Is dat de nieuwe met die hippe shader enzo en dinges Parallels? Potentieel VMWare weggooi informatie vraag post. Tevens TVP.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:54 schreef JoMo0 het volgende:
Wie had het nou laatst over Parallels 4.0?
It's fast ..
* JoMo0 VMWare weer weggegooid heeft.
Jep de nieuwe inderdaad. Zit er allemaal shiny uit maar werkt ook nog eens goed ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:13 schreef portier het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe met die hippe shader enzo en dinges Parallels? Potentieel VMWare weggooi informatie vraag post. Tevens TVP.
Hersteldquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:33 schreef eer-ik het volgende:
OP is kapot
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat Hyves vandaag z'n mobiele applicatie voor de iPhone/iPod Touch lanceert..
[ afbeelding ]
Maar waar de F*ck moet je je inloggegevens dan invullen?
Hij probeert al in te loggen zonder dat ie je gebruikersnaam en wachtwoord weet..
Blame Applequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil een iMac, ook al heb ik hem niet nodig.
Blijft mooi hoe grote namen er soms naast zitten. Klassieker: Slashdot over de eerste iPod.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
[ afbeelding ]
'97, toen Wired Apple doodverklaarde.
Noodle had daar een linkje van toch? Anders heb ik ook nog wel de DMG.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
Welke video converter moet ik nu gebruiken voor mijn iPhone nu ik VisualHub niet meer kan downloaden?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
Welke video converter moet ik nu gebruiken voor mijn iPhone nu ik VisualHub niet meer kan downloaden?
Heb hem even online gezet voor jequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef super-muffin het volgende:
>> hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef super-muffin het volgende:
Mooi. Of als je een alternatief hebt vind ik het ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |