poule-waardigquote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als onze vriend zo doorgaat dan lezen we binnen 2 maanden dit bericht echt!
Na 6 jaar KLB kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
waarom slijmt iedereen toch om mod te worden, weet je überhaupt wat modereren is, weet je überhaupt wat het HIER inhoud?
ik heb bk op msnquote:
Ik zeg toch in 't echtquote:
Kijk, als er een mod komt zonder KLB-verleden dan is dat natuurlijk onhandig maar niet onoverkomelijk. Punt is echter dat verwacht wordt dat de mod zich aan KLB aanpast en niet andersom, maar dat schijnen bepaalde personen nog niet begrijpen!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Adelante weet sowieso niks van modereren af. Als jij niet eens weet wat een LAPO eigenlijk inhoud, ben je gewoon niet modwaardig. Tijd om dit figuur uit zijn functie te zetten lijkt me zo.
Note +1
Trouwens, adelante heeft me helemaal niet genote![]()
gaat wel de lol van je klb er af menquote:Op woensdag 3 december 2008 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na 6 jaar KLB kan ik me er wel iets bij voorstellen
Als ik me aanpas heb je niks meer om over te zeiken en FB vol te huilen, dit is voor jou althans toch veel beter?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk, als er een mod komt zonder KLB-verleden dan is dat natuurlijk onhandig maar niet onoverkomelijk. Punt is echter dat verwacht wordt dat de mod zich aan KLB aanpast en niet andersom, maar dat schijnen bepaalde personen nog niet begrijpen!
owokequote:
Oh ja, nu ineens vind je me niet meer aardig ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:58 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ksst, ga eens bij de mods slijmen
jawel, zullen we hyvenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, nu ineens vind je me niet meer aardig ofzo?
Misschien wel, maar ik moet me toch een keer laten voorlichten over het mod zijn. Misschien is het wel ontzettend leuk. Er zijn niet voor niets een aantal mensen al jaren mod.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
gaat wel de lol van je klb er af men
Daar heb je wel een punt, het houd het wel levendigquote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik me aanpas heb je niks meer om over te zeiken en FB vol te huilen, dit is voor jou althans toch veel beter?
Sluit je dan elk topic met:quote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik moet me toch een keer laten voorlichten over het mod zijn. Misschien is het wel ontzettend leuk. Er zijn niet voor niets een aantal mensen al jaren mod.
Maar zo werkt het toch ook? Dat je je aanpast aan de omgeving? De omgeving gaat zich echt niet aanpassen aan jouquote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk, als er een mod komt zonder KLB-verleden dan is dat natuurlijk onhandig maar niet onoverkomelijk. Punt is echter dat verwacht wordt dat de mod zich aan KLB aanpast en niet andersom, maar dat schijnen bepaalde personen nog niet begrijpen!
Juup dacht daar anders over.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch ook? Dat je je aanpast aan de omgeving? De omgeving gaat zich echt niet aanpassen aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |