Is dat de nieuwe met die hippe shader enzo en dinges Parallels? Potentieel VMWare weggooi informatie vraag post. Tevens TVP.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wie had het nou laatst over Parallels 4.0?
It's fast ..
* JoMo0 VMWare weer weggegooid heeft.
Jep de nieuwe inderdaad. Zit er allemaal shiny uit maar werkt ook nog eens goed ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:13 schreef portier het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe met die hippe shader enzo en dinges Parallels? Potentieel VMWare weggooi informatie vraag post. Tevens TVP.
Hersteldquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:33 schreef eer-ik het volgende:
OP is kapot
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat Hyves vandaag z'n mobiele applicatie voor de iPhone/iPod Touch lanceert..
[ afbeelding ]
Maar waar de F*ck moet je je inloggegevens dan invullen?
Hij probeert al in te loggen zonder dat ie je gebruikersnaam en wachtwoord weet..
Blame Applequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil een iMac, ook al heb ik hem niet nodig.
Blijft mooi hoe grote namen er soms naast zitten. Klassieker: Slashdot over de eerste iPod.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
[ afbeelding ]
'97, toen Wired Apple doodverklaarde.
Noodle had daar een linkje van toch? Anders heb ik ook nog wel de DMG.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
Welke video converter moet ik nu gebruiken voor mijn iPhone nu ik VisualHub niet meer kan downloaden?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
Welke video converter moet ik nu gebruiken voor mijn iPhone nu ik VisualHub niet meer kan downloaden?
Heb hem even online gezet voor jequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
>> hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef super-muffin het volgende:
Mooi. Of als je een alternatief hebt vind ik het ook goed
Misschien kun je met QuickSliver iets proberen, maar er zijn hier mensen die daar meer van weten dan ik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef fliert het volgende:
Vraag over de teksteditor die standaard bij de mac komt:
klopt het dat ik "open bestand" hier mis? Ik vond kladblok altijd een van de fijnere progjes op de pc.
Kan ik een sneltoets koppelen aan bijvoorbeeld deze toepassing?
Bij tekst typen, als de cursor ergens in het midden van de zin staat, hoe snel aan het einde of begin terug?
Bedankt alvast.
Heel mooi dit, vooral in de week waarin het aandeel van Windows op pc's is afgenomen tot <90%quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
[ afbeelding ]
'97, toen Wired Apple doodverklaarde.
bron? En is de overige 10% dan linux?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi dit, vooral in de week waarin het aandeel van Windows op pc's is afgenomen tot <90%
Bron En Linux moest het doen met 0,82 %quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
bron? En is de overige 10% dan linux?
whehe, zo'n popup op 't internet zeker?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zit ik lekker op m'n MacBook te surfen krijg ik dit:
[ afbeelding ]![]()
Goed gezien wel dat ik Windows draai
Ik heb een link naar dat nieuwsbericht in het vorige Appletopic gepostquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
bron? En is de overige 10% dan linux?
Je kan overal op je touchpad klikken door er op te 'tappen' met je vinger.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef MaJo het volgende:
Zo mijn eerste post vanaf de macbook
Het is inmiddels gelukt jaDacht dat je op de hele touchpad kon klikken maar kan dus alleen onderin de hoeken
![]()
Even een noobvraag: hoe kun je foto's maken?
Thanksquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan overal op je touchpad klikken door er op te 'tappen' met je vinger.
Foto's maken doe je met photoboot (finder > programma's > photoboot. of gewoon rechtsbovenin op het vergrootglasje klikken en 'photoboot' intikken... niet schrikken hoe snel OSX resultaten terug geeft bij zoeken)
klik links boven op het appeltje > systeemvoorkeuren > dock > toon/verberg automatischquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thankshij gaat echt supersnel inderdaad
nog een vraag, hoe kun je ervoor zorgen dat de balk met alle applicaties niet vaststaat maar verdwijnt als je het niet nodig hebt?
Topquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
klik links boven op het appeltje > systeemvoorkeuren > dock > toon/verberg automatisch
Welke heb je gekocht ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef MaJo het volgende:
Zo mijn eerste post vanaf de macbook
Het is inmiddels gelukt jaDacht dat je op de hele touchpad kon klikken maar kan dus alleen onderin de hoeken
![]()
Even een noobvraag: hoe kun je foto's maken?
Macbook pro 15''quote:
Het enige wat veranderd als je ouder wordt is de prijs van je speelgoed, maar je wordt er nog net zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Macbook pro 15''mijn eerste nieuwe computer, heb altijd tweede handsjes gehad. Dus heb gelijk goed uitgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |