Ah, valt wel mee dus.quote:
Maar let op, ze krijgt wel 1 punt hoger waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Damn wat was Floor slecht. en wat was Steffie geweldig!
D'r kan ieder moment een kind uitploppen, vandaar....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef RioolSpook het volgende:
Wat is er met Nance aan de hand? Ze is zo dik geworden. Of ligt het aan mij?
Steffie was wel goed.
Zwanger?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:14 schreef RioolSpook het volgende:
Wat is er met Nance aan de hand? Ze is zo dik geworden. Of ligt het aan mij?
Steffie was wel goed.
Ik zie liever Floor in de popgroep idd. Dat ze niet zo goed kan zingen doet er verder niet zoveel toe, daar zijn computers voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Vind je Sidney slechter dan Floor eigenlijk Sven?
Ik weet het eigenlijk niet, het hangt er op. Sidney lijkt me in elk geval een stuk sympathieker
Te laag én te hoog!quote:
Bijna ELKE noot was valsquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef Ireth het volgende:
Moet ik ook mijn oren door laten spuiten of klinkt Brandy ook niet helegaar lekker vanaaf?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:28 schreef BVO het volgende:
Dit is het valste wat ik in 6 jaar talentenjkachten gehoord hebt. Inclusief Herman.
Tel rustig tot 10quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Bah bah bah. Bij Norman werd de technische fout volledig weggewuifd en hier gebruiken ze het zelf als excuus, de juryEn maar ophemelen. En maar 'je ging tenminste dóór'. Dat deed Norman ook.
En hier waren echt alle noten vals.
Nou ja... adem innnnn, adem uittttttt.
Zit me er echt over op te winden
Ik wilde het net neerzetten. Man o man...wat een mongolen daar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Bah bah bah. Bij Norman werd de technische fout volledig weggewuifd en hier gebruiken ze het zelf als excuus, de juryEn maar ophemelen. En maar 'je ging tenminste dóór'. Dat deed Norman ook.
En hier waren echt alle noten vals.
Nou ja... adem innnnn, adem uittttttt.
Zit me er echt over op te winden
Ja maar bij hém tellen die technische problemen niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:32 schreef marky het volgende:
Volgens mij krijgt ze weer 3 tienen. Norman had volgens mij ook wat technische problemen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:32 schreef starla het volgende:
[..]
Tel rustig tot 10
1...
2...
3......
KUTHOER!!!!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
Een 9?????? WHAT THE FUCK?????
En... twee.... negens....quote:
Ik zit er net aan te denken? Als ze volgende week alleen maar gaat 'lalalalaaaa-en' krijgt ze nog 8en en 9ens volgens mij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:37 schreef dronkeykong het volgende:
Volgende keer hoeft ze in ieder geval niet te zingen. Want ze geloven toch wel in er.
Dat is dan wel weer geloofwaardigquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Ireth het volgende:
En o wee als ze Sidney nu lage punten gaan geven...Dan stop ik accuut met kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |