quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het niet gezien, verdomme. Iedereen zong vals dus?
Ho ho...Norman begon vals maar eindigde gewoon goed. Dat was echt door die prutser van het geluid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Hapertje het volgende:
Echt... Deon zong vals, Brandi zong vals, Norman zong vals, Sidney zong vals, Steffi zong vals EN Floor ook! Knap hoor in 1 programma! En de jury maar serieus kijken hahaha
Wat een baggerexcuus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Een clicktrack is een soort metronoom die je in je oor hoort Shining, die voor je 'aftelt' zeg maar wanneer je het nummer in moet zetten. En Brandi zei dus dat die niet goed stond.
Hoe triest eigenlijk dat ik om zulk soort dingen moet lachenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whahaa, Norman viel bijna op zijn bekje!
Ga je mond spoelen!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef marky het volgende:
Ze doen het best goed na. David Bowey en Mick Jagger kunnen ook niet zingen
Er klopt ECHT iets niet aan het geluid van de band hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
Het is echt een kutband!! Soort muzak lijkt wel!!
Er is geen talent meer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef detulp050 het volgende:
Ik kijk net voor het eerst dit programma, maar waarom is dit allemaal van zo'n dramatisch niveau? Is er geen selectie geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |