Ah, valt wel mee dus.quote:
Maar let op, ze krijgt wel 1 punt hoger waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Damn wat was Floor slecht. en wat was Steffie geweldig!
D'r kan ieder moment een kind uitploppen, vandaar....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef RioolSpook het volgende:
Wat is er met Nance aan de hand? Ze is zo dik geworden. Of ligt het aan mij?
Steffie was wel goed.
Zwanger?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef RioolSpook het volgende:
Wat is er met Nance aan de hand? Ze is zo dik geworden. Of ligt het aan mij?
Steffie was wel goed.
Ik zie liever Floor in de popgroep idd. Dat ze niet zo goed kan zingen doet er verder niet zoveel toe, daar zijn computers voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Vind je Sidney slechter dan Floor eigenlijk Sven?
Ik weet het eigenlijk niet, het hangt er op. Sidney lijkt me in elk geval een stuk sympathieker
Te laag én te hoog!quote:
Bijna ELKE noot was valsquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef Ireth het volgende:
Moet ik ook mijn oren door laten spuiten of klinkt Brandy ook niet helegaar lekker vanaaf?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef BVO het volgende:
Dit is het valste wat ik in 6 jaar talentenjkachten gehoord hebt. Inclusief Herman.
Tel rustig tot 10quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Bah bah bah. Bij Norman werd de technische fout volledig weggewuifd en hier gebruiken ze het zelf als excuus, de juryEn maar ophemelen. En maar 'je ging tenminste dóór'. Dat deed Norman ook.
En hier waren echt alle noten vals.
Nou ja... adem innnnn, adem uittttttt.
Zit me er echt over op te winden
Ik wilde het net neerzetten. Man o man...wat een mongolen daar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Bah bah bah. Bij Norman werd de technische fout volledig weggewuifd en hier gebruiken ze het zelf als excuus, de juryEn maar ophemelen. En maar 'je ging tenminste dóór'. Dat deed Norman ook.
En hier waren echt alle noten vals.
Nou ja... adem innnnn, adem uittttttt.
Zit me er echt over op te winden
Ja maar bij hém tellen die technische problemen niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:32 schreef marky het volgende:
Volgens mij krijgt ze weer 3 tienen. Norman had volgens mij ook wat technische problemen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:32 schreef starla het volgende:
[..]
Tel rustig tot 10
1...
2...
3......
KUTHOER!!!!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
Een 9?????? WHAT THE FUCK?????
En... twee.... negens....quote:
Ik zit er net aan te denken? Als ze volgende week alleen maar gaat 'lalalalaaaa-en' krijgt ze nog 8en en 9ens volgens mij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:37 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende keer hoeft ze in ieder geval niet te zingen. Want ze geloven toch wel in er.
Dat is dan wel weer geloofwaardigquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Ireth het volgende:
En o wee als ze Sidney nu lage punten gaan geven...Dan stop ik accuut met kijken!
Dat waren Floor en Brandy ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
Nou, Sidney is anders best lagepuntwaardig
Ja precies! Ik zei ook al dat de band zo onduidelijk was?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
Die is ook al de draad kwijt.
Gaat lekker vanavond. Deze band is ook wel erg onduidelijk trouwens
Heb dit nummer wel eens beter horen zingen.
Co! Hiiiiiiiihihihi!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihihihihihi veel sexier zeker ook!!
Bwahahaha! Het ZINGEN deed ie absoluut heel erg goed en sexy ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
edit-alhoewel ik me ineens een filmpje herinner
Pet van Alain Clark en een uitnodiging voor zijn optreden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, wat kreeg hij?
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebbenquote:
Ik vind het inderdaad leuker dan het orgineel (als act dan)quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebben
Die Brandi tettert er maar irritant en vals overheen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebben
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad leuker dan het orgineel (als act dan)
Pauze bij Paul?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet eens in het spiegelbeeld van de schaduw van Rihanna staan. Wannabe's.
Dat nummer van Britney Spears toch ook?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef marky het volgende:
Het is natuurlijk lastig om dit nummer te zingen want het origineel komt uit de computer.
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is al afgelopen, waardoor ik genoodzaakt ben om naar deze ellende te kijken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.
Brandi d'r eerste optreden. Fucking hell!Elke noot vals en toen toch nog een 8 en twee 9's.
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je, de ergste ellende heb je (hoop ik!) gemist.
Brandi d'r eerste optreden. Fucking hell!Elke noot vals en toen toch nog een 8 en twee 9's.
Dat Beyonce-nummer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?
If I Were A Boy?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Beyonce-nummer.
Wat ik zei: het valste uit 6 jaar talentenjachten. Inclusief Herman, inclusief Jim.
Jim nog niet gezien, die is er niet volgens mij. Rebecca daarentegen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Praat me bij, praat me bij!! Wie was redelijk, wie was bagger, wie was megaslecht? Wat zong Brandi? Is Jim in beeld geweest?
Behalve Patricia die vond het fantastisch daarintegenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
Oh en Floor zong 'Oops I did it again'
En dat was niet best.
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Norman is deze avond echt genaaid.
Ik hoop dat ie nog even heel sterk uit de hoek komt zo. Twee keer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Norman is deze avond echt genaaid.
En tóch kijken he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Hapertje het volgende:
Wat een naargeestig programma is dit toch!
Ontzettende NEP-gezelligheid, een totaal ondeskundige en ongeschikte jury, waardeloze zang en dans, slechte regie, belabberde presentatie, punten die buiten proporties zijn... ik wil IDOLS!
Geerquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jim nog niet gezien, die is er niet volgens mij. Rebecca daarentegen...
Brandi zong 'If I were a Boy' van Beyonce. De lage gedeeltes waren te laag voor haar en de hoge gedeeltes... ai ai ai... * Greys grijpt plastic zakje maar weer om in te ademen. Serieus, er waren weinig noten NIET vals. En dan ook echt nagels-over-het-schoolbord-vals!
En daarna huilde ze tranen met tuiten, begon ze een zeikverhaaltje over de clicktrack die niet goed stond in haar oren bij het begin en trapte de jury er in en gaven ze haar achten en negens.
Bij Norman (Angel van Lionel Richie) viel al het geluid weg bij de eerste twee zinnen, die raakte daardoor enigszins van slag, maar dat wuifden die leden van de jury gewoon weg als excuus en die kreeg zessen.
Sidney zong Mandy van Westlife (hallo generatiekloof!) en dat viel wel mee, voor zijn doen. Steffie zong Beautiful van Christina A. en dat ging heel verdienstelijk. Deon zong Sex Bomb erg a-sexy.
En verder komt er steeds een Piet heel irritant door het beeld met oninteressante kado's voor de kandidaten.
En Geer maakt er een heerlijke warboel van.
Ik kan me zo kapot ergeren... en daarom blijf ik kijken. Maar mensen, geef toe. Idols is toch veel beter en serieuzer!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En tóch kijken he?
Dit duet was echt bedroevend slecht
Ik vind Popstars zo leuk om Geerquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik kan me zo kapot ergeren... en daarom blijf ik kijken. Maar mensen, geef toe. Idols is toch veel beter en serieuzer!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het niet gezien, verdomme. Iedereen zong vals dus?
Ho ho...Norman begon vals maar eindigde gewoon goed. Dat was echt door die prutser van het geluid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Hapertje het volgende:
Echt... Deon zong vals, Brandi zong vals, Norman zong vals, Sidney zong vals, Steffi zong vals EN Floor ook! Knap hoor in 1 programma! En de jury maar serieus kijken hahaha
Wat een baggerexcuus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Een clicktrack is een soort metronoom die je in je oor hoort Shining, die voor je 'aftelt' zeg maar wanneer je het nummer in moet zetten. En Brandi zei dus dat die niet goed stond.
Hoe triest eigenlijk dat ik om zulk soort dingen moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whahaa, Norman viel bijna op zijn bekje!
Ga je mond spoelen!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef marky het volgende:
Ze doen het best goed na. David Bowey en Mick Jagger kunnen ook niet zingen
Er klopt ECHT iets niet aan het geluid van de band hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
Het is echt een kutband!! Soort muzak lijkt wel!!
Er is geen talent meer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef detulp050 het volgende:
Ik kijk net voor het eerst dit programma, maar waarom is dit allemaal van zo'n dramatisch niveau? Is er geen selectie geweest?
het talent wil niet audities doen omdat popstars -»quote:
Bij Deon, Sex Bomb, leek het anders ook alsof er alleen een synthesizer riedeltje onder stond ipv een professionele muziekband. Ik vroeg me (en Co ook las ik) zelfs af eventjes of ze de juiste band wel hadden ingestart.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef dronkeykong het volgende:
Hopelijk wordt die geluidstechnicus ontslagen.
Prutsers eerste klas daar zeg. En toevallig weer bij Norman
Maar toch je niet opgeven voor X Factorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Holy hell, had ik maar meegedaan. Het niveau zou gelijk drastisch omhoog gaan.
Ja he! Ik heb bij een vriendinnetje weleens gekaraoked en zelfs die banden waren beterquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Zo'n miljoenenprogramma en dan zulke kutbanden.
Echt schandalig.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef Hapertje het volgende:
Ik weet het goedgemaakt... allemaal eruit vanavond en gewoon geen band!
quote:
Gewoon niet kijken is ook een oplossing hoor!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef sezten het volgende:
[..]
het talent wil niet audities doen omdat popstars -»
Ik heb geen zangAMBITIES. Maar ik kan het wel beter dan al deze prutsers in deze show, that's for surequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toch je niet opgeven voor X Factor.
Volgens de gids maar 2 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Adelante het volgende:
ik heb twee uur gemist, maar hoe lang duurt dit?
Mijn vriendin zegt het ook ja dat het bij Deon zo was. Denk dat ik toevallig wat anders aan het doen was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Deon, Sex Bomb, leek het anders ook alsof er alleen een synthesizer riedeltje onder stond ipv een professionele muziekband. Ik vroeg me (en Co ook las ik) zelfs af eventjes of ze de juiste band wel hadden ingestart.
Eerst wel tochquote:
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Gewoon niet kijken is ook een oplossing hoor!
Ik erger me soms ook kapot maar ik vind het wel vermakelijk
Wacht maar op X-Factor en Idols... daar hebben ze er veeeel meer verstand van!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?
dit zijn meer 4de rangs ofzo.
ik vermaak me dan ook
Dáár heb je gelijk inquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?
dit zijn meer 4de rangs ofzo.
ik vermaak me dan ook
Dooie-mus-actquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was gewoon een act, Svennepennetje, gewoon maar een act.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today![]()
Willen degenen die Rebecca missen hun hand opsteken?quote:
Ik mis d'r totaal niet.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hand opsteektquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Willen degenen die Rebecca missen hun hand opsteken?
Ik mis d'r totaal niet."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze hoeft daar alleen tralalalaaaaa voor te doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef marky het volgende:
Brandi krijgt straks een 9
MOKUM XXX RATED![]()
Sidney moet wel een hele grote lul hebben, want anders snap ik niet waarom alle meiden voor die gozer gillen!Nothing takes the past away like the future!![]()
is ook zo, en Idols is zoiezo populairder omdat Xfactor en popstars gewoon als regelrechte kopieën gezien kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Wacht maar op X-Factor en Idols... daar hebben ze er veeeel meer verstand van!
Meer populariteit = Meer auditionisten = Meer kans op groter talent
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
Tsja, en vervolgens kijkt er maar half zoveel kijkers naar......quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Wacht maar op X-Factor en Idols... daar hebben ze er veeeel meer verstand van!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Volgens mij gaven 5000 mensen zich voor Popstars op tegenover 21000 voor Idols en 14000 voor X-factor!Nothing takes the past away like the future!![]()
waarom dat geren en gespring, want zingen kan ze wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Brandi is veel te veel met zichzelf en d'r actje bezig.
Vind ik dan hoor. Maar ik heb er geen verstand van. De júry daarentegen....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
ik kreeg ook al een por van rechts toen ik dat hier hardop zeiquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Dat vind ik zo erg.... was ook met dat ijsdansen... RTL was zoveel mooier en chiquer en gewaagder, maar ze verloren dik. Nederland verandert in een grote camping!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, en vervolgens kijkt er maar half zoveel kijkers naar......
Nothing takes the past away like the future!![]()
RTL trekt over het algemeen meer kijkers, behalve met dit soort programma's...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo erg.... was ook met dat ijsdansen... RTL was zoveel mooier en chiquer en gewaagder, maar ze verloren dik. Nederland verandert in een grote camping!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mevrouw A heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kreeg ook al een por van rechts toen ik dat hier hardop zei
En Hapertje, ga lekker Dossier op RTL4 kijken dan...
Boeie die eerste stem. Vond het fijn om naar te luisteren kijken.
Patries dat ouwe mormel is niks geloofwaardig
MOKUM XXX RATED![]()
lekker enthousiast. arrogante gozerFoto reportage van Amstelveen check: http://www.home.zonnet.nl/ghgrassi/![]()
Nee, ik wacht op Shownieuws met nieuws over Dries Roelink en Peter Beense!Nothing takes the past away like the future!![]()
Ik heb totáál je leadzang niet gehoord Deon.
Gevolgd door:
Goed man! Da's een 8!
Euh...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef Hapertje het volgende:
Nee, ik wacht op Shownieuws met nieuws over Dries Roelink en Peter Beense!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Peter Beensequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:54 schreef Hapertje het volgende:
Nee, ik wacht op Shownieuws met nieuws over Dries Roelink en Peter Beense!
![]()
![]()
Wel een knappe meid, al hoor ik net hier dat het een kutwijf isquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Floor mag er nu eindelijk wel eens uit
![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het bandje dat hieruit voortkomt een nummer één gaat scoren in NL.
Sidney die Barry Mannilow verkracht![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |