Ik heb alleen maar respect voor jullie, 2 maanden op reis, zo gaaf en zo'n ervaring...prachtig toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef renzell het volgende:
Ook zoiets bizars, 2 maanden op reis met die kleine.Doen we dat wel goed? Vindt hij dat wel leuk? Is het niet gevaarlijk? Pffffff.... wát een verantwoordelijkheid toch ineens.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, vind ik ook! Maar ondanks dat vind ik hem nog steeds heel erg tof!
Vooral likkend aan een zebraquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, vind ik ook! Maar ondanks dat vind ik hem nog steeds heel erg tof!
Spraak is hier ook nog niet alles, hij noemt de kleuren dan wel maar de manier waarop...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Belana het volgende:
ah! ik kan het me van Liam niet meer zo herinneren eigenlijk.
Het is bij Ezra echt ineens, sinds een week of 2/3 ofzo. Nou moet ik ook zeggen dat ie pas de laatste tijd zijn spraak een klein beetje aan het ontwikkelen is ook, Ezra heeft niet zo'n haast daarmee.
koppeltje duikelen kan ie wel daareentegen![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef pinquit het volgende:
En, kan je niet voor de zekerheid vóor de reis in elke stad de beste school uitkiezen? dan heb je dat in iedergeval al geregeld
Konk- en i-blauuuuuuwww!quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:23 schreef ik80 het volgende:
Ze is ook bezig met donker en lichtblauw.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:23 schreef ik80 het volgende:
Kleuren kent Lotte al een poosje, en dan bedoel ik alle standaard kleuren, rood. wit, zwart, blauw, roze, geel, groen, paars, geel. Ze is ook bezig met donker en lichtblauw. Tellen deed ze eerst heel goed, nu telt ze 1/2/4/6/8/9/10 lachen!
Sinterklaasfeest was erg leuk, nu maar kijken of ze ook wil snappen dat hij weg is en er even geen cadeautjes komen.Ze wil nog elke avond haar schoen zetten...
De koorts was vanochtend gezakt tot 38.2. En net was het weer 39.8. Maar hij heeft dus koorts, maar ik weet niet wat hij voelt. Hij hoest af en toe een beetje, maar eigenlijk hoor ik hem helemaal niet. Hij is stilletjes ziek. Hoewel hij niet zo heel veel eet. Zelfs geen peutermelk met brinta. Doettie normaal gesproken een moord voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hoop zieken zeg, het heerst echt geloof ik... Hoe is het nu met Kendahl, PV?
En met de andere zieke kindjes en papa's en mama's?
Tot nu toe zijn we ervan verschoond gebleven hier * afklopt
Ik verhuis hiermee even hierheen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
39.8 is best hoog. Maar als hij verder niet echt ziek is, kun je weinig anders doen dan erop letten dat hij goed drinkt. Beterschap!
Dat is zooo leuk!! (om zelf te doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef pinquit het volgende:kijk eens wat mijn kind kan
![]()
[ afbeelding ]
hélemaal zelf gemaakt
Ja dat bedacht ik me ook, NU kan het nog.... dalijk betaal je dik meer omdat je gebonden bent aan die vakanties. En vind het zo ook al duur genoeg eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef snoopy het volgende:
Wij zijn ook een week voor de herfstvakantie met Morris weggeweest. Wel met zijn juffrouw overlegd natuurlijk. En in januari gaan we ook nog op wintersport buiten de vakantie. Nu kan het nog!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mama denkt: wat jij wil, jongen...
*Inbreekt*quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:43 schreef Belana het volgende:
zijn andere kinderen van ongeveer 2,5 ook al zo met kleuren bezig? het valt hier ineens zo op, Ezra is constant bezig met "blauw" en "groen" en blauw weet ie dus ook al geloof ik.
quote:ben je klaar met eten?'
<nee>
'wil je nog eten?'
<neehee>
- mama zet bordje weg -
< nee nee nee nee nee!>
'wil je nog eten?'
<nee, boehoe>
'kom, we gaan naar buiten'
<lopen>
'nee, we gaan nu met de grote fiets (we hebben ook een kleine loopfiets voor hem)'
<lopen>
'we gaan fietsen'
<lopen>
- mama loopt naar de tuin en pakt maar gewoon de fiets -
< boehoe, fietsen, fietsen, fietsen>
'ja, we gaan ook met de fiets'
< lopen>
Ze zijn ook echt allemaal hetzelfde he.quote:Kom Jetske we gaan naar opa en oma.
Mama, ik wil lopen.
Nou lieverd ze wonen heel ver weg, dus we gaan met de auto.
Ikke wil niet met auto, ikke wil lopen.
Nee echt jet, dat gaat niet, kom nou mee anders wordt het laat
IKKE LOPEN MAMA
<huilen> weer omkopen om de auto in te gaan, drama...
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:53 schreef bixister het volgende:
lekker makkelijk qua naam in elk geval.![]()
Dat vooral! Hij weet nu dat die man in Panne terug is. Maar hij wil nog wel graag sintliedjes zingen voor het slapen gaan!quote:Op donderdag 11 december 2008 19:59 schreef sjak het volgende:
Hoe hebben jullie peuters Sinterklaas overleefd? Jetske is nog steeds zwaar onder de indruk. Als het even kan verteld ze hoe het snoep werd gegooid door piet. En net voor het slapen gaan: sinterklaas houdt van jou he mama (jou is in dit geval Jetske zelf), ja hoor Jet. Zwarte Piet houdt ook van jou he mama, zeker Jet. Cadeautjes houdt ook van jou he mama
Moonah, hoe herkenbaar. Hier zaten ze ook al te zeuren en heb ik Ken ook opgegeven voor de psz. Overigens gaat het hier ook wel steeds beter. Maargoed, mijn vader en ik waren hetzelfde. 't Duurde ff voor we begonnen, maar toen kwamen er ook grote woorden uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Moonah het volgende:
Thies is dan 2 jaar en 3 maanden. Normaal krijgen ze hier pas een plek bij 2 jaar en 6 maanden.
Overigens groeit zijn actieve woordenschat de laatste weken ineens wel wat sneller.
En héééél soms ineens een tweewoordzin: "Mama, deze."
Hoewel, regelmatig ook 5/6/7-woordzinnen.
"Boom. Boom! Bóóm! BOOM! BOOM!"Als ik niet snel genoeg zeg: "Ja, een boom."
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:15 schreef sjak het volgende:
Wie van jullie gaat wel eens met zijn/haar kind naar het theater?
quote:Poppenkast
Je kunt hier genieten van een keur aan tropische vlindersoorten. Zoals de passiebloemvlinder, de glasvleugelvlinder, de grote morphovlinder, de uilvlinder en de Atlasvlinder – om maar een paar soorten te noemen. Trouwens, ook de ‘voorstadia’ van de vlinders, de rupsen en poppen, zijn vaak zeer fraai en bizar van vorm en uiterlijk. De poppen zijn goed te zien in de ‘poppenkast’, waar je – als je geluk hebt – kunt meemaken, hoe er na een complete metamorfose een prachtvlinder uit een pop kruipt. Bloemen zijn belangrijk voor de vlinders als nectarbron en vormen een kleurig onderdeel van het Vlinderpaviljoen. Ook groeien er de waardplanten, dat zijn specifieke planten waarop de vlinders hun eieren leggen en waarvan de rupsen naar hartelust kunnen eten. Een goed doordacht beplantingsplan zorgt ervoor dat er het hele jaar door voor vlinders en rupsen voldoende voedsel is.
wat wordt er toch snel naar antibiotica gegrepen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:54 schreef chacama het volgende:
Even heel snel tussendoor. Maud slaapt nu. Ze heeft dus RS-virus. De uitdroging was gelukkig niet erg genoeg voor een infuus. Dus met koortsonderdrukkende medicatie (ibruprofen en paracetamol om de 4 uur) neusspray en puffer zorgen dat ze zich goed genoeg gaat voelen om te drinken. Bij verslechtering mag ik meteen bellen. De AB die ze in het begin van de week gehad heeft en elke keer uitspuugde heeft achteraf dus geen functie gehad, omdat er geen ontstrekingssignalen zaten in het bloed. Longen zijn schoon en oorontsteking is ook viraal dus ook daar geen medicatie voor. Voorlopig duimen en zorgen...
en allemaal bedankt voor jullie medezorgen..
Die ruime kilo ( van 10,3 naar 9,1 kg) die ze kwijt was geraakt in de afgelopen week heeft ze vanavond al weer aardig bijgebunkerd aan de bami van papa's bord. Dat wat op haar bord lag was blijkbaar niet goed genoegquote:Op zondag 14 december 2008 16:03 schreef RockabeIIa het volgende:
En fijn dat ze weer eet ook!
Nu het wat vriest worden de kids vast snel beterIk ben klaar met dat gesnotter (hoop ik)
Weet niet, die heb ik nietquote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef chacama het volgende:
geldt dat ook voor dochters Menicole... sorrymoet er stiekum toch om lachen....
Ik ben niet zo dol op naar de kapper gaanquote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef chacama het volgende:
ach, je kan maar reden nodig hebben om naar de kapper te moeten...
Links zoals de laatste 2 wekenquote:Op maandag 15 december 2008 12:10 schreef bixister het volgende:
had ie 't linkshandige of het rechtshandige schaartje gebruikt?
fijn dat maud weer goed aan 't opknappen is chacama.
Ze hebben goed geslapen. Koorts is weer weg.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef snoopy het volgende:
Logisch dat het even tegenvalt. Een drankje drinken klinkt zo simpel en dan is thuis zijn samen toch wel erg dicht bij voor je gevoel. Hopelijk lukt het toch nog.
Is het ook van dat smerige bittere spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |