Ja, ik ga ook maar weer aan het werkquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:04 schreef Californium het volgende:
Lieve mensen, ik moet iets doen
Dus van mij een dikke zoen
Tot later
met een flater
Het is een oude wijsheid, zo weet de Sintquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:40 schreef Ladylike het volgende:
De sint was net hier
wat hadden wij een plezier
Collega's in de zeik gezet
Dat geeft toch altijd veel pret
Je zag het bloed soms koken,
Die mensen zal ik zo wel zien, tijdens het roken
Ow en fruts, ik vond het niet
Laat iemand even een berichtje sturen, maakt niet uit door welke piet
Ik heb het al gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een oude wijsheid, zo weet de Sint
Die jou kan helpen als je iets niet vindt
Want wat ook ook jou nu zeker gebeurt
Je vindt het waar je er het laatst naar speurt!
Was ze leuk of is het een trien?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij heb ik Muck in het echt gezien?
weet ik niet, wilde rijmenquote:
OH!!11!NOES!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
quote:
Beste Houniet, vertel het eens aan ome eMPeeGee,quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
Fles slaat hier toch een kleine flater,quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan trouwens heel goed allebei
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jort slaat hier toch een kleine flater,
de consequenties merkt hij later.
Het rijmen en dichten vergeet hij even,
en het valt de Sint zwaar om hem dat te vergeven.
En daarna gruwelijk gloeiend vermoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG hou je mond, anders wor je kneiterhard door Bubba in je reet geboord.
Als je gaat kijken naar Thomas op de buisquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
Nog maar een klein uurtje
dan mag ik weer naar huis
Lekker genieten met mn kleine
Thomas kijken op de buis
Vanvond weer werken
geen tijd voor lol
Och, zo vervelend is het niet
Ik geniet gewoon van de alcohol
Dat is natuurlijk een aanmoediging voor MPG om in rijm door te pratenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG hou je mond, anders vermoord ik je hond.
Hij rijmde niet, dus heb ik al een edit gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarna gruwelijk gloeiend vermoord
jij mocht toch geen drank?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, heeft er nog iemand een liter wodka voor me? Misschien dat het dan vandaag nog wat wordt
Ook dat is wel te combinerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je gaat kijken naar Thomas op de buis
Zit Fles ook zo op de bank bij je thuis
Alleen niet om samen een hoogtepunt te bereiken
Nee, hij zal met die kleine geboeid mee zitten kijken!
Dood hoeft niet, maar zover weg dat ik niet meer weet wat ik doe voor de rest van de dag is goedquote:
Kan je je dan niet gewoon beter op je smoel laten timmeren?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar zover weg dat ik niet meer weet wat ik doe voor de rest van de dag is goed
Jij bent wel in voor een potje mattuh begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je dan niet gewoon beter op je smoel laten timmeren?
Want van drank drinken krijg je ook veel pijn en ga je ook bloedenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je je dan niet gewoon beter op je smoel laten timmeren?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want van drank drinken krijg je ook veel pijn
Werd er maar gefuckt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
drukdrukdruk
Er is weer eens in dit bedrijf gefuck.
Dat was al eerder geconstateerd ja. Hardleers klotejoch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |