Waarom kan je niet in het plafond of in de wand boren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef fashion4life. het volgende:
Gordijnen ophangen...
Hoe gordijnen op te hangen als je niet in het plafonf, nog in de wand kan boren??
(metalen platen
Totale lengte 525cm..
HELP??
Omdat er metalen/ stalen steunbalken achter zitten.. dus erin of doorheen boren is geen optie..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom kan je niet in het plafond of in de wand boren?
Hierbij 2 close-up foto's van de boekenplank..quote:Op maandag 8 december 2008 18:23 schreef roepdeman het volgende:
Ik lees met je mee! Ik ben heel benieuwd naar wat up close en personal shots van die boekenplank!
Allstars rulesss!!! hahaquote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef maok het volgende:
Mooi hoor![]()
hihi, je hebt allstars, dat vind ik helemaal niet bij het huis passen
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wederom een TVP!
Uiteraard, als straks de verlichting en de lijsten hangen en ik zit erin, dan maak ik uiteraard nog wat sfeerfoto's..quote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef Everlong het volgende:
Erg leuk gedaan, mijn complimenten!
Komt er ook nog een foto met je gelhaard aan?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt??quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef roepdeman het volgende:
Ah die boekenplank ziet er echt dope uit! Ja, afwerken ik weet het niet, als het je stoort zou ik het doen, maar voor zover ik op de totaal foto's zie springt er niet echt iets in het oog. Nice job!
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:10 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt??
quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Hierbij 2 close-up foto's van de boekenplank..
Kabels zijn in de boekenplank verwerkt, onderzijde moet nog afgewerkt worden dmv tape?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groet Niels
Ik vind dat kleine stukje snoer niet echt storend. Ik vraag me af of het daadwerklijk mooier wordt als je er met tape over heen gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef fashion4life. het volgende:
Oke duidelijk;)
enige oplossing is denk ik afplanken met zwart tape?
Gááást, je mag ook gewoon wel Intratuin o.i.d. zeggen.. Het gaat een beetje over de top nu.quote:Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef fashion4life. het volgende:
Vervolgens ben ik naar de origideenkwekerij geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |