Leuke combi met de topictitelquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Het eten was echt heel lekker, alleen is de vissoep niet goed gevallen denk ik
O wat sneu.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
D_H jeetje wat een schok, dames 24 is een jong team denk ik?
Ben gister uit eten geweest in Utrecht met Antraxx, zijn vriendin en Isabeau. Isa ligt te bedde bij Anthraxx, ze heeft gister waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgelopen en kan niet eens meer water binnen houden![]()
Leeftijd van dat team is tussen de 25 en 32.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Leintjeuh het volgende:
D_H jeetje wat een schok, dames 24 is een jong team denk ik?
Ben gister uit eten geweest in Utrecht met Antraxx, zijn vriendin en Isabeau. Isa ligt te bedde bij Anthraxx, ze heeft gister waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgelopen en kan niet eens meer water binnen houden![]()
Mag ik bij je op schoot?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn nog wel komischere foto's, maar ik moet mijn studenten er een beetje kunnen afcroppen.
Overigens is zo'n pak wárm!En mijn plakwenkbrauwen kriebelden als een gek.
Ja hè? Heel maf om jezelf zo te zien in een spiegel!quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:27 schreef Tezz het volgende:
Nog een uurtje, dan komen de gasten en dan gaan we meteen aan tafel. Lekker vroeg, ik kan het mijn kind niet aandoen om later te beginnen. Sinterklaas komt na het eten is haar verteld, dus......
Ze vroeg trouwens om twee uur vanmiddag al of we konden gaan eten, hihi.
Gaat lukken! Ik ben ook wonderbaarlijk relaxed......(en normaal ben ik dus echt een stresskip wanneer ik zeven eters krijg). Alles staat eigenlijk klaar. Ik hoef alleen nog maar wat in de oven te schuiven en straks het vlees te grillen, that's all.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Have fun vanavond tezz, zal vast heerlijk worden het eten als ik het lijstje zo zag
Och Isa toch, ik wens je alle sterkte.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:11 schreef Anthraxx het volgende:
Veel plezier Tezz! Alleen heb ik de puf niet om niet zoet te zijn, dus ik hoop maar vurig dat ik gewoon geen lekkers krijg. Kan niets binnenhouden, nog steeds niet. En de mannetjes in mijn buik moeten ophouden met het oppompen van die luchtballon, dat past helemaal niet![]()
O, voor degene die dacht dat voedselvergiftigingen snel plaatsvinden na het eten heb ik slecht nieuws: 8-24 uur na het eten is heel normaal en er zijn vergiftigingen die soms 2-5 dagen na het eten pas optreden. En ik wil mijn fooi terug van het restaurant![]()
DH: sterkte. Ik lees nu pas over het overlijden van je clubgenoot.
Iedereen verder een fijne pakjesavond gewenst als je er iets mee doet!
Isa
In Utrecht, aan een of andere gracht. Het zag er niet uit maar het vleesch was lekker. Een American Steakhouse.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:46 schreef Pandorah het volgende:
Isa.
Waar was dat restaurant? Dan ga ik er namelijk nooit meer heen!
Ja. De vissoep schijnt niet denderend te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Oh! Dé American Steakhouse
http://www.broadwayamericansteakhouse.nl/![]()
![]()
Maar dus afblijven van de vissoep.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De vissoep schijnt niet denderend te zijnHoewel, de smaak was wel ok, toch?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef borisz het volgende:
Hoi
Ik heb Heerlijk gegeten bij sense of asia en sluit mij aan bij Golfer, beste Aziaat van Haarlem eo.
Verslag volgt morgen wel in het bekende topic daarvoor..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Yess borissie
Lag er nog een leuk aziaatje als sintkadootje naast je bord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |