Hometowns is een prima plaatje inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:43 schreef Moody het volgende:
Het blijft feest voor liefhebbers van Fleet Foxes / Bon Iver / Neutral Milk Hotel / Etc: The Rural Alberta Advantage
http://www.myspace.com/theraa
Noem eens wat bandjes die je leuk vindt, dat maakt het wat simpelerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef icet58 het volgende:
TVP
Weet iemand misschien nog leuke Indie(pop)/twee bandjes die ik zeker moet gaan luisteren? Heb al het een en ander, maar misschien weten jullie nog toffe bandjes..
Alvast bedankt ^^
Die zijn zeker goed. Hoop Decemberists en NMH invloeden, erg fijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:43 schreef Moody het volgende:
Het blijft feest voor liefhebbers van Fleet Foxes / Bon Iver / Neutral Milk Hotel / Etc: The Rural Alberta Advantage
http://www.myspace.com/theraa
Jaa daar dacht ik net zelf ook aan. Ik zoek bandjes in de richting van Los Campesinos!, Architecture In Helsinki, I'm From Barcelona.. Vrolijke dansbare muziek dusquote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Noem eens wat bandjes die je leuk vindt, dat maakt het wat simpeler
Kijk, daar kunnen we wat mee. Ik noem The Boy Least Likely To, Suburban Kids with Biblical Names..... Belle & Sebastian zul je wel kennen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef icet58 het volgende:
[..]
Jaa daar dacht ik net zelf ook aan. Ik zoek bandjes in de richting van Los Campesinos!, Architecture In Helsinki, I'm From Barcelona.. Vrolijke dansbare muziek dus
In dat rijtje zou Tilly and the Wall niet misstaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef icet58 het volgende:
[..]
Jaa daar dacht ik net zelf ook aan. Ik zoek bandjes in de richting van Los Campesinos!, Architecture In Helsinki, I'm From Barcelona.. Vrolijke dansbare muziek dus
Vrolijke vlotte bandjes dus. Probeer deze albums eens:quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef icet58 het volgende:
Kijk, dankjullie welHier tussen staan een aantal bandjes die ik nog niet kende, zal ze eens uit gaan proberen. Nogmaals bedankt.
Ow, en mochten andere nog suggesties hebben, ze zijn altijd welkom .
Sterker nog, het is meer zoals 'Weather Systems'. Een rustig album met enkele 'cleane' nummers met nadruk op viool, vocaal en de Bird-fluit (Weather Systems / Eggs), maar ook een aantal gelaagde nummers (Armchair). Er zijn minder pakkende melodieën, maar het geheel is echt om te smullen door de sfeer die het album uitademt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef emokid het volgende:
Dat doe je snel Moody, ik heb hem stiekem gedownload maar nog niet aangezet. Klinkt het als Eggs of Armchairs? Heb live een paar nummers gehoord van het nieuwe album maar kon niet er niet echt wat uit opmaken..
Al gehoord en ik vond het niet veel soeps. Kan er ook aan liggen dat ik niet zo onder de indruk ben van Bon Iver.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
http://www.jagjaguwar.com/onesheet.php?cat=JAG134
Benieuwd!
Wat een kutEP.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik heb 'm gedownload. Zal later vanavond eens luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |