Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgatquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
Dat doe ik al in een andere sc
al dat gerijm, ik moet naar de plee
Glorie glorie hallelluja
Dat wordt weer twee keer doorspoelen ja
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgat
De zogenaamde duikboot, ik heb dat zo vaak het lijkt wel ene hele vloot.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?
Je kijkt om en het is gewoon spoorloos, zo'n raar fenomeen!
Da's niet fijn,quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Fles, nog even en dan kan je weer infantiel.
klagen over je collega's, hoe dom ze zijn of debiel.![]()
Of klagen over Veolia of hoe heet die spoorlijn.
Weer te laat of storingen bij die klote trein.
Bij deze, mijn excuus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Setzen toch, dat is veel te kort.
Ze scheuren je zo aan flarden, als je niet beter wordt.
Wat een kutgedicht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij deze, mijn excuus.
Accepteerd u dat, met deze beer van pluché?
Het heeft me wat gekost, maar ik ben van mijn korte rijm verlost.
Ik voeg me tot deze commissie toe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een kutgedicht.
Ik vrees dat de Lounge gedichten commissie niet zwicht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een superlief cadeautje gescoord voor Ynske
das hendyquote:En Albert belde net of hij wat eerder mocht komenDus ik heb straks al mijn schootbapjes al in huis
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]gekkie das toch niet nodig
k heb lekker wat voor Ruben
[..]
das hendy
hoelaat verwacht je me ongeveer?
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doen
Ja, ik weet bijna alles van haarquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzo![]()
Vertel!quote:
Nee, ik moet bowlen danquote:
Ik hoef niks te kopenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef qu63 het volgende:
Ik hoef niks te kopen
We doen niet aan Sinterklaas
Ik ga gourmetten vanavondquote:Op vrijdag 5 december 2008 @ 13:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te kopen
We doen niet aan Sinterklaas
ja, we kunnen zowieso met 6 terecht alleen als t er nog meer worden moet ik dat vanavond doorgevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef mcDavid het volgende:
Ohja en is er nog plaats op die bowlingbaan zondag?
Bert mag gewoon niet mee van jequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, er is plaats
(ik had al aangegeven dat als er te weinig mensen zouden zijn, dat ik Bert dan wel mee zou slepen, maar nou kan Bert lekker thuisblijven met de kleine)
gek he, ze wilde jou toch als toetjequote:
ohjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek he, ze wilde jou toch als toetje
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertquote:Op vrijdag 5 december 2008 @ 14:14 schreef Troel het volgende:
Ja, er is plaats
(ik had al aangegeven dat als er te weinig mensen zouden zijn, dat ik Bert dan wel mee zou slepen, maar nou kan Bert lekker thuisblijven met de kleine)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertwie dat ook zijn moge
have fun bij Troel (en de restquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:19 schreef Ynske het volgende:
veel plezier vanaaf voor de mensen die iets gaan doen
k ga gezellig naar Troel
Schiet je op, het is al bijna kerstquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef qu63 het volgende:
Zo, ik ga maar eens kerstversiering ophangen in de supermarkt
Je hebt geluk, het wordt pas maandag gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet je op, het is al bijna kerst
Bertquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh shit nu voel ik me schuldig t.o.v. Bertwie dat ook zijn moge
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
Ynske!
Wat heb je gehad van de Sint?!
Welterusten!![]()
Had het artikel ook al gelezen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:04 schreef qu63 het volgende:
Fles: Geen alcoholcontroles in België tijdens feestdagen
quote:
Het lijkt toch wel echt serieus dusquote:Een woordvoerder van de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael spreekt de vakbond tegen. "Tijdens de eindejaarsperiode zal er minstens elke dag één alcoholcontrole zijn op de autosnelwegen in ons land", zegt hij.
Alweer eentje waar ik niet bij kan zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is de grote Lounge-meet
![]()
Hai B![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 @ 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan is de grote Lounge-meet
![]()
Hai B![]()
jaquote:
je kunt iig met de tram daar komen jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee![]()
McD en ik meeten ca 16:00-16:15 onder de blauwe borden alvast. Dan nog ff zien hoe we daarheen komen. Is daar een halte van de sneltram in de buurt?
dr is niemand niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Niet dat ik kan ofzo, heb andere dingen aan mijn hoofd momenteel..
En halloquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alweer eentje waar ik niet bij kan zijn.
Veel plezier alvast.
Er kunnen meer mensen niet mee hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee.
Niet dat ik kan ofzo, heb andere dingen aan mijn hoofd momenteel..
Renren- wil!quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niemand niet uitgenodigd
k had zin om te gaan bowlen, mensen die meewilden konden dat gewoon aangeven
opzich kan er zonder een baan bij te moeten boeken nog 1 iemand mee
Jort ga wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:14 schreef JortK het volgende:
Fles kan beter ze poolse huisgenoot meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |