quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:54 schreef Marie79 het volgende:
Ik zag dat Huuphuup gepost had in het update topic, en ik dus z&g geopend, want ik wilde de update gewoon lezen ipv de link aanklikken (is een beetje een tik)...
Ik denk een update van Reinhilde, is het van Bar!!!!!!Van harte gefeliciteerd hoor! Het is je zo gegund
![]()
Voor Reinhilde, die angstvallig stil is![]()
![]()
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Weet je dat ik hetzelfde doe!
Vind het veel leuker om het nieuws van de user zelf te lezen dan al een tipje van de sluier te zien in het update topic.Ook ik dacht dat er babietjes nieuws was.
miss_sly allereerst gecondoleerd met het overlijden van je opa. Dit is een erg lastige situatie. Kun je niet eerst bellen met de kliniek en de situatie uitleggen? Misschien dat je dan smiddags of de volgende dag nog tussendoor kan. Ik weet ook niet hoe sterk de band met je opa is en of je later spijt krijgt als je niet gaat.... dit is een beslissing die je zelf helaas moet nemen. Sterkte!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even vragen wat jullie vinden?
Mijn opa is woensdagavond overleden. Op zich zou ik graag naar de begrafenis willen (oa voor mijn vader) maar die is maandag, om 10.30, in Brabant uiteraard. Onze echo staat op 11.15 uur. Allebei gaat dus niet. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij snapt (en mijn vader ook) dat ik de echo liever niet wil verzetten. Het is zo druk op de kliniek, dat verzetten toch wel een week verder kan worden, en ik wil die week eigenlijk niet nog langer in spanning zitten. Ik wil het gewoon weten. Is dat begrijpelijk, of stel ik me aan en hoor ik naar de begrafenis te gaan?
Gecondoleerd met je opaquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Mijn opa is woensdagavond overleden. Op zich zou ik graag naar de begrafenis willen (oa voor mijn vader) maar die is maandag, om 10.30, in Brabant uiteraard. Onze echo staat op 11.15 uur. Allebei gaat dus niet. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij snapt (en mijn vader ook) dat ik de echo liever niet wil verzetten. Het is zo druk op de kliniek, dat verzetten toch wel een week verder kan worden, en ik wil die week eigenlijk niet nog langer in spanning zitten. Ik wil het gewoon weten. Is dat begrijpelijk, of stel ik me aan en hoor ik naar de begrafenis te gaan?
Uhm, bij de een zijn weeën ondragelijk voor de ander is het niets meer dan een ongesteldheidspijn en een derde bevalt zonder ook maar ergens erg in te hebben.... dus bij twijfel....... bellen!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:59 schreef Dakota het volgende:
Even een vraag tussendoor..die constante menstruatiekrampen..hebben jullie dat ook gehad. ze zijn niet ernstig ofzo, vergelijkbaar met een 3e dag menstruatiepijn. Aan 1 stuk door.
of als je het gevoel krijgt dat je moet poepen... dan bel je ook..quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:12 schreef Dakota het volgende:
Ik bel niet meer, dat gewroet in mijn petoet moet maar eens afgelopen zijn
Als ik ze moet gaan wegpuffen dan bel ik wel
Natuurlijk is het begrijpelijk! Mijn vriend zou tijdens mijn 23 weken echo (dubbelhartcheck) een ingrijpende operatie ondergaan (kanker) gelukkig kon mijn echo 2 uur verplaatst worden zodat ik gelijk na de echo naar het andere ziekenhuis kon zodat ik er zou zijn als hij bijkwam. Als het niet verplaatst zou worden was er vast ook twijfel.. dan was ik er pas geweest als hij al bijgekomen was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Een week later is voor mij wel een probleem. Vorige keer bleek bij de eerste echo dat het niet goed zat, en ik wil dat punt gewoon zo snel mogelijk gehad hebben. Hoe dichterbij maandag komt, hoe groter de spanning. Hoezeer ik me ook had voorgenomen daar niet te veel mee bezig te zijn, dat gebeurt toch. Ik vind het doodeng en die spanning kan ik echt niet nog langer hebben.
Ik snap dat niet iedereen hetzelfde denkt, en dat hoeft ook niet. Ik wlde eigenlijk gewoon graag even weten of er uberhaupt mensen zijn die me kunnen begrijpen. Dat is voldoende voor me, hoewel het het belangrijkste is dat mijn ouders het meteen snapten en mijn beslissing steunen.
Echo gaat voor. Zeker in jou situatie. Ik zou precies het zelfde doen. (plus het feit dat ik mijn oma bijna nooit zie., maar dat terzijde.) Het is jou gevoel. Jij moet doen wat jou het beste lijkt, Niet naar anderen kijken. Het is jou kind en jouw gevoel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een klein kadootje van Sint en Piet geloof ik hier in Huize barbara...
Het voelt nog wat raar, en onwennig want zo onverwacht, en zo veel te vroeg, en zo niet op gerekend, en toch al een tijdje mezelf niet lekker voelen, misselijk, zere tepels en noem het allemaal maar op.
Dus vanmorgen toch maar eens een Test er tegen aan gegooid en toen was het even behoorlijk schrikken geblazen, zwanger zei de clearblue![]()
En toch ben ik er stiekem wel heel blij mee![]()
Nu alleen alles laten bezinken en maar eens een afspraak met de ha gaan maken denk ik zo
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
miss_Sly gecondoleerd en wat een vervelende situatie, ook ik zou de klinik bellen en uitleggen. s6 ermee
Overgens ben ik dus wederom ergens in september uitgerekend volgens mijn snelle berekeningen...kadootje van Thijs ???
Je stelt je helemaal niet aan, snap best dat je er gewoon even over wilt kunnen vertellen.. Ik hoop stilletjes met je mee op een telefoontje vandaag!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:23 schreef marlieske het volgende:
Vandaag met Isa uitgeslapen en stilletjes hoop ik dat we vandaag een telefoontje krijgen (ja tegen beter weten in denk ik, maar waar hoop is, is leven) ik heb nergens zin in eigenlijk.
En dan moeten we vanavond ook nog gezellig sinterklaas gaan vieren....
Het is me deze week we tegengevallen dat mijn schoonouders niet ff langs zijn geweest de maandag of dinsdag avond heb ze dus niet kunnen vertellen over hoe het gegaan is, en dat kan vanavond dus ook niet.
(ja ik stel me aan, ik weet het)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef _Bar_ het volgende:
dan moet ik even opnieuw rekenen dan overgens ben ik er ook wel even uit hoor hoe het ook alweer zat.
ga maandag zoiezo de ha bellen, hoop dat die wat beter kan rekenen dan ik momenteel kan
Waar hebben ze ook alweer waar ze dat uit rekenen iemand een linkje
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/ rechtsquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef _Bar_ het volgende:
dan moet ik even opnieuw rekenen dan overgens ben ik er ook wel even uit hoor hoe het ook alweer zat.
ga maandag zoiezo de ha bellen, hoop dat die wat beter kan rekenen dan ik momenteel kan
Waar hebben ze ook alweer waar ze dat uit rekenen iemand een linkje
Vroeg ik ook, maar vind hij niet nodig. Is rare inval arts. Nu ga ik even plat en hopelijk wat slapen. Als ik me stuk beter voel, kan ik nog naar psz, traktatie van Kim meemaken. Lijkt me wel heel leuk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:45 schreef DJMO het volgende:
Ingrid, fijn dat je astmamedicijnen van Djeez mag gebruiken, maar ik zou bij je huisarts toch om eigen medicatie vragen. in normale situaties wordt al afgeraden om de medicijnen van je partner of sowieso iemand anders te gebruiken, dus lijkt me helemaal van toepassing nu je (zover) zwanger bent. wel fijn dat je zusje/vader met kim naar de psz konden vandaag
quote:
Ik weet niet of jeuk een kwaaltje is wat persé bij zwangerschap hoort. Het koude weer op het moment wil ook wel meewerken, ik jeuk overal en mn handen barsten open en ik kan er niet tegenop smeren...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Nu vraag ik het me toch af he, is jeuk ook een kwaaltje? ik krab me eigen een ongeluk!!!
Dat is het hem ook denk ik, het zijn er zo weinig die er van weten dat af en toe je ei droppen wel lekker is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je stelt je helemaal niet aan, snap best dat je er gewoon even over wilt kunnen vertellen.. Ik hoop stilletjes met je mee op een telefoontje vandaag!
Ga je toch sinterklaas vieren? Heb je het je schoonzusje wel gezegd?
zal ik je smssen als er nieuws is?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet dadelijk weg, sinterklaas vieren. Zou toch wel erg graag nog even een berichtje van nixxx zien ofzo
Nou...dat klinkt wel erg verleidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
zal ik je smssen als er nieuws is?
Dit vind ik dan niet zo met elkaar rijmen (zonder oordeel te geven hoor, maar het lijkt me meer een logisch gevolg danquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef _Bar_ het volgende:
Een echt kadootje is het nu ook weer niet, aangezien ik al jaren geen pil meer slikte of iets van anticonceptie gebruikte ivm mijn humeur schommelingen.
en dan op een paar avonden geen zin in iets van bescherming omdoen, en ja dan is het ineens prijs....
Behoorlijk schrikken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |