Lijkt mij ook het meest voor de hand liggend, zeker qua stevigheid. Wall mounted plankjes zijn niet berekend op 100 kilo, laat staan een plankje wat je aan een los staande houtplaat bevestigt. Dan heb je gewoon wel wat meer nodig dan een L-profielquote:
Ik vind het idee van een mooi stalen laddertje ook wel wat hebben...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik zou geen plankjes op de kast monteren als trap (om praktische en estetische redenen) ik zou een paar treden uit de zijkant infrezen:
dimbaar lampje erachter en je kan in het donker (en dronken) ook je trapje vinden...
Dat vind ik wel wat hebben, maar dan zou ik er maar 2 maken waar precies een voet in past (iets smaller dus en misschien iets hogere gaten) of precies boven elkaar of eentje voor je linker en eentje voor je rechter voet, schuin boven elkaar dus. Ik denk dat je met 2 stappen wel boven bent.quote:
Een keertje na een feestje:) maar dat was een eenpersoonsbed, nu heb ik er een van 180 daar val je niet zo snel uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef maok het volgende:
Ben jij de laatste jaren wel eens uit een gewoon laag bed gevallen?
Volgens mij val je niet sneller uit een hoog bed dan uit een lage.
Zoals de trap van De zolderstudio (deel 3) van MMach bedoel je toch?quote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef -sabine- het volgende:
Mooi gedaan Niels.
ZwartWit verveelt mij nooit.
Een bijrijdtrapje is dat wat?
Kzag ook us een trap met links en rechts ongelijke breedtetreden.
Dat zou het lopen vergemakkelijken en minder ruimte innemen dan een "gewone" afmeting van een trap. Volgens mij was het in Eigen Huis En Tuin met de oplevering van het LoesjeHuisje.
Nadeel is dat je altijd met dezelfde voet moet beginnen, dronken of niet.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef maok het volgende:
[..]
Zoals de trap van De zolderstudio (deel 3) van MMach bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet in het plafond of in de wand boren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef fashion4life. het volgende:
Gordijnen ophangen...
Hoe gordijnen op te hangen als je niet in het plafonf, nog in de wand kan boren??
(metalen platen
Totale lengte 525cm..
HELP??
Omdat er metalen/ stalen steunbalken achter zitten.. dus erin of doorheen boren is geen optie..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom kan je niet in het plafond of in de wand boren?
Hierbij 2 close-up foto's van de boekenplank..quote:Op maandag 8 december 2008 18:23 schreef roepdeman het volgende:
Ik lees met je mee! Ik ben heel benieuwd naar wat up close en personal shots van die boekenplank!
Allstars rulesss!!! hahaquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef maok het volgende:
Mooi hoor![]()
hihi, je hebt allstars, dat vind ik helemaal niet bij het huis passen
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wederom een TVP!
Uiteraard, als straks de verlichting en de lijsten hangen en ik zit erin, dan maak ik uiteraard nog wat sfeerfoto's..quote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef Everlong het volgende:
Erg leuk gedaan, mijn complimenten!
Komt er ook nog een foto met je gelhaard aan?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt??quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef roepdeman het volgende:
Ah die boekenplank ziet er echt dope uit! Ja, afwerken ik weet het niet, als het je stoort zou ik het doen, maar voor zover ik op de totaal foto's zie springt er niet echt iets in het oog. Nice job!
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt??
quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Hierbij 2 close-up foto's van de boekenplank..
Kabels zijn in de boekenplank verwerkt, onderzijde moet nog afgewerkt worden dmv tape?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groet Niels
Ik vind dat kleine stukje snoer niet echt storend. Ik vraag me af of het daadwerklijk mooier wordt als je er met tape over heen gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef fashion4life. het volgende:
Oke duidelijk;)
enige oplossing is denk ik afplanken met zwart tape?
Gááást, je mag ook gewoon wel Intratuin o.i.d. zeggen.. Het gaat een beetje over de top nu.quote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef fashion4life. het volgende:
Vervolgens ben ik naar de origideenkwekerij geweest..
Je hebt orchideenkwekerijen en tuincentra, dat is niet hetzelfde kan ik je vertellen..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef ROG het volgende:
[..]
Gááást, je mag ook gewoon wel Intratuin o.i.d. zeggen.. Het gaat een beetje over de top nu.
Ik vind anders dat TS wel volhoudend is om elke vorm van sfeer te vermijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef ROG het volgende:
[..]
Gááást, je mag ook gewoon wel Intratuin o.i.d. zeggen.. Het gaat een beetje over de top nu.
Dank je wel.. ik denk dat de inrichting van elke woning te maken heeft met bepaalde voorkeuren, zo is de mijne dus strak en modern.. New Yorkse stijl.. sfeer kun je creeeren door licht en warme(in mijn geval paarse) accessoirres.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef FP128 het volgende:
Alleerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst op woongebied maar als ik sommige foto's zo bekijk vind ik het wel allemaal vrij steriel. Bedoel allemaal strak vormgegegeven en 'kaal'. Of houdt je van deze stijl?(ik dus meer van hout en warme kleuren)
dan kan hij zijn biertjes makkelijker uit de koelkast halen als hij op de bank zit.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef PiperMaru het volgende:
Tof! En zeker minder kil dan ik had gedacht afgaande op eerder geposte foto's
Is het niet handiger om de deuren van de koelkast andersom te monteren?
Boren met een hoop moeite;-) en doorzettingsvermogen!! maar het is gelukt..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:27 schreef Barb het volgende:
Mooi geworden zeg. En wel degelijk sfeervol.
Hoe heb je de gordijnen nou uiteindelijk opgehangen?
Ik had het bed 10 cm lager kunnen maken, maar zit gebonden aan de hoogte van de kledingrekken, waar ook lange jassen aanhangen.. zodoende heb ik deze hoogte aan moeten houden...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:29 schreef AndreaW het volgende:
Fashion for life .. je huis is een plaatje . echt waar echt smaakvol nu nog wat kaarsjes voor de sfeer, dat kan ook heel strak .. een ding je bed ..die had ik echt lager gemaakt .. doe nog eens eentje met kaarsen aan .. want echt het is echt een plaatje ..koop dan maar ff wat kaarsjes voor mijn plezier ..
complimenten met je smaak verder.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef Hyperdude het volgende:
Geinig![]()
Kan je ook nog wat voor die radiator bedenken, die ziet er zo wel erg gewoontjes uit.
Vind ik.
Erg leuk dat mijn woning je daarbij geholpen heeft!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:21 schreef Pollewoppie het volgende:
Ja heel netjes geworden!!! Ondanks al het gezeur van users heb ik juist inspiratie opgedaan voor mijn nieuwe hutje!
edit: bij de weg: waar heb je die krukken gekocht (en hoe duur)?
Als je er niet inkomt, kan je er ook niet afvallen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:41 schreef Game_Error het volgende:
Hoe ga je dat bed inkomen naar een avond flink doorzakken, ik zie mezelf er zo al afvallen
Cool; wist niet eens dat dat bestaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Radiatorbekleding is in bestelling, volledig RVS bevestiging dmv magneten..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Ewelina het volgende:
Het is echt leuk geworden!Ik vreesde voor het hotelkameridee, maar het is echt sfeervol geworden!
Ik hou wel van dat strakke
![]()
Ga je de spiegel nog ophangen?
Zoals het er staatquote:
Mogen we die ook meevolgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Zoals het er staat![]()
In Rotterdam komt een renovatieproject van een pand, waar ik erg in geinterresseerd ben..
groet Niels.
Haha uiteraard, wel weet ik dat de volgende woning zeer minimalistisch wordt en ik zelf er veel ga ontwerpen, het zelf ontworpen bed is echt fantastisch!!.. en mocht deze woning niet verkocht worden, dan verhuur ik het..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:39 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Mogen we die ook meevolgen?
Heb je het al te koop staan dan?Verhuren kan ook.. je studio staat wel in een gewilde buurt om te wonen geloof ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Haha uiteraard, wel weet ik dat de volgende woning zeer minimalistisch wordt en ik zelf er veel ga ontwerpen, het zelf ontworpen bed is echt fantastisch!!.. en mocht deze woning niet verkocht worden, dan verhuur ik het..
Groet Niels.
Welk pand?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:23 schreef fashion4life. het volgende:
In Rotterdam komt een renovatieproject van een pand, waar ik erg in geinterresseerd ben..
Aankomend weekend komt de advertentie op diverse sites te staan, dus dan staat hij officieel te koop..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Heb je het al te koop staan dan?Verhuren kan ook.. je studio staat wel in een gewilde buurt om te wonen geloof ik.
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:49 schreef ryan_atwood het volgende:
Voor hoeveel ga je hem verkopen?
Dat is wel leuke prijs voor in Amsterdam. Ik blijf het ook volgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.
Gemeubileerd a 5000,- euro in overleg , betaande uit;
- Wandmeubel
- Bank
- Salontafel
- Bar+ krukken
- Gordijnen
- Custom Bed+ toebehoren
- Koelkast
- Wasmachine
- Wandhaard
Groet Niels.
Ben ik nou gek Niels, of maak je dan verlies?? je hebt het toch gekocht voor 150.000 euro?? plus kk??quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Na Taxatie komt hij op de markt voor 149.900 euro.
Gemeubileerd a 5000,- euro in overleg , betaande uit;
- Wandmeubel
- Bank
- Salontafel
- Bar+ krukken
- Gordijnen
- Custom Bed+ toebehoren
- Koelkast
- Wasmachine
- Wandhaard
Groet Niels.
|