Daarom hoop ik ook dat iemand EkStra Weekend opneemt, ik kan zelf op dat moment niet kijken/luisterenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het hier morgenavond rustiger is dan normaal (pakjesavond)...
Waar zijn alle Sinterklaashits en kneiters? Ik mis Pepernoten en Appels!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Voor diegenen die benieuwd zijn naar wat er van m'n draaiboek terecht gekomen is, hier staat ie online: http://broekie.stimpy.nu/rijm
Doe ik wel evenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:08 schreef Brennel het volgende:
Kan een handige photoshopper het hart in mijn avatar rood maken?
Mjah, sorry, dat nummer heb ik niet. Maar, als je het me nu nog mailt kan je het morgen requestenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar zijn alle Sinterklaashits en kneiters? Ik mis Pepernoten en Appels!
Danku!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe ik wel even
Klaar over een minuutje of zeven!
Whoohoo, gaaf Elies!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:hallow allemaal
t was weer te teringdruk in de winkel![]()
Maaaar werd vandaag gebeld door de Gooi en Eemlander (belangrijke regiokrant in Gooi en omstreken)
En ze willen mn verhaal wel publiceren dat ik een aktie heb voor de veiling met Sandstorm!!!
Zodra de veiling start op 10 december gaan ze een stukje in de krant publiceren...hoe tof is dat!
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, dat nummer heb ik niet. Maar, als je het me nu nog mailt kan je het morgen requesten
Ziet er goed uit! Maar ik heb hem liever nog iets roderquote:
Welke kleur rood bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar ik heb hem liever nog iets roder
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Welke kleur rood bedoel je precies?
Dan weet ik dat, voordat ik zelf weer de verkeerde kleur kies!
* Jannekje7 heeft net twee rijmen geschreven
Heel weinig, daarom moet ie zo zoeken hèquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is wel benieuwd hoeveel bedden jij heb
kabouterbed voor zn grote teenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel weinig, daarom moet ie zo zoeken hè
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kabouterbed voor zn grote teen
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
verander verander, edit edit,
een avatar voor Brenda, helemaal... fit?
[ afbeelding ]
ALLEIN ALLEIN!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg, k vind dit echt de vreselijkste megahit in tijden!
We zijn er gelukkig bijna van verlost.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg, k vind dit echt de vreselijkste megahit in tijden!
Nein, du bist nicht alleinquote:
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 23:12 schreef Brennel het volgende:
M'n hart is nu mooi rood, zien jullie dat?
Janneke, je bent een schat!
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah Vulture heeft een nieuwe date gevonden, Roel_Jewel
Truschtenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Menzels, ik ga lekker slapen!
Trusteeeeeeee en tot snel!![]()
Owquote:Op donderdag 4 december 2008 23:24 schreef Brennel het volgende:
Nah, ik ben een koukleum, dus voor ik m'n bed verwarmd heb ben ik ook een tijdje verder.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:27 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Bij ons op het werk is de inzamelactie voor serious request weer begonnen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ah Vulture heeft een nieuwe date gevonden, Roel_Jewel
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben ik veul te moe voorquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ben ik veul te moe voor![]()
Maar wiebelen gaat nog wel [ afbeelding ]
Kom op konijntje doe maarquote:Op donderdag 4 december 2008 23:35 schreef Brennel het volgende:
Maar wiebelen gaat nog wel [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom op konijntje doe maar [ afbeelding ], [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom op konijntje doe maar [ afbeelding ], [ afbeelding ]
Marc! Mijn god, wil je me nooit meer zo laten schrikken?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef Marc63 het volgende:
Geen paniek! Was ff weg, maar ik ben er weer.
Okay danquote:Op donderdag 4 december 2008 23:40 schreef Marc63 het volgende:
Geen paniek! Was ff weg, maar ik ben er weer.
lolquote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Marc! Mijn god, wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Jullie moeten nou eenmaal leren om ook zonder mij dit topic vol te spammen. Ik kan niet tot het einde der dagen hier rond blijven hangen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Marc! Mijn god, wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Weltrustenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:42 schreef Brennel het volgende:
Goed mensen, het is mooi geweest. M'n ogen willen nauwelijks open blijven![]()
Truste!![]()
Je zult wel moetenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jullie moeten nou eenmaal leren om ook zonder mij dit topic vol te spammen. Ik kan niet tot het einde der dagen hier rond blijven hangen.
Truste Roelquote:
* borisz zet de wekkers op 0400quote:Op donderdag 4 december 2008 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik moet ook maar eens gaan pitten zo
Zeg eens dat ie langs moet komen, dit jaar issie nog geen een keer langs geweest terwijl ik elke dag mijn schoen zet. Toen ik nog thuis woonde orig jaar kwam ie wel af en toe langsquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:06 schreef Marc63 het volgende:
Jeeej!
Antiroos gaat vannacht Pepernoten en Appels draaien
Als ik het goed begrepen heb, heeft ze hem in de computer gezet. We kunnen em dus morgen massaal aanvragen bij Ekstra Weekendquote:
Hij vindt je gewoon niet aardig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg eens dat ie langs moet komen, dit jaar issie nog geen een keer langs geweest terwijl ik elke dag mijn schoen zet. Toen ik nog thuis woonde orig jaar kwam ie wel af en toe langs. Ik ben best lief geweest dit jaar hoor
.
quote:
Trustequote:
Ik tot een uurtje of 2 denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. wie blijven er allemaal doorfokken tijdens de klaasmarkt?
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstipquote:
Dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstip
Ik hoop dat het dan keidruk is hier en ik kan melden datt ook wij al een aanzienlijk bedrag ingezameld hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstip
fok niet echt, maar bij ons op het bedrij wordt vanaf vandaag ingezameld. Ik gok ook dat het bedrijf het ingezamelde bedrag gaat verdubbelen net als vorig jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zijn er verder al fok-plannen? los van dj sandstorm wat in de OP staat?
Ik heb immers geen krul in mijn staf!quote:
Kijkend naar vrolijke snoeten,quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik loop al even te gapen,
maar nu ga ik slapen!
Die doet het, tenmiste als je een als zwarte piet verklede mol hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:03 schreef D.Rose het volgende:
Kan iemand bevestigen dat mijn Sint-icon werkt?
Heb 'm net ingesteld maar kan 'm niet zien vanaf mijn werk
ik zie hem hier ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:03 schreef D.Rose het volgende:
Kan iemand bevestigen dat mijn Sint-icon werkt?
Heb 'm net ingesteld maar kan 'm niet zien vanaf mijn werk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die doet het, tenmiste als je een als zwarte piet verklede mol hebt.
Goedemorgen trouwens
eejjjjjjjj CGquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die doet het, tenmiste als je een als zwarte piet verklede mol hebt.
Goedemorgen trouwens
Ik ben net weer beter, maar heb wel mijn vriendin aangestokenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:zo ook weer uit de lappenmand gekropen, even geveld door griepje
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben net weer beter, maar heb wel mijn vriendin aangestoken.
Ah, ook at_work dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zie hem hier ook niet, 1 blanco avatar
Wehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heet dat nou 'relatiegeschenk'
vriendje van gielquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:50 schreef D.Rose het volgende:
Ik snap niet dat Lange Frans iedere keer weer mag terugkomen
Daar dat niet te doen heeft hij een uur extra verdiend....quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij moet eens meer rekening houden met zijn luisteraars
Mwah, vergeleken met de crap die regelmatig @ 3FM voorbij hoort komen blijft toch een juweeltjequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:29 schreef cosmick het volgende:
Vroeger kreeg ik kippenvel van dit nummer. Nu hmm.. minder.
Ik zit na het lezen van de nieuwe Revolver weer ff in een Beatles-periodequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, vergeleken met de crap die regelmatig @ 3FM voorbij hoort komen blijft toch een juweeltje![]()
.
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zit na het lezen van de nieuwe Revolver weer ff in een Beatles-periode.
Echt zo geweldig supercool.
Dit weekend es ff ergens vandaan halenquote:Ook dat soloprojectje van McCartney, The Fireman is zeer de moeite waard!!!!
Walkmanquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een walkman.
* Roel_Jewel pakt de koffiebekertjes er vast bij
Wahaha! Ja, skills die Rutten!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:49 schreef Dandelion het volgende:
overigens kan lange rans een puntje zuigen aan de rhyms en flow van Ome Willem!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik wens u een hele goede morrege,
tijd voor een nieuwe dag met nieuwe zorrege
Me too, met een stuk in mijn kraag,quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef Sersjee het volgende:
Vannacht werd het wat later, daarvan ondervind ik nu de kater...
Auw, m'n hoofd...
Sterkte. Ik kon vannacht zo slecht slapen, dus vandaag loop ik te gapenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Me too, met een stuk in mijn kraag,
wens ik je veel succes vandaag..
Ik ga er niet aan beginnen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef D.Rose het volgende:
Gaan we nu alles in rijm posten?
Dat gaat me dan wel wat meer moeite kosten
Super toffe plaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen,
m'n hoofd heeft geen zin rijmwoorden te verzinnen.
Jump around
Uit die reacties daaronder:quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Staat de cam weer aan voor het optreden van Ekdom & The Young Ones?
Geweldig was dat vorig jaar
Heb er ook sterk mijn twijfels over.. Paul Rabbering er nog bij, maar geen Ekdom en Veenstra. Ook Stenders was vorig jaar erg goed. Nee, een groot gemis dat het super trio van 3FM er dit jaar niet bij is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit weer wat filmpjes terug te kijken van SR 2007... no way dat Coen en Giel er die sfeer in krijgen die Ekdom en Veenstra wel voor elkaar kregen
quote:Honda heeft vrijdagochtend bevestigd dat zij per direct uit de Formule 1 vertrekt. Als reden noemt de Japanse autofabrikant de slechte economische vooruitzichten. Het Formule 1-team uit het Britse Brackley wordt nu te koop gezet
Giel vindt zichzelf veel te belangrijk voor dit project en die zal Coen en Paul nooit de ruimte geven om hun stempel te drukken... ik walg er nu al van: Al die zogenaamd geile goedemorgens, kansloze Giel-edits en die kutdansjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook sterk mijn twijfels over.. Paul Rabbering er nog bij, maar geen Ekdom en Veenstra. Ook Stenders was vorig jaar erg goed. Nee, een groot gemis dat het super trio van 3FM er dit jaar niet bij is.
Ik twijfel er aan, tijdens de vorige SR's vond ik giel namelijk best te pruimen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel vindt zichzelf veel te belangrijk voor dit project en die zal Coen en Paul nooit de ruimte geven om hun stempel te drukken... ik walg er nu al van: Al die zogenaamd geile goedemorgens, kansloze Giel-edits en die kutdansjes![]()
![]()
![]()
Wat heb jij een stoere avatar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ze draaien wel veel k*tplaten zeg
Gelukkig mogen wij vandaag een uur eerder weg
Deze was ik al tijden kwijtquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heb jij een stoere avatar.
Die lippen van die piet maken me helemaal in de war.
Persoonlijk vond ik de keren dat hij in het Glazen huis zat best wel te doen, maar de tijden zijn nu wel anders. Het roddelcircuit op Radio.nl schreef dat Giel het GH zou betreden om weer aan zijn imago te werken dus ik ben benieuwd hoe het zal uitpakken. Misschien wordt het heel leuk of niet. Toch ben ik wel benieuwd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Giel vindt zichzelf veel te belangrijk voor dit project en die zal Coen en Paul nooit de ruimte geven om hun stempel te drukken... ik walg er nu al van: Al die zogenaamd geile goedemorgens, kansloze Giel-edits en die kutdansjes![]()
![]()
![]()
Precies, het is een gigantische eye-opener voor de overige teams. Het kapitaal krachtige Honda die *ineens* stopt. Ik vrees dat het hier niet bij blijft.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had het ook al gelezen ja
Hopelijk gaan niet veel teams Honda achterna
Preciesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:07 schreef TheZapster het volgende:
Het is weer tijd voor KXradio.
Claudia op 3fm vind ik niet zo![]()
Je moet wel rijmen Hansquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, het is een gigantische eye-opener voor de overige teams. Het kapitaal krachtige Honda die *ineens* stopt. Ik vrees dat het hier niet bij blijft.. Zou wat zijn als ook Toyota stop, oid. Dan krijg je wel een erg kleine starting-grid.
Dat is het probleem, de vorige keren vond hij zichzelf nog niet de nummer 1 radio-personality...verder heeft ie zich in de loop der jaren ook niet meer ontwikkeld in de vorm van vernieuwende radio, het is gewoon telkens hetzelfde kunstje, zelfde opbouw van het programma en het gaat van kwaad tot erger... ik vind het gewoon enorm kut dat ie het huis in gaat... knappe jongen als ie mijn mening daarover nog weet bij te stellen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de keren dat hij in het Glazen huis zat best wel te doen, maar de tijden zijn nu wel anders. Het roddelcircuit op Radio.nl schreef dat Giel het GH zou betreden om weer aan zijn imago te werken dus ik ben benieuwd hoe het zal uitpakken. Misschien wordt het heel leuk of niet. Toch ben ik wel benieuwd.
Tijd voor het nieuws en he weer, en wat dit programma betreft: zometeen meer!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Broekie het volgende:
Het eerste rijmblokje zojuist op CrossRadio,
werd beloond met een oorverdovend applaus hier in de studio!
Voor ik dat ga proberenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Sersjee het volgende:
T.a.v. het rijmen heb ik zojuist besloten,
jullie kunnen me wat, lik toch m'n kloten!
Die ballen zijn dan wel een heel vreemd oord, want van TheZapster hebben we na dat likken... Nooit meer wat gehoord!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor ik dat ga proberen
moet je ze wel ff scheren
Huh?! dat wist ik echt nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet wel rijmen Hans![]()
Of ben je niet zo mans?
uuhm je schrijft een hoop waar ik het volledig mee eens ben. Het is inderdaad telkens weer hetzelfde kunstje wat wordt uitgevoerd en dat is saai geworden. Ach, we gaan het wel zien of het wat wordt. Wat gewoon super jammer is het feit dat Gerard en Michiel er dit jaar niet bij zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat is het probleem, de vorige keren vond hij zichzelf nog niet de nummer 1 radio-personality...verder heeft ie zich in de loop der jaren ook niet meer ontwikkeld in de vorm van vernieuwende radio, het is gewoon telkens hetzelfde kunstje, zelfde opbouw van het programma en het gaat van kwaad tot erger... ik vind het gewoon enorm kut dat ie het huis in gaat... knappe jongen als ie mijn mening daarover nog weet bij te stellen...
quote:
Ik vrees de opvolger van Sex on Firequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe megahit.
Zal het iets heel anders zijn dan dit?
Tofquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Bedankt Claudia!
![]()
Net kaartjes gewonnen voor The Killers in de HMH.
Het zal iig een verbetering zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik vrees de opvolger van Sex on Fire
Kan het nog saaier?
Je sprak het ook vlekkeloos uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Bedankt Claudia!
![]()
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het zal iig een verbetering zijn
want niets slechter dan Allein Allein
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Bedankt Claudia!
![]()
Vanaf morgen is Amsterdam weer Wham!sterdam. Volledig in de kerstsfeer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Wham's Last Christmas dan maar?
Da's pas een cadeau van de Sint,quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:49 schreef Brennel het volgende:
Oh, wat haat ik toch dat ongesteld zijn
Ik heb zo'n last van buikpijn
Ik weet dat sommige mensen zich daar aan storenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Wham's Last Christmas dan maar?
Ik denk piet en sintquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het antwoord op vraag al bekend
Wie is er te gast in Ekstra Weekend
Naast Slade echt een van mijn favorieten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige mensen zich daar aan storen
maar ik kan Wham nog steeds goed aanhoren
Ik vrees dat de Sint daar inderdaad zo over denkt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Da's pas een cadeau van de Sint,
Was jij dit jaar niet zo'n aardig kind?
Opzich is het wel een tijdje op te lossen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Sint daar inderdaad zo over denkt.
Vandaar waarschijnlijk dat hij me deze buikpijn schenkt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Opzich is het wel een tijdje op te lossen,
maar dan moet je over 9 maanden naar het hospitaal crossen...
Geel, Geel, Blauw, Blauw, Rood, Geel, Rood,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop maar dat Ekdom en Veenstra zich niet storen
aan het feit dat de leden van de Jostiband tussen 19.00 en 20.00 uur op Nederland 1 hun talenten aanboren
http://www.tvgids.nl/programma/7523368/De_Josti's_pakken_uit/
Nou, je hebt 't over kotsen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef Dandelion het volgende:
Weer die draak van een plaat,
wedden dat Roel weer kotsen gaat?
Man wat doe je me aan,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, je hebt 't over kotsen,
Maar als ze dit gedrocht nog langer draaien, spring ik liever van de rotsen.
Die stomme plaat van die blaaskaak?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit is allemaal niet zo best
Maar de nieuwe Megahit wordt denk ik Love Lockdown van Kanye West
Das een puike hit,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En als dat hem niet wordt
Dan denk ik Mars met Fake Blood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |