Dat waren Floor en Brandy ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
Nou, Sidney is anders best lagepuntwaardig
Ja precies! Ik zei ook al dat de band zo onduidelijk was?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
Die is ook al de draad kwijt.
Gaat lekker vanavond. Deze band is ook wel erg onduidelijk trouwens
Heb dit nummer wel eens beter horen zingen.
Co! Hiiiiiiiihihihi!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihihihihihi veel sexier zeker ook!!
Bwahahaha! Het ZINGEN deed ie absoluut heel erg goed en sexy ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
edit-alhoewel ik me ineens een filmpje herinner
Pet van Alain Clark en een uitnodiging voor zijn optreden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, wat kreeg hij?
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebbenquote:
Ik vind het inderdaad leuker dan het orgineel (als act dan)quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebben
Die Brandi tettert er maar irritant en vals overheen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het gekke is, eigenlijk stiekem nog heel knap wat ze hiervan gemaakt hebben
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad leuker dan het orgineel (als act dan)
Pauze bij Paul?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet eens in het spiegelbeeld van de schaduw van Rihanna staan. Wannabe's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |