DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Dat idee heb ik ook. Hij deed het in Argentinië ook, dus hier moet het ook kunnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat Dario maar lekker in de spits staan moet zeker goedkomen
Klaas Jan kan er ook wel uit..quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
Heb Aissati, Sarpong en Cvitanich al uit de blessurelijst gehaald.
Huntelaar kan helemaal uit de lijstquote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
Heb Aissati, Sarpong en Cvitanich al uit de blessurelijst gehaald.
Ik, en volgensmij ging die clausule pas in na een bepaalde tijdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Jasza het volgende:
Wie heeft in godsnaam ooit die clausule van Douglas hier gepost?
Dan had Ajax hem toch allang gehaald in de zomer?
Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:45 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik, en volgensmij ging die clausule pas in na een bepaalde tijd
Ja ik heb het ook maar van een vriend van me gehoord, maar ik zag het laatst in een aantal artikelen staan dat er enkele clubs geinteresseerd waren en dat hij een clausule van 1,5 miljoen had. Duurt soms even voor dat soort contractdetails 'openbaar' worden he, kan ook gewoon zijn dat niemand het echt onderzocht had ofzo.quote:
1 januariquote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanneer gaat de transfermarkt open, en wat is het nut als spelers tussentijds vertrekken? Of is de transfermarkt al open?
Was gewoon een slechte TVPquote:Op woensdag 3 december 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
Banaanvragen doen we trouwens niet aan
Degene weet wel over wie ik het heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |