quote:
Ik weet niet of jeuk een kwaaltje is wat persé bij zwangerschap hoort. Het koude weer op het moment wil ook wel meewerken, ik jeuk overal en mn handen barsten open en ik kan er niet tegenop smeren...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
Nu vraag ik het me toch af he, is jeuk ook een kwaaltje? ik krab me eigen een ongeluk!!!
Dat is het hem ook denk ik, het zijn er zo weinig die er van weten dat af en toe je ei droppen wel lekker is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je stelt je helemaal niet aan, snap best dat je er gewoon even over wilt kunnen vertellen.. Ik hoop stilletjes met je mee op een telefoontje vandaag!
Ga je toch sinterklaas vieren? Heb je het je schoonzusje wel gezegd?
zal ik je smssen als er nieuws is?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet dadelijk weg, sinterklaas vieren. Zou toch wel erg graag nog even een berichtje van nixxx zien ofzo
Nou...dat klinkt wel erg verleidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
zal ik je smssen als er nieuws is?
Dit vind ik dan niet zo met elkaar rijmen (zonder oordeel te geven hoor, maar het lijkt me meer een logisch gevolg danquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef _Bar_ het volgende:
Een echt kadootje is het nu ook weer niet, aangezien ik al jaren geen pil meer slikte of iets van anticonceptie gebruikte ivm mijn humeur schommelingen.
en dan op een paar avonden geen zin in iets van bescherming omdoen, en ja dan is het ineens prijs....
Behoorlijk schrikken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |