Mijn vriendin zegt het ook ja dat het bij Deon zo was. Denk dat ik toevallig wat anders aan het doen was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Deon, Sex Bomb, leek het anders ook alsof er alleen een synthesizer riedeltje onder stond ipv een professionele muziekband. Ik vroeg me (en Co ook las ik) zelfs af eventjes of ze de juiste band wel hadden ingestart.
Eerst wel tochquote:
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Gewoon niet kijken is ook een oplossing hoor!
Ik erger me soms ook kapot maar ik vind het wel vermakelijk
Wacht maar op X-Factor en Idols... daar hebben ze er veeeel meer verstand van!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?
dit zijn meer 4de rangs ofzo.
ik vermaak me dan ook
Dáár heb je gelijk inquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:44 schreef sezten het volgende:
[..]
ik ook zeker weten, maar zeg nou zelf, dit is toch niet hét zangtalent wat er in nederland rond loopt?
dit zijn meer 4de rangs ofzo.
ik vermaak me dan ook
Dooie-mus-actquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was gewoon een act, Svennepennetje, gewoon maar een act.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today![]()
Willen degenen die Rebecca missen hun hand opsteken?quote:
Ik mis d'r totaal niet.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hand opsteektquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Willen degenen die Rebecca missen hun hand opsteken?
Ik mis d'r totaal niet."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ze hoeft daar alleen tralalalaaaaa voor te doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef marky het volgende:
Brandi krijgt straks een 9
MOKUM XXX RATED![]()
Sidney moet wel een hele grote lul hebben, want anders snap ik niet waarom alle meiden voor die gozer gillen!Nothing takes the past away like the future!![]()
is ook zo, en Idols is zoiezo populairder omdat Xfactor en popstars gewoon als regelrechte kopieën gezien kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Wacht maar op X-Factor en Idols... daar hebben ze er veeeel meer verstand van!
Meer populariteit = Meer auditionisten = Meer kans op groter talent
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |