Dat is cker waar, hij raakte al een beetje geirriteerd. Maar hij werd gewisseld omdat die last kreeg van de hamstring.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd Tukkers!
Goede wedstrijd! Terecht trouwens dat Perez naar de kant werd gehaald, die man had de tweede gele kaart ook nog wel gezien als hij was blijven staan.
dat is een feitquote:Op donderdag 4 december 2008 08:23 schreef poehej het volgende:
Twente MOET gewoon winnen van Paris.. al is het alleen maar om Schalke te helpen..
Ik hoop eigenlijk dat city gelijkspeelt. Dan kan je nog eerste worden in de poule, en ontloop je misschien een zware tegenstander.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is een feitAl kan een gelijkspl ook genoeg zijn als City zijn plicht doet
Plus het zijn weer punten voor Nederland in de UEFA Ranking.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:23 schreef poehej het volgende:
Twente MOET gewoon winnen van Paris.. al is het alleen maar om Schalke te helpen..
Heerlijk stukquote:Op donderdag 4 december 2008 00:43 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben trouwens geen schrijver, maar ik heb mijn huidige gevoel even heerlijk weggeschreven
Natuurlijk wel de mooiste eruit geplukt, is een quote van iemand van het twente.net forumquote:Enkele bijdragen op het S04 forum:
ich muss schon sagen, die stimmung in holland beim 2:0 war wirklich klasse.. zwar nur durch tv .. aber das muss wirklich hammer dort gewesen sein.. da sind die kasköppke uns um ein vielfaches überlegen..
---
Ich glaube, dass FCT heute einen ganzen Schwung neuer Anhänger gefunden hat. Die haben genau das gezeigt, was uns allen auf Schalke fehlt.
---
Was ich auch bemerkenswert fand, waren die komplett vollen Tribünen noch 10 Minuten nach Abpfiff, dazu eine beachtliche Lautstärke bei den Gesängen. Da ist niemand eher gegangen, um früh im Bett zu sein... da könnten sich viele "Schalker" ein Beispiel dran nehmen.
Hoffentlich kriege ich morgen die Videos hochgeladen, das war echt Hammer.
---
Ich tippe mal, dass von der Lautstärke im S04-Block nicht viel angekommen ist, weil das nach oben wegging. Im Twente-Block habe ich die gesamte Spielzeit über einen Lautstärkepegel erlebt, den ich auf Schalke zuletzt beim 7:4 gehört habe. Selbst da war S04 nicht so einstimmig (!!!) und LAUT.
---
Hab das gesamte Spiel im Radio über Kopfhörer mitverfolgt . . . Dort: Twente-Fans ganz laut, das ganze Spiel bis nach Abpfiff zu hören . . . vom blauen Block hörte man GARNIX, aber nicht einen Ton.
---
Gestern in Twente konnte man alles sehen, was man hier auf Schalke vermisst....
lastig he, die dugoutquote:Op donderdag 4 december 2008 09:04 schreef poehej het volgende:
Lamzak_, je moet blij zijn dat je niet in dat baggervak van mij zat.. dan had je een stuk minder sfeer gehad..
De hele wedstrijd zitten
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de mooiste eruit geplukt, is een quote van iemand van het twente.net forum
Wel lastigquote:Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef poehej het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het echt prachtig, ik heb nog meer respect voor de Schalke fans gekregen, helemaal na gisteren. Ik denk dat ik maar eens een paar wedstrijden van Schalke ga pakken.
Moet dat echt?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
En zaterdag moeten we écht oppassen voor SP-AR-TA
Het mag niet net als die andere wedstrijden zo zijn dat we weer verliezen.. Maar dat zullen zij ook wel begrijpenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
Bier?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef Lamzak_ het volgende:
Woah, mijn hoofd zit er nog helemaal vol van.
Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
Komt wel goedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.
D'r an met de lippe dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat zeeden wie veurig joar ok. Sparta is onze angstgegner.
Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbijquote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Merson het volgende:
Zouden er al ergens beelden zijn van Theo in de hoek?
woarquote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbij
videoquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbij
Hier hetzelfde, vanuit Boston!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik zit in Kaapstad maar zou hier toch graag van meegenieten, kan dat?
fantastische foto'squote:Op donderdag 4 december 2008 18:49 schreef Solstice het volgende:
http://auswaertssieg.scha(...)/fotos-aus-enschede/
Fotoverslag van Duitse kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |