Pistache, amandelstukjes en walnoten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh Tezz je aankleding
Turks Fruit
Wat zit er in de yoghurt behalve pistache, honing en muntblaadjes? Zijn dat pijnboompitten of amandelschaafsel of geen van beide?
In mijn koelkast staat nog een halve mousaka, een bakje rijst en een restje giros. De rest is helaas helemaal op! Als je naar Valkenswaard wilt rijden en daar binnen een half uur kunt zijn (want ik ga naar bedje) mag je het hebben, hihi!quote:
Das twee uur met de auto vanaf hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
In mijn koelkast staat nog een halve mousaka, een bakje rijst en een restje giros. De rest is helaas helemaal op! Als je naar Valkenswaard wilt rijden en daar binnen een half uur kunt zijn (want ik ga naar bedje) mag je het hebben, hihi!
Dat menu ziet er heerlijk uit zeg !quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Das twee uur met de auto vanaf hier. Laat maar zitten heb ook lekker gegeten vandaag
zie Waar heb jij gegeten?
Ik duik braaf mijn nest in vanwege de tentamens de komende week, daarom hou ik een 'normaal' leefritme aan de komende weken.Truste allen
Het is de tijd van het jaar, m'n kindquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Weer thuis na een avonddienst. Gister is wéér een van mn oudjes doodgegaanWaarom gaan ze nou hemelen? Ik wil ze houden
Goedemorgen allemaal!quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Prachtige foto's Tezzen mag ik vragen of je zelf een beetje Grieks bent of dat je gewoon dol bent op de Griekse keuken?
Ziet er allemaal fantastisch uit.
Hier nog steeds ziek, buikpijn is minder hevig, maar nog steeds heel pijnlijk. De rest ook nog last van, halve banaan kon ik niet binnen houdenAls je je zo naar voelt lijkt het net of je alleen op de wereld bent als je zo met een warme kruik tegen je buik aan ligt. Altijd fijn als je dan wat van iemand hoort
Brrr ik zou er nooit meer teruggaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Prachtige foto's Tezzen mag ik vragen of je zelf een beetje Grieks bent of dat je gewoon dol bent op de Griekse keuken?
Ziet er allemaal fantastisch uit.
Hier nog steeds ziek, buikpijn is minder hevig, maar nog steeds heel pijnlijk. De rest ook nog last van, halve banaan kon ik niet binnen houdenAls je je zo naar voelt lijkt het net of je alleen op de wereld bent als je zo met een warme kruik tegen je buik aan ligt. Altijd fijn als je dan wat van iemand hoort
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Weer thuis na een avonddienst. Gister is wéér een van mn oudjes doodgegaanWaarom gaan ze nou hemelen? Ik wil ze houden
Mijn man staat startklaar om een kerstboom te gaan kopen! Sint zit op de boot dus welkom kerstman!!!! Gezellig, vandaag de hele dag een beetje tutten in huis met kerstfrutsels en een cd van Abba in de speler, hihi.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:04 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, rot lein idd maar gelukkig kan je ze wel nog goed verzorgen de tijd dat de oudjes er wel nog zijn toch? Beterschap isa! En Tezz, ziet er fantastisch uit! Wat ben je toch een goddelijke kokD_H: college ze vandaag en klinkt goed Borisz
Zo, na flink geborreld te hebben gisteren met de buren is het vandaag tijd voor familie (zus, zwager en neefje dus leuke familie nog ook) ..
oeh en we mogen bijna kerstliedjes zingenEerst de oude man met de baard Vlaanderen uit bonjouren
(hier vieren ze het vandaag) en dan mogen de kerstbomen erin enzo
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Net ben ik wakker geworden met een nieuw wekkerprogramma op mijn Palm. Moet je eerst 5 sommetjes oplossenvoordat het ding ophoudt met piepen. Na de 3e som had ik de batterij eruit gesloopt en ben verder gaan
.
Yep. Mijn man MOET een echte kerstboom hebben (een grote). Helaas heb ik hier geen inspraak in.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh lekker weer naalden in huis, Tezz?
Hahaha Tezz, leuk kerstgevoel heeft je eegaquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep. Mijn man MOET een echte kerstboom hebben (een grote). Helaas heb ik hier geen inspraak in.
Toen wij gingen samenwonen wilde manlief echt de meest afgrijselijke ballen en lichtjes aanschaffen voor in de kerstboom. Ik heb daar een stokje voor kunnen steken destijds, maar heb wel een compromis moeten sluiten: IK bepaal ieder jaar de decoraties en HIJ koopt ieder jaar een boom. Deze afspraak gaat al 10 jaar goed.
We wonen gelukkig inmiddels redelijk ruim, maar de eerste vijf jaar van onze relatie woonden we in een schoenendoos en ook toen kwam ie ieder jaar met een boom aan waar je de top uit moest zagen om hem binnen te krijgen (en de top alleen al was een kerstboom op zich). Ik heb jaren lang gevloekt omdat ik weer eens meubels aan de kant moest schuiven enzo. De kerstboom vulde toen gewoon zowat de hele woonkamer. Vreselijk. Maar ik mocht niets zeggen, want mijn uitgekozen ballen hingen er in.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge allemaal. DH leren is goed, Isa beter worden is goed, Lein zelf jong blijven is goed.
Net ben ik wakker geworden met een nieuw wekkerprogramma op mijn Palm. Moet je eerst 5 sommetjes oplossenvoordat het ding ophoudt met piepen. Na de 3e som had ik de batterij eruit gesloopt en ben verder gaan
.
Ja? was 't goed?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:35 schreef MuadDib het volgende:
Zo, gisteravond is weer eens bevestigd dat dEUS een geweldige live-band is. Wat een gaaf concert zeg!
En MoBlo/Faithy is in het echt helemaal niet eng
en sorry dat ik De Jeugd Van Tegenwoordig direct herkende...
Ja, De Jeugd was geweldig, een complete verrassing! Toch zonde dat je de rest niet hebt moeten missen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ja? was 't goed?Ik kwam ff voor 10 uur binnen, en toen begonnen ze net aan de toegift.
![]()
Gekkenhuis op mn werk deze week, pff. Dat met DJVT heb k dan nog wel gezienwas wel lachen, echt WTF!
hahaha de toegift duurde gelukkig wel lang, iets van 6 nummers ofzo, maar toch een beetje raar als je op t hoogtepunt binnenstapt, je mist dan de hele take-off van 't concert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ja, De Jeugd was geweldig, een complete verrassing! Toch zonde dat je de rest niet hebt moeten missen.
Lein, jij geeft de burger moed. Met mensen als jij in de wereld durf ik wel oud te worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Omdat ik sipjes ben als mn oudjes gaan hemelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, jij geeft de burger moed. Met mensen als jij in de wereld durf ik wel oud te worden.
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!Verder nog een leuke avond gehad, Annie?
Probeer wat te eten Isa, beetje zacht fruit of een beschuitje of een cracker ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben weer iets opgeknapt, al kan ik nog niet echt etenbegin nu wel heel gammel te worden.
Ik dacht dat A. haar moeder nog eerst zou bellen haha, niet gedaan dus.
Ik hoop dat het een beetje gezellig is bij je schoonpa....succes!
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Probeer wat te eten Isa, beetje zacht fruit of een beschuitje of een cracker ofzo.
Ja. Ik vind je een schat, echt. Zo lief en teder als jij over ze praat, dat vind ik bijzonder. Voor mij is het een groot schrikbeeld dat ik later in een bejaardentehuis of verzorgingshuis beland in de handen van norse, ongeïntereseerde verzorgers. Dat ik alleen maar tot last ben. Ik heb me niet gerealiseerd dat er ook mensen zijn zoals jij, die met hart en ziel en oprechte belangstelling met ouderen omgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat ik sipjes ben als mn oudjes gaan hemelen?
Kiek, dat bedoel ik nou.quote:Bij de vorige die dood ging, ben ik een keer in bed gaan liggen. Ze was zo bang
dus dacht ik: why not?
Ze vond t wel gezellig geloof ik
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriendquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Begin jij nou ook alJe vriendingodknowswhat is ook al bezig.
Ja, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriend
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben jaloersIk wil me niet eenzaam en vrijgezel voelen als ik dat niet ben.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Ik vind je een schat, echt. Zo lief en teder als jij over ze praat, dat vind ik bijzonder. Voor mij is het een groot schrikbeeld dat ik later in een bejaardentehuis of verzorgingshuis beland in de handen van norse, ongeïntereseerde verzorgers. Dat ik alleen maar tot last ben. Ik heb me niet gerealiseerd dat er ook mensen zijn zoals jij, die met hart en ziel en oprechte belangstelling met ouderen omgaan.
[..]
Kiek, dat bedoel ik nou.
vertel vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriend
Ik heb trouwens een goed boek gelezen, maakt het leven een stuk duidelijkerAlles wat mannen weten van vrouwen
Ik dacht altijd dat jullie tenminste wisten dat het aandachtslurpende wezens zijn die onredelijk worden als ze dat al niet eens krijgen. Maar nee, ook dat blijkt niet eens bekendquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
vertel vertelwát weten wij allemaal van vrouwen?
En wat nog meer? Gevoelens ofzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
Jewel,ze hebben tett'n!
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |