housequote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, thuis.
in mand ook maar meteen.
enkelt een kwestie van laptop wegleggen straks en pitten
Eerst house kijken.
Netjes jongen. House ftwquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, thuis.
in mand ook maar meteen.
enkelt een kwestie van laptop wegleggen straks en pitten
Eerst house kijken.
pwndquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht even... Dit is gewoon topic nr 729
Die kerel is zo lekker ironisch altijd, super mooi!quote:
..ff bekkie jij hèquote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
House ook nog kijken, eerst the abyss... en fuckin KSC'ers met hun kut TT's
Prima!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die kerel is zo lekker ironisch altijd, super mooi!Misschien morgen ff klein bakkie doen op de zaak bij jou, dirk? ik ben om 13.15 uur klaar en denk zo rond 13.45 in de stad weer.
Beter dat je wat humor ontwikkeld of opflikkert naar je eigen SCquote:
Je leest weer "zoenen"quote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
House ook nog kijken, eerst the abyss... en fuckin KSC'ers met hun kut TT's
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je wat humor ontwikkeldt of opflikkert naar je eigen SC
Eens, met dat laatste.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, plus bijster onorigineel
Deelsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje in de bres springen voor je KSC maatjes, joh?
Jawel, en hier op FOK! is KSC daar een klein deel vanquote:Betekendt afkomst dan helemaal niets meer voor je
De doeds dussen de r en de y is sduk op mijn keyboardquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Deels.
[..]
Jawel, en hier op FOK! is KSC daar een klein deel van.
Vervelendquote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De doeds dussen de r en de y is sduk op mijn keyboard
Maar ach, wa jij wil
Das best lastig jaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Dit is kut... kan de tijd van mijn horloge niet meer goed zetten.....
Bij mij ookquote:
Jij ook fritsiequote:Op woensdag 3 december 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hosti, maatSlaap lekker straks!
![]()
ja dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij ook
Had er altijd een hekel om iets aan/om te hebbenDus geen ringen, kettingen, horloges, armbanden en andere onzin
![]()
Fijn is dat altijdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef PieterBas het volgende:
Slapen en morgen weer met een writers block zitten..
quote:
Goedendagquote:
quote:
Mooimooiquote:
Naar?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, wel aardig
Druk met school en met aftellen
Jaa gaat ook allemaal erg goedquote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooimooiEn met Aline?
Met mij ook primaZo maar eens naar bedje toe
Dat dacht ikquote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jaa gaat ook allemaal erg goed![]()
en ja wel goed idee
Oja tuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
3 weken Guatemala hè
Maandag over een week al![]()
Ey-Hoquote:
Allebeiquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat dat het goed gaat met mij en aline of dat het een goed idee is om te gaan slapen
Ga maar lekker slapenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja tuurlijkIk ben er weer lekker bij
Planquote:
Dat is vervelendquote:Op donderdag 4 december 2008 09:47 schreef Californium het volgende:
moggel![]()
motherboard is naar de tering waarschijnlijk![]()
Ik heb ook een HP laptop. Welk type gaat het om?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
wat mijn probleem is.... Hij gaat niet meer aan?????Ofnou de lampjes gaan 3 sec aan en thats it
Maar volgens de winkel is het een bekende klacht bij dit type van HP.... Dus waarschijnlijk the motherboard maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen![]()
Inclusief de vieze huisgenoot?quote:Mijn lieve lieve nl huisgenoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen was ik weer helemaal
![]()
![]()
Volgens mij was die vieze huisgenoot een huisgenoot van nu en niet eentje uit NL?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een HP laptop. Welk type gaat het om?![]()
[..]
Inclusief de vieze huisgenoot?
O, is ze weer in Nederland dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij was die vieze huisgenoot een huisgenoot van nu en niet eentje uit NL?
Zeker nog niet zo lang wakkerquote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef OA het volgende:
O, er staat 'nl huisgenoten'... dat 'nl' begreep ik al niet...![]()
Dat laatste is wel mooi, maar ondertussen natuurlijk wel vet shit eigenlijk. Maar ik ken je probleem jaquote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
nee mijn lieve lieve NL huisgenoten.... Niet die van nu![]()
verder is mijn laptop HP pavilion (ofzo) dv 6000 serie (was ook bij de 9000 serie) 1,5 jaar oud... Maar ben verzekerd.... dus de HP geeft mij een nieuw motherboard of de verzekering betaald het
Ik weet het nummer zo niet uit m'n hoofd, maar ik zal thuis eens kijken...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
nee mijn lieve lieve NL huisgenoten.... Niet die van nu![]()
verder is mijn laptop HP pavilion (ofzo) dv 6000 serie (was ook bij de 9000 serie) 1,5 jaar oud... Maar ben verzekerd.... dus de HP geeft mij een nieuw motherboard of de verzekering betaald het
Pas een uurtje of 4...quote:
quote:
Hoi Nicoquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Pas een uurtje of 4...![]()
[..]
![]()
[..]
Hoi Nico
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:09 schreef Californium het volgende:
NICOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Paula: tis zeker shit.... ik wil gewoon een werkende laptop.... moet opdrachten voor school e.d nu allemaal op werk maken enzo....en deze stomme mac heeft geen upgraded safari dus hij suport Hotmail niet....kan dus kortom geen mail versturen....
Ik zie ergens een omweg in.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:17 schreef Californium het volgende:
Nou ik moet eerst weten of HP het maakt of niet.... daar heb ik me mams aangezet.... Zo niet... dan moet de laptop naar HP.... die moeten mij een nota sturen, die nota moet naar de verzekering.... De verzekering moet goed keuren en mij betalen...ik moet de hp betalen.... HP fixt die shit.... sturen het terug....
Zoiets gok ik..... dus ik reken niet binnen nu en 3 maanden![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, net terug van de winkel, onbtijtje, koppie koffie, peukje, nieuws en dadelijk werken... Mogguh lui
Paulaquote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hooooosti. Druk op de vroege morgen hoor
Juh, ik ken het. Hier komt er alleen niets uit mijn vingers (ja gedichten, geen werkquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paula
Ja ja, wilde wat dingen gedaan hebben vandaag
Mijn laptop (HP) was vorig jaar gesmoltenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:24 schreef Californium het volgende:
nee.....moet een nota laten zien en zij moeten het goed keuren...mams heeft al met de verzekering aan de telefoon gehangen
Ach valt best mee, beetje schaafwerk hier en daarquote:Op donderdag 4 december 2008 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Juh, ik ken het. Hier komt er alleen niets uit mijn vingers (ja gedichten, geen werk)
Hmm, wie weetquote:Op donderdag 4 december 2008 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach valt best mee, beetje schaafwerk hier en daar
Wel de kans van je leven inderdaad.. maar je bent toch nog zo jongquote:Op donderdag 4 december 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
ik weet het nog niet.... Kijk tis natuurlijk wel de kans van mij leven... maar zoals ik gister dan zo'n lief pakktje van mijn huisgenoten krijg.... Stiekem mis ik thuis dan ook wel... maar moet eerst nog even de grote baas als referentie regelen....
ik kan hier mijn master in 1 jaar doen.... thuis 3 jaar![]()
dilemma dilemma
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
het is ook een stomme omweg...maarja.... kan er behoorlijk weinig aan veranderen.... ik kan het ook in een random winkel laten maken...maar dan laat ik liever de hp erna kijken.... ik bedoel als er een nieuw MOEDERBORD () in moet laat ik het liever door hen doen
Hoi Jacksonquote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef jackson het volgende:
Fok! is echt gaar zeg hierzo
Hai Pau en Cal
Hoe issie dan daaar?quote:
Wat tof!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
ik heb m niet bij de dixons gekochtik heb m niet eens hier in de buurt gekocht....
![]()
![]()
Heb mams geregeld dat ze vandaag HP gaat bellen![]()
Heb je trouwens gelezen wat ik van Wedyheb gekrijgt hosti
en waarschijnlijk ook wel een beetje van Robere
?
Hmja, gaat prima hier. Eindelijk weer een beetje lucht qua werkquote:Op donderdag 4 december 2008 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Vet chagrijnig eigenlijk. En hoe is het bij jou? Hopelijk wat beter mag ik aannemen
Dat is wel nicequote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmja, gaat prima hier. Eindelijk weer een beetje lucht qua werk
Wat doe je dan precies voor werk/stage :0 ?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Hier is het storm. De telefoon rinkelt gelijk weer als je opgehangen hebt en dan ook nog 9 mensen in de wachtrij enz. Onvoorstelbaar zeg
beversoftware.nl, kijk maarquote:Op donderdag 4 december 2008 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies voor werk/stage :0 ?
Pff, het is dood hierquote:Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef Puala het volgende:
nu even het rondje maken, cesar therapie, pauze en stuff, bye
Ik normaal ook niet, maar in de binnenlanden van Guatemala zijn er geen computersquote:
Dat is literatuur, dat mot ik nietquote:
Heus niet allemaal hoor. Zoek wat op bol.com?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar in de binnenlanden van Guatemala zijn er geen computers
[..]
Dat is literatuur, dat mot ik niet![]()
![]()
Veel te ingewikkeld
Omdat ik het saai vindquote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik verslind er tientallen per jaar eigenlijk
Oh noes, dat kan ik me dus echt niet voorstellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik het saai vindals een boek goed is komt er vanzelf wel een film van
ik haal de 10 in me leven noggeneens denk ik
![]()
Ik gun me er meestal geen tijd voorquote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh noes, dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Niets lekkerder als met dit shitweer in een warm bad te liggen met een goed boek
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef Puala het volgende:
* Puala pepert hosti en piles in met sneeuw
Het is hier wit aan het wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gun me er meestal geen tijd voor
En ik heb geen bad![]()
![]()
[..]
![]()
Hier regent het al de hele dagquote:
Tja, ach, ik mis er niet zoveel aan, anders zou ik wel meer lezenquote:Maar je moet er ook tijd voor vrijmaken, en gewoon jezelf gunnen. Het is zo heerlijk. Maar ja als je geen bad hebt gaat het moeilijk
Douchekuip vol met water is ook niets
Ik wil geen details van jou onder de douche denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier regent het al de hele dag
[..]
Tja, ach, ik mis er niet zoveel aan, anders zou ik wel meer lezen
En onder de douche hou ik het toch altijd lang genoeg uit![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil geen details van jou onder de douche denk ik..
quote:Hier sneeuwt het
Beter dan regenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
niet zijn, het is kut (in mijn ogen)
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef Puala het volgende:
fuck fuck fuck. Mijn vriendin is zwanger.
Nee, regen is nat en koudquote:
Dan is het vooral "quote:Het is van een one night stand, Omg
Sneeuw is glad en dat betekend vallenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, regen is nat en koud![]()
Ja, ok, sneeuw ook
[..]
Dan is het vooral ""
Nou ik kan wel wat leukers bedenkenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh noes, dat kan ik me dus echt niet voorstellen.
Niets lekkerder als met dit shitweer in een warm bad te liggen met een goed boek
like..?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik kan wel wat leukers bedenken
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:51 schreef Puala het volgende:
Ik wil geen details van jou onder de douche in bad denk ik..
film kijken, slapen, bij me vriendin zijn, bij vrienden zijn, xboxen, msnen. nouja heel veel meer dusquote:
Mwah, ieder zo zijn hobbies dan denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
film kijken, slapen, bij me vriendin zijn, bij vrienden zijn, xboxen, msnen. nouja heel veel meer duslezen
Mash schreef dat ze wel leukere dingen wist met dit weer. Niets meer niets minder. En ik vroeg naar die dingen. Niet naar haar in bad of w/equote:Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En nou niet zeggen dat je het van mash wel wil weten![]()
* Puala vangt de bal en pepert Hosti er mee inquote:Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
* sneeuwbal terug gooit richting Paula
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Mash schreef dat ze wel leukere dingen wist met dit weer. Niets meer niets minder. En ik vroeg naar die dingen. Niet naar haar in bad of w/e
Heb jij niet van die leuke poppetjes dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in mannen/vrouwen onthouden hier![]()
Sorry mash
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in mannen/vrouwen onthouden hier![]()
Sorry mash
Neequote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb jij niet van die leuke poppetjes dan? [ afbeelding ] & [ afbeelding ]
Dat zal foksilver nog wel zijn danquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles nog standaard?
ff proberen dan maarquote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal foksilver nog wel zijn dan
Kijk eens bij je Opties waar je layout op ingesteld staatEn zorgen dat ie op baggerlayout staat, veel makkelijker/mooier
Woon jij nou serieus in Nijmegen?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Fok oldskool, zoals het hoort, zwart geel wit
Whehehe, jij moet inmiddles toch wel weten dat voebal me net zo veel boeit als de wrat die op mijn grootmoeders neus groeit.quote:
Wil ik niet weten dat laatstequote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, jij moet inmiddles toch wel weten dat voebal me net zo veel boeit als de wrat die op mijn grootmoeders neus groeit.
Oh, die link legde ik niet helemaalquote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Een nijmegenaar met geel en zwart, dat mag ik toch wel een uitzondering vinden?
Ik doe met je meequote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Puala het volgende:
Ik heb gewoon echt werkelijk 0 zin meer. Eigenlijk de hele dag al geen zin gehad.
Hij komt uit Venloquote:
Klinkt alsof je het zwaar hebt. Succesquote:Op donderdag 4 december 2008 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking linux met hun fucking driver ontdekking en hun nare kernels en hun vuige scripts en die fucking hardware op die fucking EEEpc's *hijg* *hijg* *hijg*
Zo....*hijg* voel me al *slik* een heel *hijg* stuk beter!
Kijk niet alleen naar fabrieksgarantie, maar ook naar consumentengarantiequote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef Californium het volgende:
dus....naar huisen even de HP bellen
kreeg net een mails van mams.... als het goed is hebben ze de garantie op dit type verlengd
![]()
K overleef het wel, kwestie van ff rondje lopen en nieuw idee krijgen, nu werkt t als een zonnetjequote:Op donderdag 4 december 2008 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het zwaar hebt. Succes
klinkt alsof het allemaal appeltje eitje wasquote:Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
K overleef het wel, kwestie van ff rondje lopen en nieuw idee krijgen, nu werkt t als een zonnetje
Keesquote:
Dat is voorlopig ff genoeg tochquote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Deansensitized het volgende:
Het is nog lang niet zo als ik het uiteindelijk wil hebben, maar wel binnenkort bewoonbaar
Waar is hier?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs bij jou?
Waarom hier dan niet
Jaquote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs bij jou?
Waarom hier dan niet
Een fucking horror is het... maar dat snappen mensen als jij nietquote:Op donderdag 4 december 2008 14:52 schreef Puala het volgende:
Files, zo lief heVia het internet staat er nu al weet ik hoe veel
Zonder auto's weinig filequote:Op donderdag 4 december 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Uhm, nee
Behalve nu dan, als je http://www.vid.nl/VI/overzicht bekijkt
Ik las Pilesquote:Op donderdag 4 december 2008 14:52 schreef Puala het volgende:
Files, zo lief heVia het internet staat er nu al weet ik hoe veel
Jammer dat de originele grappen al zolang op zijnquote:
Jij leest gewoon wat je wil lezenquote:
Nou danquote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij leest gewoon wat je wil lezen![]()
![]()
En ja, ik las het ook
Kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou danJij leest wat je wil lezen
Goed, ik sta er niet elke dag in nee, maar ik weet ook hoe vreselijk het isquote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Een fucking horror is het... maar dat snappen mensen als jij niet
Weer thuis?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, ik sta er niet elke dag in nee, maar ik weet ook hoe vreselijk het is
Altijd handig zoietsquote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. lees net dat mijn afstudeerbegeleider van school in februari stopt... en ik rond eind januari hoop af te studeren.
Even een back-up plan gaan maken...
Zal hem morgen even mailen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd handig zoiets
In neem aan dat je begeleider toch wel helpt dan. Anders ff informeren bij hem (/haar)
Les 1 op school is: verwacht nooit iets van schoolquote:Op donderdag 4 december 2008 18:34 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dat is toch het minste wat je van je school mag verwachten...
Mooi systeem is dat hèquote:Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef PieterBas het volgende:
Daarom, en zolang ik niet afgestudeerd bent.. krijgt de school ook geen geld
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef PieterBas het volgende:
Hoe breng je een kat in de war?![]()
Kitty FTW
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
Mag ik dan nu 1 keer blij zijn dat ik niet naast je woon
Haha, ik doe het graag. Klinkt stom, maar goedquote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
![]()
Blij dat ik dat gedoe niet heb
Gelukkig mag ik kiezen: gedicht of surprise.quote:
Dan liever een surprisequote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik kiezen: gedicht of surprise.
Ik ga wel dichten.
bothquote:Op donderdag 4 december 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik kiezen: gedicht of surprise.
Ik ga wel dichten.
quote:
Maar ik moet vrijdag nog helemaal werken en zaterdagochtendquote:
Bummer. Waar werk je dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik moet vrijdag nog helemaal werken en zaterdagochtend
Hoop dat het morgen beetje druk wordt
Eensquote:Op donderdag 4 december 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Les 1 op school is: verwacht nooit iets van school![]()
[..]
En dat zei de school zelfs tegen mij..quote:Mooi systeem is dat hè
Maakte me dag weer goedquote:![]()
Voorzitter van de examencommissie BE is ook docent bij ons, en die vertelt ook wel eens van die leuke dingenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef PieterBas het volgende:
En dat zei de school zelfs tegen mij..
Defensie, maar werk zaterdag vrijwillig over enzo. Dus mag niet zeuren eigquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bummer. Waar werk je dan?
Afstuderen op niveau zeg maarquote:Op donderdag 4 december 2008 21:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben sinds vandaag Operational Manager Laminating (althans zo ben ik me vandaag maar gaan noemen) op mijn stage.
Weer een boel documenten gelamineerd.
Op vrijdagquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb gewoon competitie
nee op pakjesavondquote:Op donderdag 4 december 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Afstuderen op niveau zeg maar![]()
![]()
[..]
Op vrijdag
En dat is erg want?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb gewoon competitie
badmintonquote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat is erg want?
Tja oke, klein kut zaaltje en 1 baantje.. waarin/mee eigenlijk?
Collega's konden er wel om lachen..quote:
tuurlijk wel. 8 uur naar bed voor die kinderenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
hmm dat is wel laat, maar dan nog, er zit geen tijdslimiet aan pakjesavond
Kinderen die nog stellig er in geloven..quote:
gelukkig niet zegquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kinderen die nog stellig er in geloven..
Ooit eens zei mijn nichtje tegen mij, dat haar ouders nooit liegen..
Ik: wacht maar tot je een jaartje of 9-10 bent.![]()
Tante:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |