Heb mijn icon laten ver-kersten in het kerst topic
Ze ze na afloop van het concert of WTF dat ook is er misschien wel even opklimmen denk ja. Zou ze zo'n zwarte staaf kunnen weerstaan denk je,......quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
WTF foto van de dag. Tina Turner en grote neger met kinky broekje.![]()
[ afbeelding ]
Magneet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze ze na afloop van het concert of WTF dat ook is er misschien wel even opklimmen denk ja. Zou ze zo'n zwarte staaf kunnen weerstaan denk je,......
quote:
De vis wordt duur betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:34 schreef Sjotime het volgende:
Tering,.... een portie kibbeling en 2 lekkerbekjes gekocht,... moest 12,45 Euro afrekenen![]()
Dank je, ik kreeg een mental image van magneet die die paal beklom.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]!
Ik kwam er zelf ook niet uit Gijs,.......... moest zo lachen om die mental image. Zag haar echt op die stronk klimmen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens tot nu toe bijzonder weinig foto's van kittens in dit topic...
Kreeg je er een koffiezetapparaat bij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:34 schreef Sjotime het volgende:
Tering,.... een portie kibbeling en 2 lekkerbekjes gekocht,... moest 12,45 Euro afrekenen![]()
,.............. WTFquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kreeg je er een koffiezetapparaat bij?
Maar het is allemaal onbeschoft duur.. afgelopen weekend naar een kerstmarkt geweest, gewoon wat leuke dingetjes halen.. 4 waxinelichthoudertjes (waar je het waxinelichtje echt in moet duwen zo smal blijkt nu) 9 euro..
Aan het eind 230 euro afgerekend he!
Voor dat geld mag hij wel weer in de verzamelingquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef Sjotime het volgende:
Weinig mensen vinden dit cool, maar ik vond het geweldig. Echt een koopje nu. 9 pond voor AC
http://www.play.com/Games(...)n-Creed/Product.html
Dat dacht ik ook Gijs,.... geen geld voor iets wat je eventueel wilt bewaren! Vind het heerlijk om collecties compleet te krijgen. Ik verwacht veel van de Franse revolutie setting van AC! Geef het spel nog een kans Gijs!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor dat geld mag hij wel weer in de verzameling
Je,.... je hebt,.... ge,...gewerkt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:58 schreef kepler het volgende:
vandaag gewerkt bij het distributie-centrum van de Gall & Gall
Mag losse flessen bij elkaar zoeken, waaronder Johnny Walker Blue Label en allerlei andere dure drank
Liet een fles champagne van 225 euro uit mn handen vallenGelukkig niet kapot
Die serie die ik laatst gekocht heb bij Play.. the shield is de 28e gepost maar ik heb hem nog nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef Sjotime het volgende:
Weinig mensen vinden dit cool, maar ik vond het geweldig. Echt een koopje nu. 9 pond voor AC
http://www.play.com/Games(...)n-Creed/Product.html
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef Sjotime het volgende:
OK OKHier dan Jack en Vinny
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is daar zo vreemd aan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je,.... je hebt,.... ge,...gewerkt?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:27 schreef Sjotime het volgende:
OK OKHier dan Jack en Vinny
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Play is weer wat sloom de laatste tijd. Kan wel 2 weken duren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die serie die ik laatst gekocht heb bij Play.. the shield is de 28e gepost maar ik heb hem nog niet
Wilde vanavond nog vragen hoe je het spel ervaart!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...wat is Valkyria Chronicles een tof spel! Het gaat van hoogtepunt naar hoogtepunt!
Beste strategische turnbased JRPG ooit. Ja, beter dan Final Fantasy Tactics en Advance Wars.
Cho: GA DIT SPEL SPELEN GIJS!!!!
Sega![]()
Wordt alleen maar beter. Inmiddels 22 uur erop zitten, Chapter 10/18 net afgerond. Spel wordt alleen maar beter. Missies steeds moeilijker en uitgebreider. En je unlocked aan de lopende band nieuwe mogelijkheden, wapens, upgrades, etc... Echt geniaal spel! Meestal worden strategische JRPG's na verloop van tijd eentonig. DIt hier nog geen moment gehad. Je kunt grinden, maar dat is geen verplichting. Al vind ik het erg leuk om te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Sjotime het volgende:
Wilde vanavond nog vragen hoe je het spel ervaart!
Ik ben zo benieuwd Gijs,..... lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, iedereen die zegt dat Prince of Persia geen uitdaging bevat is op z'n achterhoofd gevallenHeb het zwaar moeilijk soms!
De gevechten vind ik persoonlijk wat minder (ik kan het gewoon niet zo goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd Gijs,..... lijkt me heerlijk
Serieus,.... je hyped me. Dat is zeldzaam,... dat heb jij nog nooit eerder gedaan bij mequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De gevechten vind ik persoonlijk wat minder (ik kan het gewoon niet zo goed) maar het platformen en zoeken naar orbs is zooooo verslavend! En de game is zooooooo mooi!
![]()
![]()
Zodra Elika een landt healt lijkt je TV tot leven te komen.
Onze paden kruisen niet zo vaak, maar als ze kruisen heb je ook wel meteen GOTY materiaal (Final Fantasy, Prince of Persia).quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Serieus,.... je hyped me. Dat is zeldzaam,... dat heb jij nog nooit eerder gedaan bij me
Maar aan de andere kant,.. ik ook nooit bij jou denk ik
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onze paden kruisen niet zo vaak, maar als ze kruisen heb je ook wel meteen GOTY materiaal (Final Fantasy, Prince of Persia).
Iemand nog een Wii kopen trouwens?
Ik twijfel nog een beetje omdat het de eerste Nintendo console zou zijn die ik weg doe. Maar hem houden is zonde, ik gebruik 'm nooit niet. Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee, genoeg games op de 360 die ik nog heb liggen ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]!
Ga je hem verkopen Gijs? Ben je er klaar mee? Ik denk dat je rond de kerst goede zaken gaat doen!
Ik hoop op een nieuwe Zelda aankondiging Q1quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje omdat het de eerste Nintendo console zou zijn die ik weg doe. Maar hem houden is zonde, ik gebruik 'm nooit niet. Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee, genoeg games op de 360 die ik nog heb liggen ook.
Wii, 2 Wiimotes, 2 Nunchucks, Wii Sports, Wii Play en Mario Party 8 voor 250 moet te doen zijn toch? Aantal spellen nog voor een 10tje en ik heb er zo 300 euro bij.
Maar toch. Nintendo
Komt er volgend jaar nog iets waar je naar uitkijkt?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga dit weekend Mario Galaxy nog eens oppakken en zondag hak ik de knoop door. Nu ga ik naar bed met Marle en Lucca
Ja,jullie zaten eerst verstopt onderin!quote:
Het voelt inderdaad een beetje alsof Maxima, Beatrix, Juliana op bezoek is.quote:
Whehehehequote:Op woensdag 10 december 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het voelt inderdaad een beetje alsof Maxima, Beatrix, Juliana op bezoek is.
Lijkt me goed plan. Lekker een middagborrel bij Annie's.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Whehehehe
Maar gaan we nou ergens in het nieuwe jaar nog een nieuwejaarsborrel doen dan?
Diewas dementquote:Op woensdag 10 december 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het voelt inderdaad een beetje alsof Maxima, Beatrix, Juliana op bezoek is.
Vonnekequote:Op woensdag 10 december 2008 07:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,jullie zaten eerst verstopt onderin!
Nu zijn jullie weer vrij
Gijsjes![]()
Hebben jullie nog weleens meetings of is iedereen brave huisvader geworden?
Ik zal zoiezo ergens de kinderen alleen hebben in 1 van die weekenden, zijn nog te klein om op een barkruk te zetten dus ik kan wel komen als Tam thuis is.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan. Lekker een middagborrel bij Annie's.
Ik heb de eerste 3 weekenden van januari nog niks staan.
Naakt hèquote:Op woensdag 10 december 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
Voelt vreemd niet meer sticky te zijn...
Ik heb er nooit wat van gemerkt eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
Voelt vreemd niet meer sticky te zijn...
Spel lijkt me he-le-maal niks.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef Sjotime het volgende:
Voor Struik
SUPER AANBIEDINGEN BIJ
http://www.shopto.net/index.php?currency=EUR
Resistance 2 ¤ 26,-
Slechter dan Halo iddquote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel lijkt me he-le-maal niks.
Ik heb plastic ballen, die stuiteren weer omhoog als ze vallenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Bastard het volgende:
Oh ja afgelopen nacht heeft Balou de kerstboom omgegooid!
Overal glas, boom naar de klote... maar hij staat inmiddels weer
Meerendeel bij ons ook.. de thema ballen van dit jaar in ieder geval, maar we hadden nog wat oude glazen ballen erin hangenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb plastic ballen, die stuiteren weer omhoog als ze vallen
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Bastard het volgende:
Zo ziekelijk geweldig om te lezenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb plastic ballen, die stuiteren weer omhoog als ze vallen
DQVIII was geweldigquote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt erop dat ik m'n Wii toch hou
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=333139
Ik moet er zelf ook niet aan denken. Persoonlijk,.... als ik Struik was,.... had ik zonder broek puur voor het effect van dit verhaal rennend naar de winkel gegaan om de beste console ooit te kopen voor maar 150 euro!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel lijkt me he-le-maal niks.
Schrok je trouwens niet vreselijk Gijs of sliep je er doorheenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Bastard het volgende:
Ik help je even de stilte te doorbrekenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Schrok je trouwens niet vreselijk Gijs of sliep je er doorheen![]()
?
Zo grappig om te lezenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, we lagen nog geen 5 minuten in bed... en hoorde een hoop kabaal.. jawel..
Stofzuiger Gijsquote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo grappig om te lezenKinkel de klap,............ en naar beneden
Stoffer en blik pakken
![]()
![]()
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?quote:PLAYSTATION®HOME BETA SERVICE WILL BECOME AVAILABLE TO ALL PLAYSTATION®3 USERS ON DECEMBER 11
Highly Anticipated Service Open For All PLAYSTATION 3 Users
Ben benieuwd,... hoe ziet je huis eruit Gijs?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?
Gijs ik ben zo benieuwd naar de inrichting van je appartement en de trofeeen aan de muur.....quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?
Oh dat is euh.. euh dat is bonus!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:33 schreef Quinny het volgende:
ik pijp
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik ben zo benieuwd naar de inrichting van je appartement en de trofeeen aan de muur.....
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:39 schreef Sjotime het volgende:
Ben benieuwd,... hoe ziet je huis eruit Gijs?
Ik heb momenteel een minimalistisch Jan de Bouvrie interieur (leeg met witte muren).quote:Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef Bastard het volgende:
Gijs ik ben zo benieuwd naar de inrichting van je appartement en de trofeeen aan de muur.....
Uncharted opnieuw spelen,... en Pain heeft ook trofeen (hoe je dat ook schrijft)! Ik hoop dat VC en MGS het ook nog krijgen,... maar trofeen voelen aan als een failquote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb momenteel een minimalistisch Jan de Bouvrie interieur (leeg met witte muren).
Ik heb ook nog geen één trofee verdient.![]()
Ja gijs.. ik had hem gezien hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:06 schreef Sjotime het volgende:
Gek genoeg moet ik hier zo om lachen,.... twee keer ook he
http://www.break.com/index/shocking-sink-prank.html
Oh,... had ik hem al gepostquote:Op woensdag 10 december 2008 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs.. ik had hem gezien hoor!
Genieten Gijs, je gaat genietenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Bastard het volgende:
Mn Shield seizoen 1 is binnen Strollebol!
Nog even afl. 10 kijken van BoB, en dan deze!
Ik heb Uncharted al 2x uitgespeeld. Ik blijf een beetje bezig.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:00 schreef Sjotime het volgende:
Uncharted opnieuw spelen,... en Pain heeft ook trofeen (hoe je dat ook schrijft)! Ik hoop dat VC en MGS het ook nog krijgen,... maar trofeen voelen aan als een failDe ene game heeft het wel,... de ander niet
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted al 2x uitgespeeld. Ik blijf een beetje bezig.
Niet volgens je avatar,............quote:Op woensdag 10 december 2008 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted al 2x uitgespeeld.
Zoek je gezelschap schat?quote:
Baard opmerking. Als je tegenwoordig doorlinking niet toe staat fail je!! EINZ enzoquote:
Oh bij mij nietquote:
OMGEINZTWEIDRBBQ!!!!111quote:Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Baard opmerking. Als je tegenwoordig doorlinking niet toe staat fail je!! EINZ enzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |