housequote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, thuis.
in mand ook maar meteen.
enkelt een kwestie van laptop wegleggen straks en pitten
Eerst house kijken.
Netjes jongen. House ftwquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zo, thuis.
in mand ook maar meteen.
enkelt een kwestie van laptop wegleggen straks en pitten
Eerst house kijken.
pwndquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht even... Dit is gewoon topic nr 729
Die kerel is zo lekker ironisch altijd, super mooi!quote:
..ff bekkie jij hèquote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
House ook nog kijken, eerst the abyss... en fuckin KSC'ers met hun kut TT's
Prima!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die kerel is zo lekker ironisch altijd, super mooi!Misschien morgen ff klein bakkie doen op de zaak bij jou, dirk? ik ben om 13.15 uur klaar en denk zo rond 13.45 in de stad weer.
Beter dat je wat humor ontwikkeld of opflikkert naar je eigen SCquote:
Je leest weer "zoenen"quote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
House ook nog kijken, eerst the abyss... en fuckin KSC'ers met hun kut TT's
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je wat humor ontwikkeldt of opflikkert naar je eigen SC
Eens, met dat laatste.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat, plus bijster onorigineel
Deelsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje in de bres springen voor je KSC maatjes, joh?
Jawel, en hier op FOK! is KSC daar een klein deel vanquote:Betekendt afkomst dan helemaal niets meer voor je
De doeds dussen de r en de y is sduk op mijn keyboardquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Deels.
[..]
Jawel, en hier op FOK! is KSC daar een klein deel van.
Vervelendquote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De doeds dussen de r en de y is sduk op mijn keyboard
Maar ach, wa jij wil
Das best lastig jaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Dit is kut... kan de tijd van mijn horloge niet meer goed zetten.....
Bij mij ookquote:
Jij ook fritsiequote:Op woensdag 3 december 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hosti, maatSlaap lekker straks!
![]()
ja dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij ook
Had er altijd een hekel om iets aan/om te hebbenDus geen ringen, kettingen, horloges, armbanden en andere onzin
![]()
Fijn is dat altijdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef PieterBas het volgende:
Slapen en morgen weer met een writers block zitten..
quote:
Goedendagquote:
quote:
Mooimooiquote:
Naar?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, wel aardig
Druk met school en met aftellen
Jaa gaat ook allemaal erg goedquote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooimooiEn met Aline?
Met mij ook primaZo maar eens naar bedje toe
Dat dacht ikquote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jaa gaat ook allemaal erg goed![]()
en ja wel goed idee
Oja tuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
3 weken Guatemala hè
Maandag over een week al![]()
Ey-Hoquote:
Allebeiquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat dat het goed gaat met mij en aline of dat het een goed idee is om te gaan slapen
Ga maar lekker slapenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja tuurlijkIk ben er weer lekker bij
Planquote:
Dat is vervelendquote:Op donderdag 4 december 2008 09:47 schreef Californium het volgende:
moggel![]()
motherboard is naar de tering waarschijnlijk![]()
Ik heb ook een HP laptop. Welk type gaat het om?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
wat mijn probleem is.... Hij gaat niet meer aan?????Ofnou de lampjes gaan 3 sec aan en thats it
Maar volgens de winkel is het een bekende klacht bij dit type van HP.... Dus waarschijnlijk the motherboard maar dat kunnen ze niet met zekerheid zeggen![]()
Inclusief de vieze huisgenoot?quote:Mijn lieve lieve nl huisgenoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen was ik weer helemaal
![]()
![]()
Volgens mij was die vieze huisgenoot een huisgenoot van nu en niet eentje uit NL?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een HP laptop. Welk type gaat het om?![]()
[..]
Inclusief de vieze huisgenoot?
O, is ze weer in Nederland dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij was die vieze huisgenoot een huisgenoot van nu en niet eentje uit NL?
Zeker nog niet zo lang wakkerquote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef OA het volgende:
O, er staat 'nl huisgenoten'... dat 'nl' begreep ik al niet...![]()
Dat laatste is wel mooi, maar ondertussen natuurlijk wel vet shit eigenlijk. Maar ik ken je probleem jaquote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
nee mijn lieve lieve NL huisgenoten.... Niet die van nu![]()
verder is mijn laptop HP pavilion (ofzo) dv 6000 serie (was ook bij de 9000 serie) 1,5 jaar oud... Maar ben verzekerd.... dus de HP geeft mij een nieuw motherboard of de verzekering betaald het
Ik weet het nummer zo niet uit m'n hoofd, maar ik zal thuis eens kijken...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
nee mijn lieve lieve NL huisgenoten.... Niet die van nu![]()
verder is mijn laptop HP pavilion (ofzo) dv 6000 serie (was ook bij de 9000 serie) 1,5 jaar oud... Maar ben verzekerd.... dus de HP geeft mij een nieuw motherboard of de verzekering betaald het
Pas een uurtje of 4...quote:
quote:
Hoi Nicoquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Pas een uurtje of 4...![]()
[..]
![]()
[..]
Hoi Nico
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:09 schreef Californium het volgende:
NICOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Paula: tis zeker shit.... ik wil gewoon een werkende laptop.... moet opdrachten voor school e.d nu allemaal op werk maken enzo....en deze stomme mac heeft geen upgraded safari dus hij suport Hotmail niet....kan dus kortom geen mail versturen....
Ik zie ergens een omweg in.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:17 schreef Californium het volgende:
Nou ik moet eerst weten of HP het maakt of niet.... daar heb ik me mams aangezet.... Zo niet... dan moet de laptop naar HP.... die moeten mij een nota sturen, die nota moet naar de verzekering.... De verzekering moet goed keuren en mij betalen...ik moet de hp betalen.... HP fixt die shit.... sturen het terug....
Zoiets gok ik..... dus ik reken niet binnen nu en 3 maanden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |