miss_sly gecondoleerd met je opa, ik kan me je situatie heel goed voorstellen, en je beslissing zou ik ook hoe dan ook respecteren als ik jouw familie was, maar zoals anderen hier al zeggen, even bellen naar de echokliniek en de situatie uitleggen; dat je toch zsm die echo wil hebben en als het enigzins mogelijk is ook naar de begrafenis van je opa wil.. nee heb je idd, en ja kun je krijgen...

sterkte meis
marlieske wachten is vervelend maar je kan er niets aan doen, je kunt de uitslagen niet naar je toekijken helaas.. dat je schoonouders niets van zich hebben laten horen; misschien omdat ze weten/aanvoelen dat je het al moeilijk genoeg hebt met de hele situatie en je daarom liever even met rust laten wat betreft diezelfde situatie?? ook voor jou een dikke

Ingrid, fijn dat je astmamedicijnen van Djeez mag gebruiken, maar ik zou bij je huisarts toch om eigen medicatie vragen. in normale situaties wordt al afgeraden om de medicijnen van je partner of sowieso iemand anders te gebruiken, dus lijkt me helemaal van toepassing nu je (zover) zwanger bent. wel fijn dat je zusje/vader met kim naar de psz konden vandaag

al nieuws van reinhilde?? zag zo snel alleen iets van ons kotexje staan

voor de drie dames iig een paar verse

erbij

de checkup hier was goed, baby lag goed, rug links, koppie beneden, beentjes rechts, ligt al iets ingedaald zodat draaien niet waarschijnlijk meer is, hij weegt nu zo'n 2,5 kilo, lag dus goed op groei, dok schat nu zo'n een 6-ponder bij de geboorte, (wanneer ik rond de uitgerekende datum beval dan) en bloeddruk was 125 over 65, kortom alles was in orde

ow en een afdruk van de echo meekrijgen ging niet, papier was op

. volgende week terugkomen (omdat hij de week erop nachtdienst heeft, anders had hij me pas over twee weken weer 'besteld'.)
hele lap tekst, nu even bijkomen hoor, klote openbaar vervoer .. moest nog een metro voorbij laten gaan omdat die te vol zat en er echt geen zitplaats meer in was..