huh, iemand met muziek smaal hier?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef BigKahuna het volgende:
The Temptations
The Foundations
The Spinners
Motown
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind jou nog niet eens de domste optie.
Dat is ongehoordquote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
huh, iemand met muziek smaal hier?![]()
En dan gaat 'ie dáár weer met z'n ballen spelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Vandaw het volgende:
BP is aan het josselen in de plaatselijke biljartzaal hoorde ik
quote:
uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
huh, iemand met muziek smaal hier?![]()
dit is een grap?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind jou nog niet eens de domste optie.
Hij is al terug.quote:
Nou gewoon hoe je eruit ziet (in 't echt dan) en hoe je praat en doet en zulksquote:
We zoeken (nog) niemand.quote:
er waren laatst nog pics gepostquote:Op woensdag 3 december 2008 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon hoe je eruit ziet (in 't echt dan) en hoe je praat en doet en zulks.
ik wil wel mod wordenquote:
Ik gok dat dat niet lang meer zal duren.quote:
ik heb zijn mobieltje gekocht, wie wil me aanraken?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat verhaal met mijn grote vriend Bio
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik gok dat dat niet lang meer zal duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stonden er nog naaktpics van ijsmeis inquote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik heb zijn mobieltje gekocht, wie wil me aanraken?
waarom slijmt iedereen toch om mod te worden, weet je überhaupt wat modereren is, weet je überhaupt wat het HIER inhoud?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen als er iemand voor de KLB nodig is.
Als onze vriend zo doorgaat dan lezen we binnen 2 maanden dit bericht echt!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Sackboy het volgende:
Adelante stopt als moderator op KLB
ja, zal ik ze postenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef gers het volgende:
[..]
stonden er nog naaktpics van ijsmeis in
Ik niet, viespeukquote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik heb zijn mobieltje gekocht, wie wil me aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |