Je zult wel moetenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jullie moeten nou eenmaal leren om ook zonder mij dit topic vol te spammen. Ik kan niet tot het einde der dagen hier rond blijven hangen.
Truste Roelquote:
* borisz zet de wekkers op 0400quote:Op donderdag 4 december 2008 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik moet ook maar eens gaan pitten zo
Zeg eens dat ie langs moet komen, dit jaar issie nog geen een keer langs geweest terwijl ik elke dag mijn schoen zet. Toen ik nog thuis woonde orig jaar kwam ie wel af en toe langsquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:06 schreef Marc63 het volgende:
Jeeej!
Antiroos gaat vannacht Pepernoten en Appels draaien
Als ik het goed begrepen heb, heeft ze hem in de computer gezet. We kunnen em dus morgen massaal aanvragen bij Ekstra Weekendquote:
Hij vindt je gewoon niet aardig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg eens dat ie langs moet komen, dit jaar issie nog geen een keer langs geweest terwijl ik elke dag mijn schoen zet. Toen ik nog thuis woonde orig jaar kwam ie wel af en toe langs. Ik ben best lief geweest dit jaar hoor
.
quote:
Trustequote:
Ik tot een uurtje of 2 denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. wie blijven er allemaal doorfokken tijdens de klaasmarkt?
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstipquote:
Dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstip
Ik hoop dat het dan keidruk is hier en ik kan melden datt ook wij al een aanzienlijk bedrag ingezameld hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Probeer 't over exact 2 weken nog eens op dit tijdstip
fok niet echt, maar bij ons op het bedrij wordt vanaf vandaag ingezameld. Ik gok ook dat het bedrijf het ingezamelde bedrag gaat verdubbelen net als vorig jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zijn er verder al fok-plannen? los van dj sandstorm wat in de OP staat?
Ik heb immers geen krul in mijn staf!quote:
Kijkend naar vrolijke snoeten,quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik loop al even te gapen,
maar nu ga ik slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |