Dan moeten er vanavond nog 550 punten af, gaat nooit gebeuren... Niet in het huidige sentiment van "als het nieuws slecht is, gaan we omhoog".quote:Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Geen van allen, ze mogen blij zijn als de 8000 het houdt.
Of anders?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Da's niet serieus he![]()
maar ik denk wel dat er nog een puntje of 150 zeker vanaf kan vanavond
ID wil blijkbaar ff afwachten tot het einde om te reageren....quote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef M.Melandri het volgende:
Wacht maar tot die gasten weer aan het werk gaan om half 9
Daar hoop ik ook op, ben namelijk vergeten m'n longs de deur uit te doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef M.Melandri het volgende:
Heel klein plusje...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ID wil blijkbaar ff afwachten tot het einde om te reageren....Maaruh, wat denk jij? Plus of min?
post elk uur wel eens gekquote:Op donderdag 4 december 2008 19:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ID wil blijkbaar ff afwachten tot het einde om te reageren....Maaruh, wat denk jij? Plus of min?
Is dit DE Nostradamus van FOK!?quote:
Ik heb gestemd, maar het is een kansloze zaak tegen de CBL-kliek die altijd op één van hen stemt (net als met de sinterklaasgedichtenwedstrijd)quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
ff spammen om jullie medeposter een handje naar de top te helpen
pietje naar de top!!!
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
heeft iedereen al gestemd? pietje verloor n plaats, dus trek je klonen uit de kast, en help m weer naar nummer 1!! stemmen tot 22.00 vanavond
bij een top 3 worden de punten meegerekend, dus bijvoorbeeld:
nr 1 PietjePuk
nr 2 Slarioux
nr 3 ijsmijs
(niet op blomst of tuinfluiter stemmen, daar help je pietje niet mee)
Hmm... vreemd ja, gek, nah... Normaal gesproken post je veel meer. Ook al is het zo saai als nu.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
post elk uur wel eens geken zo spannend is het nu niet eens
![]()
Nostradamus was een mietjequote:[..]
Is dit DE Nostradamus van FOK!?
finance.google.com, alleen is de DJ niet live. Daarvoor moet je F5'en.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef M.Melandri het volgende:
Bij binck stond ie ff op 0,0... waar zijn trouwens nog meer livetimekoersen te volgen?
Ze zijn vroeg...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef M.Melandri het volgende:
Ja precies... moet toch wel site met livekoersen zijn?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
finance.google.com, alleen is de DJ niet live. Daarvoor moet je F5'en.
nog LANG nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef RvLaak het volgende:
hmm... ID, zullen we het over recepten gaan hebben?
Zo rond de 0-lijn wordt het inderdaad spannend...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:39 schreef Tokamak het volgende:
k vind t maar n slap dagje vandaag... tot nu toe dan
Ik wacht rustig af... Alleen lijkt mij het wel handig als je voorbereid aan je maaltijd begintquote:Op donderdag 4 december 2008 20:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
nog LANG niet
wacht nou maar af
Wacht daar nog maar ff mee... We gaan weer omhoog...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
zeg, ik berg de hoed maar weer op he.
wat zei je, ik verstond het niet goedquote:Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wacht daar nog maar ff mee... We gaan weer omhoog...
1) we hebben nog een uurtje....quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wat zei je, ik verstond het niet goed
ook de eerste keer dat je baalt dat het omlaag gaatquote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef RvLaak het volgende:
Ben bang dat ID zijn hoedje mag houden![]()
1) inderdaad, gaan we de 8000 houden?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) we hebben nog een uurtje....
2) moet jij als modje niet lief spelen?
Waarom morgen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef pberends het volgende:
Ah toch omlaag. Ik hoop dat ie in de plus eindigt, zodat het morgen dik omlaag kan.
Khad graag gezien dat jij je hoedje op zou eten..., dus een tijdelijke stijging had ik er wel voor over jaquote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ook de eerste keer dat je baalt dat het omlaag gaat![]()
1) denkut wel, blijft nu redelijk rond de 8400 hangenquote:[..]
1) inderdaad, gaan we de 8000 houden?
2) waar moet ik mee spelen?
Ja, da's waar... Je doet ook wel lief spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik speel toch ook met jou?![]()
WS is even aan het opladen voor de volgende daling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |