Ik denk dat de Sint dit jaar veel goedkope aandelen als cadeau geeft...quote:MARKET COMMENT: AEX -4,3% na slechte arbeidsdata VS
05-12-2008 14:45:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX zakt 4,3% na het uitkomen van 'dramatisch slechte arbeidsdata van de VS over november", stelt handelaar Geoffrey Leloux van Keijser Capital. "De verwachtingen zijn elke keer al laag en worden dan ook nog eens in negatieve zin overtroffen. Dat valt slecht in deze markt, ofschoon het nog afwachten is hoe Wall Street op deze cijfers zal reageren, maar er lijkt momenteel geen enkel respijt te bestaan", aldus Leloux. Hij merkt op dat in het licht van Wall Street het effect daarvan op het Damrak wellicht beperkt zou kunnen blijven in verband met de viering van Sinterklaas. De omzetten blijven bescheiden, ook na 14.30 uur. De AEX zakt vrijdag om circa 14.40 uur 4,3% naar 230,56 punten. (ANS)
Het lijkt goed stand te houden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
We maken ons op voor een 230 krak.
Ktjing, ik zei toch.quote:
quote:VS VANDAAG: Wall Street opent naar verwachting lager
05-12-2008 14:58:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Wall Street zal vrijdag naar verwachting lager openen. Beleggers werden voorbeurs onaangenaam verrast door het banencijfer van de Amerikaanse overheid. Het aantal banen in de Verenigde Staten (VS) daalde in november met 533.000 veel harder dan vooraf verwacht. Dit is volgens het Amerikaanse ministerie van Arbeid het grootste banenverlies sinds 34 jaar.
Ik doe eventjes niets. Shorts vind ik te duur, en long is te link.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:22 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens de futures opent Wall Street niet eens spectaculair lager. Op dit moment lijkt long gaan nog zinvoller dan short gaan...
Je kan beter wachten tot er weer 2 positieve beursdagen zijn, en dan weer short gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
Allemaal zijlijn mensen hier dus....
En wat doe je op 220,12 punten?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kan beter wachten tot er weer 2 positieve beursdagen zijn, en dan weer short gaan.
Ik heb geen idee. Ik hoop dat het verlies vandaag nog mee gaat vallen, misschien wel een mooi moment om short te gaan, zodat we richting de 200 kunnen.quote:
ah daar istie alquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef ItaloDancer het volgende:
'middag, kom even de -krak- 230 meepikken als het kan
Met deze cijfers is het een kwestie van tijd voordat de 7000 eraan gaat.quote:
Aegon doet het vandaag ook behoorlijk goed, blijft gewoon op 3hoog staan.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Aegon heeft volgens de analisten van Societe Generale tijdens een presentatie wederom laten zien goed gepositioneerd te zijn om de recessie uit kunnen te zitten, na de kapitaalinjectie van de overheid. De verzekeraar is veerkrachtiger dan in eerdere gevallen van economische tegenwind, aldus de analisten. Zij handhaven het buy-advies en hanteren een koersdoel van EUR6,60. Omstreeks 10.00 uur noteert het aandeel 3,2% lager op EUR3,95, terwijl de AEX met 2,4% daalt. (EHI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |