Ja? was 't goed?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:35 schreef MuadDib het volgende:
Zo, gisteravond is weer eens bevestigd dat dEUS een geweldige live-band is. Wat een gaaf concert zeg!
En MoBlo/Faithy is in het echt helemaal niet eng
en sorry dat ik De Jeugd Van Tegenwoordig direct herkende...
Ja, De Jeugd was geweldig, een complete verrassing! Toch zonde dat je de rest niet hebt moeten missen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ja? was 't goed?Ik kwam ff voor 10 uur binnen, en toen begonnen ze net aan de toegift.
![]()
Gekkenhuis op mn werk deze week, pff. Dat met DJVT heb k dan nog wel gezienwas wel lachen, echt WTF!
hahaha de toegift duurde gelukkig wel lang, iets van 6 nummers ofzo, maar toch een beetje raar als je op t hoogtepunt binnenstapt, je mist dan de hele take-off van 't concert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ja, De Jeugd was geweldig, een complete verrassing! Toch zonde dat je de rest niet hebt moeten missen.
Lein, jij geeft de burger moed. Met mensen als jij in de wereld durf ik wel oud te worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Weer thuis na een avonddienst. Gister is wéér een van mn oudjes doodgegaanWaarom gaan ze nou hemelen? Ik wil ze houden
Omdat ik sipjes ben als mn oudjes gaan hemelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, jij geeft de burger moed. Met mensen als jij in de wereld durf ik wel oud te worden.
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!Verder nog een leuke avond gehad, Annie?
Probeer wat te eten Isa, beetje zacht fruit of een beschuitje of een cracker ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben weer iets opgeknapt, al kan ik nog niet echt etenbegin nu wel heel gammel te worden.
Ik dacht dat A. haar moeder nog eerst zou bellen haha, niet gedaan dus.
Ik hoop dat het een beetje gezellig is bij je schoonpa....succes!
Begin jij nou ook alquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Probeer wat te eten Isa, beetje zacht fruit of een beschuitje of een cracker ofzo.
Ja. Ik vind je een schat, echt. Zo lief en teder als jij over ze praat, dat vind ik bijzonder. Voor mij is het een groot schrikbeeld dat ik later in een bejaardentehuis of verzorgingshuis beland in de handen van norse, ongeïntereseerde verzorgers. Dat ik alleen maar tot last ben. Ik heb me niet gerealiseerd dat er ook mensen zijn zoals jij, die met hart en ziel en oprechte belangstelling met ouderen omgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat ik sipjes ben als mn oudjes gaan hemelen?
Kiek, dat bedoel ik nou.quote:Bij de vorige die dood ging, ben ik een keer in bed gaan liggen. Ze was zo bang
dus dacht ik: why not?
Ze vond t wel gezellig geloof ik
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriendquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Begin jij nou ook alJe vriendingodknowswhat is ook al bezig.
Ja, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriend
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben jaloersIk wil me niet eenzaam en vrijgezel voelen als ik dat niet ben.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Ik vind je een schat, echt. Zo lief en teder als jij over ze praat, dat vind ik bijzonder. Voor mij is het een groot schrikbeeld dat ik later in een bejaardentehuis of verzorgingshuis beland in de handen van norse, ongeïntereseerde verzorgers. Dat ik alleen maar tot last ben. Ik heb me niet gerealiseerd dat er ook mensen zijn zoals jij, die met hart en ziel en oprechte belangstelling met ouderen omgaan.
[..]
Kiek, dat bedoel ik nou.
vertel vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat mijn godknowswhat attenter is dan jouw exvriend
Ik heb trouwens een goed boek gelezen, maakt het leven een stuk duidelijkerAlles wat mannen weten van vrouwen
Ik dacht altijd dat jullie tenminste wisten dat het aandachtslurpende wezens zijn die onredelijk worden als ze dat al niet eens krijgen. Maar nee, ook dat blijkt niet eens bekendquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
vertel vertelwát weten wij allemaal van vrouwen?
En wat nog meer? Gevoelens ofzo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef kaasplankje het volgende:
Jewel,ze hebben tett'n!
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |