SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Idd, wat houdt je tegen?!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Bob_Saget het volgende:
OMG TIS WEER VERLAAGD NAAR 4,50! WTF SCHANDE!!! Emigreren naar Duitsland is niet eens zo'n slecht idee..!
Oh, leg uit?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan zeiken over andermans spelling.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:03 schreef Bob_Saget het volgende:
OMG TIS WEER VERLAAGD NAAR 4,50! WTF SCHANDE!!! Emigreren naar Duitsland is niet eens zo'n slecht idee..!
Graag ja, wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Houdt je? Moet ik daar iets over uitleggen?
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Rosbief het volgende:
Idd, denk volgende keer beter na voordat je iemand verbetert, smart-ass
Was EPIC FAIL al genoemd?![]()
![]()
Oke, dat was heel slecht van me ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Rosbief het volgende:
Idd, denk volgende keer beter na voordat je iemand verbetert, smart-ass
Was EPIC FAIL al genoemd?![]()
![]()
JAA, jAA jaAhaahmaar je bent nog niet genoeg vernederd. Het moet beter kunnen, iets met kielhalen ofzo!!1quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, dat was heel slecht van me ja.Ik geef mijn failure uiteraard toe. Sorry.
Nou zeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
JAA, jAA jaAhaahmaar je bent nog niet genoeg vernederd. Het moet beter kunnen, iets met kielhalen ofzo!!1
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Hopelijk kost het je binnenkort 50 euro vieze roker!
De overheid die geld wil verdienen aan verslaafden als jijquote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Bob_Saget het volgende:
PFFFF....Wie bedenkt dat!?
Overdwars onder de kiel door!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou zeg.En waar denken we dan aan?
Stop met roken, faalhaas!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Bob_Saget het volgende:
PFFFF....Wie bedenkt dat!?
Vorige week ging ik naar de AH op een pakkie Marlboro sigaretten te halen. ¤4,50! Ik denk WAAT IS DAT NOU!?!??? PFFF
Ging ik gisteren naar de AH om een pakkie Marlboro te halen, ¤ 5,00 !!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!??????????
Gelukkig zijn de bezineprijzen nog wel redelijk
Waarschijnlijk doet ie dat niet anders hoeft hij niet over de prijs te klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering zeg, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij rookt toch Marlboro? Dan stinkt ie niet naar shag hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Rosbief het volgende:
TS is zo'n smerige tokkie die naar shag stinkt
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij rookt toch Marlboro? Dan stinkt ie niet naar shag hoor
Epische faal.
Tering zeg, wat ben jij langzaamquote:
Sorry, geen tijd om 24/7 te Fokken. Maar wou het graag nog even zeggen, want het is gewoon teringdomquote:Op donderdag 4 december 2008 10:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tering zeg, wat ben jij langzaam
Lees eens verder dan je neus lang is pauper.
OT:
Roken is slecht
Bwehe je werkt in een magazijnquote:Op donderdag 4 december 2008 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb dagelijks op mijn werk 5 ton shag.
bwehe nee sukkel op kantoorquote:Op donderdag 4 december 2008 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bwehe je werkt in een magazijn_!!
Moet ik het bonnetje voor je scannen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:30 schreef koemleit het volgende:
het is nooit 5 euro geweest hoor, de ene keer ben je vet gepwnd..
Echt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:30 schreef Demon-X het volgende:
caballero 30
¤6.90
zwaar belachelijk idd
Tering.... en dan een pakkie per dag...quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:30 schreef Demon-X het volgende:
caballero 30
¤6.90
zwaar belachelijk idd
Oh dus die 100+ euro per maand per persoon voldoet niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef eNaSnI het volgende:
De zorg moet toch ergens van betaald worden?
ik vind hem een sma-rtassquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
die Smart_ass is idd een smartass...
Tis nog slechter voor mn omgeving als ik het niet doe.quote:
Je praat fucking poep . Pure onzin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:08 schreef beverton het volgende:
En terecht! Rokers zorgen voor een hogere Co2 uitstoot en helpen daarmee de ijskappen te smelten. Wat op zijn gevolg weer een stijgende zeespiegel teweeg brengt waardoor een vele miljoenen mensen dood zullen gaan. Als je rookt ben je een moordenaar!
Alles autorijders zijn ook moordenaarsquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:08 schreef beverton het volgende:
En terecht! Rokers zorgen voor een hogere Co2 uitstoot en helpen daarmee de ijskappen te smelten. Wat op zijn gevolg weer een stijgende zeespiegel teweeg brengt waardoor een vele miljoenen mensen dood zullen gaan. Als je rookt ben je een moordenaar!
je bent gestopt met kopen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef ikJur het volgende:
ja tijd voor shag vriend, kiezen of delen ben gelukkig half gestopt (half ja )
Ow jij bent dus 1 van die meelopers die het als ''stoer'' zien om te mee te roken. Whehehe get a lifequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef lammegiraf het volgende:
boeien, ik blijf lekker roken, hoewel ik gelegenheidsroker ben.
Hehe, hoeveel geld heb je al bespaard?quote:Op zondag 7 december 2008 18:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb nu met de laatste prijsverhoging maar besloten te stoppen. Gaat eigenlijk best goed, had ik eerder moeten doenNu zes dagen niet gerookt
Ja dat idee heb ik ook.. had eerder moeten stoppen want het valt best wel mee op de momenten na.quote:Op zondag 7 december 2008 18:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb nu met de laatste prijsverhoging maar besloten te stoppen. Gaat eigenlijk best goed, had ik eerder moeten doenNu zes dagen niet gerookt
Rokers die niet willen stoppen....quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Bob_Saget het volgende:
Ging ik gisteren naar de AH om een pakkie Marlboro te halen, ¤ 5,00 !!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!??????????
Rokers die wel willen stoppen maar het niet kunnen.quote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Rokers die niet willen stoppen....
en als je dan zoiets ziet. heb je toen gezegd tegen de cassiere van "steek het dan maar in je reet" of heb je toch maar het pakje al morrend gekocht...quote:Ging ik gisteren naar de AH om een pakkie Marlboro te halen, ¤ 5,00 !!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!??????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |