Haha, nee valt mee.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ik werd vanochtend nog even herinnerd aan een pijnlijke fout.
Ik zal vanavond mijn truckendoos weer open moeten trekken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou met die 2e een beetje serieus doen, en die derde gebruiken als fuckbuddy
Nee, ik heb iets van 6 weken geen wijf gejosseldquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, nee valt mee.Die ene die ik leuk vind zie ik te weinig en die andere kwam zomaar naast me zitten vorige week en daar heb ik een hele tijd mee zitten praten.
Jij nog wat mossels gekraakt de laatste tijd?
Gelukkig niet zeg, wat een monster is dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Leuk is dat hewatdan, je werd er naast wakker ?
Neeeequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Schuren.
Ga dan gewoon echt neuken ofzo.
Terecht, maar je kan toch hosselen en zuipen tegelijk? Dat levert vaak leuke dingen op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets van 6 weken geen wijf gejosseldal moet ik zeggen dat ik daar ook niet echt mee bezig ben. Meestal zuip ik me half dood met mn homies
Nu welquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
dagdag, Devvie, Chuck_norris, jullie hebben nog geen nummer ingestuurd.
dagdag heeft handrotquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
Alleen nachtmerries en redenen aan je vrienden geven om je uit te lachen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Terecht, maar je kan toch hosselen en zuipen tegelijk? Dat levert vaak leuke dingen op.
Jawel, en ik heb ook elke week wel weer aanspraak van vrouwelijk schoon, maar heb er niet super veel behoefte aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Terecht, maar je kan toch hosselen en zuipen tegelijk? Dat levert vaak leuke dingen op.
Ja, ik heb ook eens een lelijk wijf geneukt toen ik veel te veel had gezopen. Ik viel in slaap enzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen nachtmerries en redenen aan je vrienden geven om je uit te lachen.
Goede cult verhalen voor later zijn dat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook eens een lelijk wijf geneukt toen ik veel te veel had gezopen. Ik viel in slaap enzo.Nu kan ik er wel weer om lachen.
Nee, heb ik ook, maar die van vorige week versierde mij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, en ik heb ook elke week wel weer aanspraak van vrouwelijk schoon, maar heb er niet super veel behoefte aan(komt ook omdat ik een soort van smaatje heb die ik leuk vind
) Klinkt dit gay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij schoolfeesten zie ik altijd de meisjes tegen de muur steunen terwijl ze van achter "genomen" worden door een of andere jongen. Chill hoor.quote:
Man, wat voelde ik me stom die dag er na.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goede cult verhalen voor later zijn dat.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook eens een lelijk wijf geneukt toen ik veel te veel had gezopen. Ik viel in slaap enzo.Nu kan ik er wel weer om lachen.
IK OOK NIET IK GA HEM NU STUREN.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bij schoolfeesten zie ik altijd de meisjes tegen de muur steunen terwijl ze van achter "genomen" worden door een of andere jongen. Chill hoor.
Ach, dat kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man, wat voelde ik me stom die dag er na.
Dat krijg je als je in de randstad woont.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus ze kijken allebij naar de muur?
Beetje pauper manier van schuren dat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |