Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Againzender het volgende:
Laat dat vuurtje opstoken maar aan Perez over
Hij heeft nog gelijk ook
Meer geld = meer bureaucratie. Denk dat er daardoor minder teamgeest is omdat het dan vaak ook geldwolfjes zijn die er naar je club komen..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als wij dezelfde begrotingen kregen?
Wij ookquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt!
ik zing sommige liedjes ook mee
Die heeft een Ferrari petje opquote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
McClaren
Hij zat wel te schelden idd. volgens mij op de vierde official die een Schalkespeler de bal snel aangaf.
Huid! Beer!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef ub40_bboy het volgende:
En die lelijke Mathijssen vindt de bundesliga veel beter dan de eredivisie. Eerst wint ajax van hsv en nu twente van Schalke. Prachtig.
Jep. Hij grossiert ook altijd in schwalbes.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
Ja, maar daar heeft hij zich nog nooit iets van aangetrokkenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar geel ook, dus hij moet wél oppassen...
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij ook
Ohoooo Twente, Twente NSB
Ben het voor de verandering eens een keer met je eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Rafinha![]()
Echt een van de meest walgelijke voetballers die op de aarde rondloopt.
En dat vond ik al voor deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |