Hij zou komen, is afgelast.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:10 schreef fransbreda het volgende:
3 uurtjes!
Extince komt in de mezz deze maand zag ik ergens, of is dat alweer geweest? Lijkt me wel leuk.
Heel erg mooi! Gefeli!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:10 schreef Ritchie het volgende:
Zojuist weer wat heen en weer gebeld.
Het is nu officieel. We hebben een huis gekocht. Nu hopen dat de financiering rond komt.
En dan ook bij deze wat foto's:
http://www.eh-makelaardij.nl/alle-fotos.php?menu=1&oid=1209033&limit=15&offset=0&sort=0&order=0
hey - what de F*CK! heb je magic permissions hier ofzo!quote:
Heel erg op tijd reserveren. Charelli's ofzo? Of je overburen inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Rossdale het volgende:
Mensjes, ik wilde kerstavond uit eten met mijn vriendin. Hebben jullie nog ideeen voor een erg leuk restaurantje in Breda?
altijd handig: http://www.iens.nl/restaurantsVan/Nederland/?p=Noord-Brabant&a=Bredaquote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Rossdale het volgende:
Mensjes, ik wilde kerstavond uit eten met mijn vriendin. Hebben jullie nog ideeen voor een erg leuk restaurantje in Breda?
Daar ben ik al 3 keer geweest. Zeker goed eten, maar ik wil eens iets andersquote:Op donderdag 18 december 2008 19:49 schreef JDude het volgende:
Er zit toch zo'n Italiaan praktisch tegenover je huis, Ross? Daar kun je heel aardig eten.
"Bewonderen"quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond toch maar eens Giel bewonderen.
blaat.quote:
Ik vind het een leuke kerel. Ik val op raar. Sorry hoor.quote:
Pwnd!quote:
Ik ben het in deze kwestie het geheel eens met Kiwi, hierbij zal ik dan zeker zijn statement herhalen "quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond toch maar eens Giel bewonderen.
Beveiligers en voetbalsupporters = paniekreactie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef fransbreda het volgende:
Ik werd al ruim voor de grote markt aangesproken door scorpionsecurity dat de politie iedereen aanhoud bij het minst geringste.
Zie ik eruit alsof ik een zelfmoordaanslag ga plegen ofzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |