uuhm je schrijft een hoop waar ik het volledig mee eens ben. Het is inderdaad telkens weer hetzelfde kunstje wat wordt uitgevoerd en dat is saai geworden. Ach, we gaan het wel zien of het wat wordt. Wat gewoon super jammer is het feit dat Gerard en Michiel er dit jaar niet bij zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat is het probleem, de vorige keren vond hij zichzelf nog niet de nummer 1 radio-personality...verder heeft ie zich in de loop der jaren ook niet meer ontwikkeld in de vorm van vernieuwende radio, het is gewoon telkens hetzelfde kunstje, zelfde opbouw van het programma en het gaat van kwaad tot erger... ik vind het gewoon enorm kut dat ie het huis in gaat... knappe jongen als ie mijn mening daarover nog weet bij te stellen...
quote:
Ik vrees de opvolger van Sex on Firequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:21 schreef Brennel het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe megahit.
Zal het iets heel anders zijn dan dit?
Tofquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Bedankt Claudia!
![]()
Net kaartjes gewonnen voor The Killers in de HMH.
Het zal iig een verbetering zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik vrees de opvolger van Sex on Fire
Kan het nog saaier?
Je sprak het ook vlekkeloos uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Bedankt Claudia!
![]()
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het zal iig een verbetering zijn
want niets slechter dan Allein Allein
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Bedankt Claudia!
![]()
Vanaf morgen is Amsterdam weer Wham!sterdam. Volledig in de kerstsfeer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Wham's Last Christmas dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |