en dat was hem nogmaals, tis al zogoed als rond nu.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Ritchie het volgende:
zo, en dat was een stroomversnelling, zojuist is er een bod gedaan op dat huis !
Volgens mij was je er in het begin van de Breda-reeks ook wel eens bij, toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:26 schreef Thieske het volgende:
Ik moet me hier van fransbreda melden, dus bij deze.
Hoi.
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef fransbreda het volgende:
Die was ook niet aan den thies gericht, was een nieuwe in t nac topic!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef fransbreda het volgende:
Die was ook niet aan den thies gericht, was een nieuwe in t nac topic!
Je krijgt een biertje van mequote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef fransbreda het volgende:
Bevroren hersenpan eerder.
Stofje geef dat geheugen terug! (insert boze emoticon)
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef Stofje het volgende:
Soms raak je wel in de war van dat online en offline! Pas geleden vertelde iemand dat L. uit de Graanbeurs een nieuw vriendje had. Ik: "Ah, die heet toch Bossf... nevermind"
je bent kaal?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef fransbreda het volgende:
Bevroren hersenpan eerder.
Stofje geef dat geheugen terug! (insert boze emoticon)
Statistisch gezien is die kans groot, maar zeker weten we dat niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:23 schreef bassieVL het volgende:
Dan heb je er nog steeds 7 te gaan.
Jouw hersenpan werkt beter dan die van fransbreda.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij was je er in het begin van de Breda-reeks ook wel eens bij, toch?
Daar heb je gelijk in. Misschien kunnen we een foto opvragen om het te verifieren.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Statistisch gezien is die kans groot, maar zeker weten we dat niet.
Ik mijd dat hok als de pest.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef Acathla het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar het Glazen Huis en alles daar rond? Ik ben er praktisch alle dagen te vinden.
Ik wilde eerst er nog even gaan kijken, maar nu Beelen erin zit betwijfel ik of ik überhaupt op de Grote Markt te vinden ben tijdens het Glazen Huis.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef Acathla het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar het Glazen Huis en alles daar rond? Ik ben er praktisch alle dagen te vinden.
Ik ga in ieder geval wel een (paar) keer ter plaatse kijkenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef Acathla het volgende:
Dat van die boom vind ik enerzijds jammer (die-hard Bredatopicers weten waarom), maar aan de andere kant werd'ie na twee dagen toch maar gebruikt als fietsenstalling en was het blijkbaar leuk om de lampen te slopen. Die dingen die ze aan de lantaarnpalen hebben gehangen met lichtjes en takken en weet ik 't zijn een aardige vervanger. Het OV is in zoverre ontregeld dat de nieuwe dienstregeling over de Nieuwe Prinsenkade en de Niet Meer Gedempte Haven twee weken later dan gepland ingaat, zie ik het probleem niet echt van in. Die ene ondernemer die liep te janken is inmiddels blij, omdat een paar keten verplaatst zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:27 schreef Acathla het volgende:
Ik moet sowieso toch foto's maken en verslag doen, dus ik ben wel benieuwd. Ken de mindere verhalen ook wel een beetje. Normaal heeft Breda een grote boom op de markt en een deel van het OV is ontregeld (vandaag vooral veel "voordeel" van gehad) , er zijn ondernemers die klagen over de zichtbaarheid van hun zaak. D'r zijn genoeg minpunten.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar het gedoe om al die optredens en andere activiteiten. Vind het wel grappig dat ze Breda als stad hebben gekozen. Het is toch eens niet de randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |