fantastische foto'squote:Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef Solstice het volgende:
http://auswaertssieg.scha(...)/fotos-aus-enschede/
Fotoverslag van Duitse kant.

Bij dat fotoverslagquote:Twente feiert vor unserer Tribüne (wo links auch Heimfans sitzen)
Aber jetzt gibt´s den Jubel aus dem Schalke-Block.
Wat is dat ärgerlich und peinlich und falsch!
Ne, da krieg ich Donnerblick, wenn ich sowas seh, und die Magensäure klettert…

Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef Kerdaben het volgende:
Niet alle Schalke fans waren even blij met dat gejuich naar Twente spelers
[..]
Bij dat fotoverslag

Niets moet he... ook sinterklaas niet... das trouwens vanavondquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:58 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds aan het nagenieten. Mis zaterdag de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen, kutsinterklaas.

Vriendin -> Anti-voetbal -> Schoonfamilie -> Sinterklaas -> Zaterdagquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets moet he... ook sinterklaas niet... das trouwens vanavond

Vriendin -> niet-anti-voetbal -> schoonfamilie -> sinterklaas -> vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:19 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Vriendin -> Anti-voetbal -> Schoonfamilie -> Sinterklaas -> Zaterdag

.. Maar daar weet ik niks van af hoor..
.. Maar daar weet ik niks van af hoor..

Statistieken tot nu toe:quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef poehej het volgende:
Ach boeiend Lamzak_, dat compenseren we wel met Groningen - Twente
Kaarten zijn binnen, Bus 8 als ik het goed heb.

quote:Fax van Heracles
ENSCHEDE/ ALMELO - Er wordt altijd veel gezegd en geschreven over de rivaliteit tussen FC Twente en Heracles. Maar toen 'de mensen van kantoor van Twente' donderdagmorgen in alle vroegte de fax controleerden, lag daar een felicitatie van Heracles vanwege het bereiken van de volgende ronde in de Uefa Cup. Een mooie geste van de Almelose buurman.

Die is best wel gaafquote:Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef Solstice het volgende:
http://auswaertssieg.scha(...)/fotos-aus-enschede/
Fotoverslag van Duitse kant.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |