Lijkt mij ook het meest voor de hand liggend, zeker qua stevigheid. Wall mounted plankjes zijn niet berekend op 100 kilo, laat staan een plankje wat je aan een los staande houtplaat bevestigt. Dan heb je gewoon wel wat meer nodig dan een L-profielquote:
Ik vind het idee van een mooi stalen laddertje ook wel wat hebben...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik zou geen plankjes op de kast monteren als trap (om praktische en estetische redenen) ik zou een paar treden uit de zijkant infrezen:
dimbaar lampje erachter en je kan in het donker (en dronken) ook je trapje vinden...
Dat vind ik wel wat hebben, maar dan zou ik er maar 2 maken waar precies een voet in past (iets smaller dus en misschien iets hogere gaten) of precies boven elkaar of eentje voor je linker en eentje voor je rechter voet, schuin boven elkaar dus. Ik denk dat je met 2 stappen wel boven bent.quote:
Een keertje na een feestje:) maar dat was een eenpersoonsbed, nu heb ik er een van 180 daar val je niet zo snel uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef maok het volgende:
Ben jij de laatste jaren wel eens uit een gewoon laag bed gevallen?
Volgens mij val je niet sneller uit een hoog bed dan uit een lage.
Zoals de trap van De zolderstudio (deel 3) van MMach bedoel je toch?quote:Op zondag 7 december 2008 19:02 schreef -sabine- het volgende:
Mooi gedaan Niels.
ZwartWit verveelt mij nooit.
Een bijrijdtrapje is dat wat?
Kzag ook us een trap met links en rechts ongelijke breedtetreden.
Dat zou het lopen vergemakkelijken en minder ruimte innemen dan een "gewone" afmeting van een trap. Volgens mij was het in Eigen Huis En Tuin met de oplevering van het LoesjeHuisje.
Nadeel is dat je altijd met dezelfde voet moet beginnen, dronken of niet.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef maok het volgende:
[..]
Zoals de trap van De zolderstudio (deel 3) van MMach bedoel je toch?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |