Nog even geen foto's gemaakt. Ik ga straks eens even wat maken.quote:Op zondag 7 december 2008 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Waar blijven de kattenfoto's?
Zijn ze een beetje (stil) en eerste nacht doorgekomen? Hoe vinden de jongens ze?
AUWWWWquote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Die neus is zooooo kappooootttt
http://www.break.com/inde(...)expected-ending.html
auwwwww....quote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Dat geluidquote:Op zondag 7 december 2008 13:32 schreef Sjotime het volgende:
Hij is beter en intenser dan deel 1 he .quote:
Waanzinnig echt,... speel solo op hardcore,... dat is te doen,.. maar insane,... nee daar heb je echt een co-op partner voor nodig. Te moeilijk alleen. Maar ik vind het geweldig ja!quote:Op maandag 8 december 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hij is beter en intenser dan deel 1 he .
Heb ff geprobeerd om solo insane te doen, steeds maar mol bekijk het maar.
Gisteren TR nog ff op hard uitgespeeld en een nieuwe game begonnen met SR co op.
Het wordt weer een bijzondere kerst inderdaad dit jaar,.... heb er zin inquote:Op maandag 8 december 2008 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ff wakker worden de maandag.. aan het werk op dinsdag.. donderdag inkakken naar het weekend
Ah lekker mannen, nog 2 weken en dan een week vrij.. lekker kerst vieren
Gisteren al gedaan eigenlijk.. hele huis is in de kerstsferen inclusief de wollen sokken aan de schouwLekker gegourmet gisteren!
Stap ik in de auto.. is een plaat van Duran Duran op de radio, begint hij dat hele nummer mee te zingen hequote:Op maandag 8 december 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
en een nieuwe game begonnen met SR co op.
quote:Op maandag 8 december 2008 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stap ik in de auto.. is een plaat van Duran Duran op de radio, begint hij dat hele nummer mee te zingen he![]()
kreeg nog een achievement voor ook
Dat ziet er inderdaad zeer sfeervol uit!quote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Mafia II. Heb deel 1 nooit gespeeld,....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geen idee Gijsquote:Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad zeer sfeervol uit!
Maar is het leuk om te spelen..
Was een poepspel.quote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Mafia II. Heb deel 1 nooit gespeeld,....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maffia was voor mij de spreekwoordelijke druppel om over te stappen naar de consoles. Zeldzaam slechte game. GTA met langzame auto's, saaie missies en bruine graphics.quote:Op maandag 8 december 2008 11:01 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
jij weet niet waarover je praat.
Mmmm,... dat klinkt inderdaad als poep. Maar gelukkig heb je consoles ontdekt Gijs. De mooiste uitvinding sinds handboeienquote:Op maandag 8 december 2008 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maffia was voor mij de spreekwoordelijke druppel om over te stappen naar de consoles. Zeldzaam slechte game. GTA met langzame auto's, saaie missies en bruine graphics.
Wat een gaaf dingquote:Op maandag 8 december 2008 11:27 schreef kepler het volgende:
coole uitvinding
http://www.dumpert.nl/med(...)warp_cirkelzaag.html
Holy shitquote:Op maandag 8 december 2008 11:27 schreef kepler het volgende:
coole uitvinding
http://www.dumpert.nl/med(...)warp_cirkelzaag.html
Gijs : keihard zijn, neus in de pies duwen en op de bak zetten. En eventueel 2 bakken, sommige katten willen niet op de bak gaan waar al een andere op gaatquote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Sjotime het volgende:
Katten tips welkom,.... Jack is zo zindelijk als de pest,... Vinny durft nog niet echt en plast nog wel eens in de hoek. Wil ook niet boos overkomen, want die kleine is net zijn moeder kwijt en heeft pas 20% van het huis gezien.
Zijn neusje boven de urine houden en dan naar de bak brengen en met zn pootjes er in krabbelen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Sjotime het volgende:
Katten tips welkom,.... Jack is zo zindelijk als de pest,... Vinny durft nog niet echt en plast nog wel eens in de hoek. Wil ook niet boos overkomen, want die kleine is net zijn moeder kwijt en heeft pas 20% van het huis gezien.
Ik wil die kat niet straffen voor iets wat hij nog niet geleerd heeft. Maar misschien is er geen keuze inderdaad. Wil hem eerst zodra hij aanstalte maakt op de bak zetten. Maar ik krijg hem niet altijd te pakken omdat die nog aan het wennen is.quote:Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs : keihard zijn, neus in de pies duwen en op de bak zetten. En eventueel 2 bakken, sommige katten willen niet op de bak gaan waar al een andere op gaat
ja echt respectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |