Ik moet er bijna van huilen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Anders fuseren we ajax, feyenoord, ado en fc utrecht en maken we FC RandstadZou een leuke 1 april grap zijn trouwens, zoiets in de media uitbrengen
Surprises.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bij ons komt die ouwe zak morgen pas. Ik ben me toch een kekke surprise aan het maken!
Nou, ik heb mijn zusje getrokken en aangezien ze laatst gezakt is voor haar rijbewijs (goh!) ben ik leeeevens groot rijbewijs aan het makenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Surprises.![]()
Wat ben je aan het maken en voor wie?
bazenactiequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn zusje getrokken en aangezien ze laatst gezakt is voor haar rijbewijs (goh!) ben ik leeeevens groot rijbewijs aan het maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat triest ook he
Haha, ik vind hem wel geinig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn zusje getrokken en aangezien ze laatst gezakt is voor haar rijbewijs (goh!) ben ik leeeevens groot rijbewijs aan het maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat triest ook he
Whehe, bierscheten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:39 schreef afcajos het volgende:
Kanker, mijn scheten meuren echt fucking erg
capture de reactiequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
FAPEREDOZIO!quote:
pic?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:44 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik zit een beetje te hyven.Kom ik een pic tegen van een scharrel van een paar jaar geleden..
paas em doorquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:44 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik zit een beetje te hyven.Kom ik een pic tegen van een scharrel van een paar jaar geleden..
Ok.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:49 schreef afcajos het volgende:
pm die pic maar ff anders, dan pm ik ook een pic van oude scharrel van mij
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef afcajos het volgende:
Ziet er wel aardig uitik zal ook ff een sturen. ff hyven :p
Haha, zo onschuldig is ze dus niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
Die ik je stuur is het prototype dames waar ik van hou, jong, klein en onschuldig
Inderdaad, die bitch laat zich nu anaal neuken terwijl ik er niet eens overheen ben gegaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, zo onschuldig is ze dus niet.
Wat ist SB?quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, die bitch laat zich nu anaal neuken terwijl ik er niet eens overheen ben gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |