Da's pas een cadeau van de Sint,quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:49 schreef Brennel het volgende:
Oh, wat haat ik toch dat ongesteld zijn
Ik heb zo'n last van buikpijn
Ik weet dat sommige mensen zich daar aan storenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Wham's Last Christmas dan maar?
Ik denk piet en sintquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het antwoord op vraag al bekend
Wie is er te gast in Ekstra Weekend
Naast Slade echt een van mijn favorieten!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige mensen zich daar aan storen
maar ik kan Wham nog steeds goed aanhoren
Ik vrees dat de Sint daar inderdaad zo over denkt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Da's pas een cadeau van de Sint,
Was jij dit jaar niet zo'n aardig kind?
Opzich is het wel een tijdje op te lossen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Sint daar inderdaad zo over denkt.
Vandaar waarschijnlijk dat hij me deze buikpijn schenkt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Opzich is het wel een tijdje op te lossen,
maar dan moet je over 9 maanden naar het hospitaal crossen...
Geel, Geel, Blauw, Blauw, Rood, Geel, Rood,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop maar dat Ekdom en Veenstra zich niet storen
aan het feit dat de leden van de Jostiband tussen 19.00 en 20.00 uur op Nederland 1 hun talenten aanboren
http://www.tvgids.nl/programma/7523368/De_Josti's_pakken_uit/
Nou, je hebt 't over kotsen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef Dandelion het volgende:
Weer die draak van een plaat,
wedden dat Roel weer kotsen gaat?
Man wat doe je me aan,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, je hebt 't over kotsen,
Maar als ze dit gedrocht nog langer draaien, spring ik liever van de rotsen.
Die stomme plaat van die blaaskaak?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit is allemaal niet zo best
Maar de nieuwe Megahit wordt denk ik Love Lockdown van Kanye West
Das een puike hit,quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En als dat hem niet wordt
Dan denk ik Mars met Fake Blood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |