Leuk, Aegon gaat behoorlijk afschrijven als de AEX op 150 staat. Zij beleggen ook veel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aegon doet het vandaag ook behoorlijk goed, blijft gewoon op 3hoog staan.
Das wel waar alleen denk ik dat ze er wel het beste voor staan van alle financials...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk, Aegon gaat behoorlijk afschrijven als de AEX op 150 staat. Zij beleggen ook veel.
vandaag?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kunnen nu de bodem van 218 gaan testen.
Voor de kerstquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:42 schreef ItaloDancer het volgende:
voor de kerst?voor die paar puntjes zou ik geen putjes meer kopen dan
no commentquote:'De kans is groot dat we afstevenen op een recessie', aldus premier Jan Peter Balkenende vrijdag.
quote:
Gister stond ie eerst ook 12% in de plus, maar vervolgens ging ie door het putjequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Boskalis weer -12%... reden?
edit: oh Smit afgeketst, dat wist ik nog nietmaar... dat is toch helemaal niet zo slecht?
Maar wat denk je er van? Aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Gister stond ie eerst ook 12% in de plus, maar vervolgens ging ie door het putje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |