Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgatquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
Dat doe ik al in een andere sc
al dat gerijm, ik moet naar de plee
Glorie glorie hallelluja
Dat wordt weer twee keer doorspoelen ja
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgat
De zogenaamde duikboot, ik heb dat zo vaak het lijkt wel ene hele vloot.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?
Je kijkt om en het is gewoon spoorloos, zo'n raar fenomeen!
Da's niet fijn,quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Fles, nog even en dan kan je weer infantiel.
klagen over je collega's, hoe dom ze zijn of debiel.![]()
Of klagen over Veolia of hoe heet die spoorlijn.
Weer te laat of storingen bij die klote trein.
Bij deze, mijn excuus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Setzen toch, dat is veel te kort.
Ze scheuren je zo aan flarden, als je niet beter wordt.
Wat een kutgedicht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij deze, mijn excuus.
Accepteerd u dat, met deze beer van pluché?
Het heeft me wat gekost, maar ik ben van mijn korte rijm verlost.
Ik voeg me tot deze commissie toe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een kutgedicht.
Ik vrees dat de Lounge gedichten commissie niet zwicht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een superlief cadeautje gescoord voor Ynske
das hendyquote:En Albert belde net of hij wat eerder mocht komenDus ik heb straks al mijn schootbapjes al in huis
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]gekkie das toch niet nodig
k heb lekker wat voor Ruben
[..]
das hendy
hoelaat verwacht je me ongeveer?
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doen
Ja, ik weet bijna alles van haarquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzo![]()
Vertel!quote:
Nee, ik moet bowlen danquote:
Ik hoef niks te kopenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef qu63 het volgende:
Ik hoef niks te kopen
We doen niet aan Sinterklaas
Ik ga gourmetten vanavondquote:Op vrijdag 5 december 2008 @ 13:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te kopen
We doen niet aan Sinterklaas
ja, we kunnen zowieso met 6 terecht alleen als t er nog meer worden moet ik dat vanavond doorgevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef mcDavid het volgende:
Ohja en is er nog plaats op die bowlingbaan zondag?
Bert mag gewoon niet mee van jequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, er is plaats
(ik had al aangegeven dat als er te weinig mensen zouden zijn, dat ik Bert dan wel mee zou slepen, maar nou kan Bert lekker thuisblijven met de kleine)
gek he, ze wilde jou toch als toetjequote:
ohjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek he, ze wilde jou toch als toetje
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertquote:Op vrijdag 5 december 2008 @ 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, er is plaats
(ik had al aangegeven dat als er te weinig mensen zouden zijn, dat ik Bert dan wel mee zou slepen, maar nou kan Bert lekker thuisblijven met de kleine)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertwie dat ook zijn moge
have fun bij Troel (en de restquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:19 schreef Ynske het volgende:
veel plezier vanaaf voor de mensen die iets gaan doen
k ga gezellig naar Troel
Schiet je op, het is al bijna kerstquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef qu63 het volgende:
Zo, ik ga maar eens kerstversiering ophangen in de supermarkt
Je hebt geluk, het wordt pas maandag gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet je op, het is al bijna kerst
Bertquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertwie dat ook zijn moge
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
Ynske!
Wat heb je gehad van de Sint?!
Welterusten!![]()
Had het artikel ook al gelezen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:04 schreef qu63 het volgende:
Fles: Geen alcoholcontroles in België tijdens feestdagen
quote:
Het lijkt toch wel echt serieus dusquote:Een woordvoerder van de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael spreekt de vakbond tegen. "Tijdens de eindejaarsperiode zal er minstens elke dag één alcoholcontrole zijn op de autosnelwegen in ons land", zegt hij.
Alweer eentje waar ik niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is de grote Lounge-meet
![]()
Hai B![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 @ 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is de grote Lounge-meet
![]()
Hai B![]()
jaquote:
je kunt iig met de tram daar komen jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee![]()
McD en ik meeten ca 16:00-16:15 onder de blauwe borden alvast. Dan nog ff zien hoe we daarheen komen. Is daar een halte van de sneltram in de buurt?
dr is niemand niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Niet dat ik kan ofzo, heb andere dingen aan mijn hoofd momenteel..
En halloquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer eentje waar ik niet bij kan zijn.
Veel plezier alvast.
Er kunnen meer mensen niet mee hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Niet dat ik kan ofzo, heb andere dingen aan mijn hoofd momenteel..
Renren- wil!quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niemand niet uitgenodigd
k had zin om te gaan bowlen, mensen die meewilden konden dat gewoon aangeven
opzich kan er zonder een baan bij te moeten boeken nog 1 iemand mee
Jort ga wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:14 schreef JortK het volgende:
Fles kan beter ze poolse huisgenoot meenemen.
Ja, gewoon uitstappen bij NIeuwegein Zuilenstein, da's direct na Transferium Westraven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt iig met de tram daar komen ja
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
k doen we daten dan bellen we Qu en die komt ons halen
Met de bus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
als t goed is. is t niet heel ver lopen vanaf die tramhaltequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
das jammerquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef qu63 het volgende:
Thuis
Donderdag/vrijdag/zaterdag niet naar Londen![]()
Mn vader heeft de samenweerking stopgezet met een ander touringcarbedrijf en die rit was niet van hem zelf
Als ie nou een week had hewacht..
dat klinkt als een lekker ontbijtjequote:Op zondag 7 december 2008 10:21 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
* Ynske schuift broodjes kaas/ei de sc in
je vriendinnetje is ook aangemeldquote:Op zondag 7 december 2008 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij bevalt beviel me prima inderdaad!
Ah sehr schön. Dat was het maximum voor 1 baan toch?quote:Op zondag 7 december 2008 @ 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vriendinnetje is ook aangemeld
we zijn met 6 vanaaf
yepzquote:Op zondag 7 december 2008 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah sehr schön. Dat was het maximum voor 1 baan toch?
35 euro PP voor het eten + 2uur bowlenquote:Op zondag 7 december 2008 14:27 schreef mcDavid het volgende:
Hoe duur was et nou ook al weer precies?
plus eventuele drankjes neem ik aan..quote:Op zondag 7 december 2008 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
35 euro PP voor het eten + 2uur bowlen
Jij zou toch ook gaan?quote:Op zondag 7 december 2008 19:32 schreef Ynske het volgende:
k zou t niet weten
hoop dat ze het naar hun zin hebben gehad
kloptquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
ben alleen om half 4 geveld met een migraine aanval die nu pas begint af te nemen
Slecht nieuwsquote:Op zondag 7 december 2008 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
ben alleen om half 4 geveld met een migraine aanval die nu pas begint af te nemen
quote:Op zondag 7 december 2008 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
Ruben heeft glansrijk gewonnen met het gooien van de zachtste balquote:
Dus daarom zat ik zo volquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft glansrijk gewonnen met het gooien van de zachtste bal
Het was gezellig en het eten was heerlijk. Ook Ynske's portie smaakte prima, maar het was leuker geweest als ze erbij was geweest (en dan was twee uur bowlen ook een betere tijd geweest, nu was het eigenlijk net te lang).
Pffquote:Op zondag 7 december 2008 @ 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaar, Renren- kan er geen fluit van![]()
Maar goed, er zitten best leuke bij![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 @ 22:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruben heeft glansrijk gewonnen met het gooien van de zachtste bal
quote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En ik met het goed beginnen en dramatisch eindigen
Bij mij duurde het ook even hoorquote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg het echt niet fatsoenlijk gedownload hoor
Ja, een trucje. En ik gooi met één vinger in de bal.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:42 schreef qu63 het volgende:
Tussen IMG_6598.JPG en IMG_6599.JPG gebeurt iets heel geks!
Ineens zijn er een paar kegels verdwenen
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, een trucje. En ik gooi met één vinger in de bal.
Heel stiekem wel.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:50 schreef sezten het volgende:
[..]Dat is dan wel weer knap van je. Verborgen talenten?
Ik probeer 'm te mirrorren maar dat duurt nog ff met 94 kb/squote:Op zondag 7 december 2008 @ 23:45 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg het echt niet fatsoenlijk gedownload hoor
Ik begon met 200 kb/s, maar eindigde met 20quote:Op zondag 7 december 2008 23:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik probeer 'm te mirrorren maar dat duurt nog ff met 94 kb/s
Sorryquote:Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
Ja ik heb m maar gestopt. Op deze manier wordt het niets.
Weet je wel wat een tyfusherrie mijn computer maakt!quote:Op maandag 8 december 2008 @ 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sorry
Gewoon door laten lopen vannacht
Neequote:Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Weet je wel wat een tyfusherrie mijn computer maakt!
net terug van vakantiequote:Op maandag 8 december 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Nog 9 werkdagen tot vakantie. Goedemorgen, alleen een fijne, drukke dag toegewenst.
Daar zal ik eens een anim van maken vanavond of zoquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
Tussen IMG_6598.JPG en IMG_6599.JPG gebeurt iets heel geks!
Ineens zijn er een paar kegels verdwenen
hoeveel was m'n laatste worp?quote:Op maandag 8 december 2008 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindstand:
1. qu63 - 445 pt
2. Fles- 318 pt
3. McDavid - 262 pt
4. Troel - 258 pt
5. Renren- - 228 pt
Maar qu heeft een beurt meer gegooid, daar zal het wel aan liggen natuurlijk
Nog 4quote:Op maandag 8 december 2008 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Nog 9 werkdagen tot vakantie. Goedemorgen, alleen een fijne, drukke dag toegewenst.
Dan had je inderdaad nog kunnen winnenquote:
Goed hequote:
wie hapt...quote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef leonieke het volgende:
Een strike dat is toch als je geen enkele kegel omver krijgt hé? Zo smijt ik er namelijk heel veel![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef leonieke het volgende:
Een strike dat is toch als je geen enkele kegel omver krijgt hé? Zo smijt ik er namelijk heel veel![]()
Dat heet een gutter ball. Scoort ook heel hoog. Qua amusementswaarde dan.quote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef leonieke het volgende:
+ een leuke animatie op het schermquote:Op maandag 8 december 2008 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet een gutter ball. Scoort ook heel hoog. Qua amusementswaarde dan.
yepz gelukkig welquote:Op maandag 8 december 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
weer wat beter met hoofd?
fijn in ieder geval dat het nu weer goed gaat, jammer dat je het bowlen hebt moeten missen en alles er voor hebben moeten uitkotsenquote:Op maandag 8 december 2008 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz gelukkig wel
na gister alles uitgekotst te hebben, begon t langzaam aan beter te gaan
vroeg gaan slapen en nu leeft t allemaal weer zoals t hoort "
k zou t niet wetenquote:
Yns!quote:
Bengels!quote:
Als ik was gegaan, stond ik daar dus op het station.quote:
Qutie.quote:
nee want dan had ik je gebeld en dan had je met fles enzo met de tram kunnen gaanquote:Op maandag 8 december 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
Dracu.
[..]
Als ik was gegaan, stond ik daar dus op het station.
ja dank jequote:Maar fijn dat het nu weer beter met je gaat.
als je ff terugleest zie je dat Q de meeste punten hadquote:[..]
Qutie.![]()
Wie heeft gewonnen.
Ik met Fles alleen?quote:Op maandag 8 december 2008 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee want dan had ik je gebeld en dan had je met fles enzo met de tram kunnen gaan
Je vraagt wel erg veel nu van me, teruglezen.quote:ja dank je
als je ff terugleest zie je dat Q de meeste punten had
nee dat was niet met fles alleenquote:Op maandag 8 december 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik met Fles alleen?Ik moet een bekende als eerste zien he, anders word ik van steen.
Uhh ja?quote:Op maandag 8 december 2008 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat was niet met fles alleen
en denk je dat ik echt voor mn lol in mn bed beland ben en niet ben kunnen gaan bowlen?
Trut,quote:
* Bengeltje Yns een knuffel geeft.quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
ja ik heb lange tenen.
en ja k voel me al dagen rot onder dat bowl gedoe
laat ook maar
quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
ja ik heb lange tenen.
laat ook maar
quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
ja ik heb lange tenen.
laat ook maar
lange tenen zijn niet fijn, en aan de reacties te zien ook helemaal niet nodig!quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Ynske het volgende:
ja ik heb lange tenen.
laat ook maar
Ik moest ook wel even knipperen hoor toen ik het lasquote:Op maandag 8 december 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lange tenen zijn niet fijn, en aan de reacties te zien ook helemaal niet nodig!
Komt dat even goed uitquote:Op maandag 8 december 2008 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
Ik met Fles alleen?Ik moet een bekende als eerste zien he, anders word ik van steen.
ah lekker!quote:Op maandag 8 december 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even knipperen hoor toen ik het las
Kan me goed voorstellen dat als het over mij zou gaan dat ik het ook niet leuk zou vinden
Maar hey, laten we gezellig doen
*knikkert een bak speculaasbrokken The Lounge in*
Lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
*knikkert een bak speculaasbrokken The Lounge in*
is niet zo heel grootquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef Troel het volgende:
Ook al zo groot
Maar wel mooi die bloemen
Ik heb zo'n heel klein vis agendaatje
in je agenda toch?quote:
A5 is voor mij al grootquote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
is niet zo heel groot
n A5 formaat
die visjes zijn ook
maar die zou ik zo kwijt zijn
poffertjes in mn agenda?quote:
leken sprekend op poffertjesquote:Op maandag 8 december 2008 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
poffertjes in mn agenda?
nee t zijn kievietseieren
En vooral als je die bal eerst nog eens uit jouw handen laat glijden zodat je bijna de persoon achter jou omver kegelt.quote:Op maandag 8 december 2008 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet een gutter ball. Scoort ook heel hoog. Qua amusementswaarde dan.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
En vooral als je die bal eerst nog eens uit jouw handen laat glijden zodat je bijna de persoon achter jou omver kegelt.
Ik snap het niet zo goed, maar veel mensen hebben schrik als ze met mij gaan bowlen
poffertjes jaquote:
Jeux gaat het inmiddels weer wat beter met je?quote:Op maandag 8 december 2008 @ 11:14 schreef Ynske het volgende:
je ziet ze vliegen sezten
yeps, k houd me nog wat rustigquote:Op maandag 8 december 2008 12:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jeux gaat het inmiddels weer wat beter met je?
Weet google het niet?quote:Op maandag 8 december 2008 @ 12:19 schreef Ynske het volgende:
weet iemand trouwens of je ook kunt faxen naar het buitenland bij het postkantoor?
Op een select aantal postkantoren kunt u door onze baliemedewerkers een fax laten versturen. De kosten hiervan bedragen:quote:Op maandag 8 december 2008 12:19 schreef Ynske het volgende:
weet iemand trouwens of je ook kunt faxen naar het buitenland bij het postkantoor?
Toch, als het minigolf was geweest, had ik gewonnen.quote:Op maandag 8 december 2008 @ 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindstand:
1. qu63 - 445 pt
2. Fles- 318 pt
3. McDavid - 262 pt
4. Troel - 258 pt
5. Renren- - 228 pt
Maar qu heeft een beurt meer gegooid, daar zal het wel aan liggen natuurlijk
Misschien, maar dan was ik doodgevrorenquote:Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch, als het minigolf was geweest, had ik gewonnen.
Details..quote:Op maandag 8 december 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien, maar dan was ik doodgevroren
Denk ik ook, schattigquote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef Troel het volgende:
Zo, de boom staat. Zonder chocolaatjes, want ik had geen lintjes in de juiste kleur.
Score kapotte ballen: Troel 2, Ruben 0.
En helemaal superlief, tegen een krukje aangeleund staan, naar de kerstboom kijken en in je handen klappen
Volgens mij heeft Ruben de boom goedgekeurd
Mooie kleurenquote:Op maandag 8 december 2008 16:26 schreef Troel het volgende:
Zilver, wit, grijskleurig achtig iets en zwart
Oja en een aantal glazen ballen met glitters erop
Het zou kunnen dat Bert er vanavond nog rood en bruin en blauw bijhangt, maar ik hoop dat hij dat niet doet
Zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Troel het volgende:
Bert is van huis uit gewend om zo'n bonte boom te hebben met ook allemaal gekleurde lichtjes. Daar staat bruin prima bij
Ik ben meer van traditioneel
Op school deed ik vandaag 3 uur (3 uur!!!) over een bestandje van 100 kbquote:Op maandag 8 december 2008 19:00 schreef mcDavid het volgende:
hier wordt het pasta carbonara!
Tijd zat om te koken, tussen twee page-loads door [ afbeelding ]
Niet hierquote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef mcDavid het volgende:
En eweka doet het ook al kut.
Is het hele internet stuk ofzo
hier met vlagenquote:Op maandag 8 december 2008 19:55 schreef mcDavid het volgende:
En eweka doet het ook al kut.
Is het hele internet stuk ofzo
wat voor vlagen? Is dat wat ik ruik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |