Beirut: kaartje 19 euroquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Z het volgende:
FF zeiken hoor, 10 euro voor een kaartje en dan 3,55 servicekosten. Waar kan ik me beklagen? Aan de deur kopen kan tegenwoordig ook al niet meer zonder servicekosten.
Kolere.. de 13de of 14de? Of allebei? Ik wou nog kaartjes kopen.quote:
Vrijdag voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga het maar een keer proberen met een oud lidmaatschap, ze kijken er nooit naar![]()
Woensdag of Montreal
Grappig, ik heb vanavond met mijn vriendin besloten om ook maar te gaan (vrijdag gaan we ook)quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:17 schreef emokid het volgende:
Een vriendin heeft twee kaarten gewonnen voor de woensdag met of Montreal, ik ging vrijdag al maar nu wordt het dus ook woensdagZe komen van fileunder, in het mailtje stond enkel dat ze op de gastenlijst zou staan. Kan ik dan als introducee binnen of iets?
Hahaha, moet lukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vanavond met mijn vriendin besloten om ook maar te gaan (vrijdag gaan we ook)![]()
Misschien herken ik je wel van je Xbox Live avatar
Ik kan niemand voor mijn kaartjes vinden, dus ik ga mijn moeder sturen vrijdagquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:13 schreef -Dries- het volgende:
Wow. Of Montreal was... niet met woorden te omschrijven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:46 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kan niemand voor mijn kaartjes vinden, dus ik ga mijn moeder sturen vrijdag![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:46 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kan niemand voor mijn kaartjes vinden, dus ik ga mijn moeder sturen vrijdag![]()
In hoeverre kan ik nog rekenen op een erfenis nadat ze is geweest?![]()
Hmm dan heb ik je vast gezien, maar onwetende dat jij het was.. Ik stond ook best vooraan. Mij gezien? Khad een lichtblauw t-shirt. Of mijn vriendin? Rode spijkerbroek, blond haar?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:02 schreef emokid het volgende:
of MontrealSerieus, hoe geweldig was dat. Die figuranten, en de kostuums! Heb je me nog kunnen zien Dries? Ik stond helemaal vooraan, al vroeg.
Waar stond jij? Als je emokid hebt gezien, heb je mij waarschijnlijk ook gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb emokid gezien![]()
Maar het was echt heel tof. Als ik vrijdag tijd had was ik vast weer gegaan
Hehe, ja, dat waren wij waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:22 schreef emokid het volgende:
Oh was jij dat, haha. Ik zag je wel binnen lopen met z'n tweetjesVrijdag zeg ik hoi als ik jullie weer zie, frame-saw en Dries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |