Nou, dat dus wel, dat eerste.... Lekkere wedstrijd om in te debuteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk gaat Michiel Kramer in dit deel zijn debuut maken in de competitie en tevens zijn eerste goal maken!!!
In Kramer zie ik ook (nog) geen basisspeler, meer een breekijzer. Maar hij is wel iemand die een goal kan maken, al dan niet na een gekke frommelsituatie.quote:Op maandag 1 december 2008 17:56 schreef Stofje het volgende:
Idabdelhay kan het niveau gewoon niet aan, heel simpel. Zonde, fantastische gozer, maar simpelweg niet goed genoeg. Van Kramer weet ik niet of hij het niveau aankan, maar ik denk dat Maaskant 'm wel die kans moet geven, aangezien Idabdelhay iig niet goed genoeg presteert.
Werd dolgedraaid door Meriç, maar dat is geen schande.quote:Op zondag 7 december 2008 21:40 schreef Ritchie het volgende:
Mtiliga viel tegen vandaag, net als de rest eigenlijk.
Hallo, ik ben NAC supporter. Natuurlijk reken ik niet op 3 punten in de kuip.quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ook niet op 3 punten als ik jou was
Rekenen jullie op de 3 punten ?quote:Op maandag 22 december 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ook niet op 3 punten als ik jou was
Is dat niet al heel het seizoen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef Thieske het volgende:
Owja, ik weet niet wie die shirts van NAC bedrukt, maar het kan nooit iemand zijn die z'n vak serieus neemt.
Amoha ipv Amoah.
Zoveel bijzonders is er gisteren niet gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef Kopbal het volgende:
Rustig hier, en dat terwijl gisteren de semi-klassieker gespeeld is.
Wat zeg je me nou? Jullie wedstrijd van het jaar, het oppermachtige Breda tegen de nerds uit dordt-zuid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is er gisteren niet gebeurd hoor.
Wat mij betreft overschat je jezelf schromelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou? Jullie wedstrijd van het jaar, het oppermachtige Breda tegen de nerds uit dordt-zuid.
Met de kerst alleen gezeten ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat zeg je me nou? Jullie wedstrijd van het jaar, het oppermachtige Breda tegen de nerds uit dordt-zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |