Zo, eindelijk bevallen?quote:
Iemand als ZarGon is gewoon een prima aanvulling op de crew, zit ook echt op z'n plek. Maar iemand als hij kan het ook niet in z'n eentje doen. Cerror ook trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Je leert het wel, we rammen het er wel inquote:
Kunnen ze die niet afzinken dan, net als EIL?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Kan er nog iets met KLB gedaan worden, of blijft dat gewoon de baggerboot van FOK! ?
Niet! Doen!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
Blauw maakt mn kont onwijs huge.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
Anosmie als mod zou wel enorm cool zijn
ONZ blijft hoe dan ook het forum van momentopnames. Het komt en het gaat in golfbewegingen. Veel users beginnen hier, leren dan wat niet mag en worden uiteindelijk kwaliteitsusers (behalve Daggla, die blijft gewoon kut.) Natuurlijk hebben de mods hier ook een (geringe) rol in, maar ONZ wordt denk ik meer dan de rest van het forum, beïnvloed door de algehele tendens op FOK!.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Er is de afgelopen jaren al zo enorm veel en vaak streng gemod dat het nu helemaal dood is.
En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
maar de kunst van het modden van ONZ, het fingerspitzengefühl, wat IS leuk, wat WORDT leuk is een paar mod-generaties lang sporadisch aanwezig geweest.
Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ik heb ook nergens beweerd dat ik het kende.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Jij zal dat beter weten dan ik, maar ik denk/vind juist dat het door het losser modden dood gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nee,
Zonder fingerspitzengefühl is het niet mogelijk om pittig te modden, het is juist een vereiste.quote:En nu wil ik niemand voor het hoofd stoten, en ik steek zeker de hand in eigen boezem enzo qua aanstellen mods,
Mja, misschien is het wel voor handen alleen zal je iemand met de benodigde fingerspitzengefühl niet zo ver krijgen om op ONZ te modden als deze op zijn blote voeten aan voelt komen dat er niet voldoende draagkracht is bij het huidige team mods. Niks persoonlijks tegen de huidige mods (ook niet eens allemaal) maar ik denk dat ONZ hun forum niet is en beter uit de verf kunnen komen op een ander forum.quote:Waarbij ik dus NIET de mods aanspreek of afval, ook wij moeten het doen met hetgeen op dat moment voor handen is
Ja, rot op hee...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat regelen ze zelf maar, WIJ zijn ONZ
Kut, nu zit ik ook te denken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Samen sterren kijken in Bergen? Abso-fucking-lutely?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar rijmt het wel op, ja.
Je weet best wie. Denk!
Vind die maar eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
Wel meepostende mods die TTT's kunnen openen en initiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |