abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 16:02:59 #1
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_63727585

Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Bert ter Brugge - Rood Hart

Vorig Deel: [Centraal] FC Twente #32 - Knallen in Europa

Fokkers in de Veste:

• 101, RobbieT
  • 104, 9christensen
  • 106, Merson
  • 106, NeedeRadicals
  • 122, KingOfPop
  • 303, Dos37
  • 304, Lamzak_
  • 304, Poehej
  • 306, Robinhoo
  • 307, DirkZz
  • 310, Moody

[ Bericht 5% gewijzigd door poehej op 03-12-2008 18:09:06 ]
  • pi_63727601
    Cmon twente!

Topic #33 btw.
    Enschede, onze stad! ons domein!
      woensdag 3 december 2008 @ 16:05:08 #3
    39338 poehej
    pi_63727635
    Ja kan iemand dat ff veranderen?
    pi_63727703
    nr.33 Done

Ik ga zo vast indrinken
    pi_63727719
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef Frutsel het volgende:
    nr.33 Done

Ik ga zo vast indrinken
    Thankjoe
    pi_63727730
    Vanavond aanwezig in een skybox, tussen de bobo's
    Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
    Where you need improvement: you have smelly dog farts.
      woensdag 3 december 2008 @ 16:10:02 #7
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_63727775
    Steve
    ik vind het nu al een held
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_63727786
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Thankjoe
    Proost. Ik teken wederom voor 1-0
      woensdag 3 december 2008 @ 16:10:42 #9
    39338 poehej
    pi_63727799
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef Frutsel het volgende:
    nr.33 Done

Ik ga zo vast indrinken
    Veel plezier

Lelijk dat er vanavond voor en tijdens de wedstrijd weer geen bier wordt geschonken..
      Moderator / Redactie FP woensdag 3 december 2008 @ 16:10:49 #10
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_63727801
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Dos37 het volgende:
    Steve
    What he said
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_63727809
    2-0!
    pi_63727906
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef poehej het volgende:

[..]

Veel plezier

Lelijk dat er vanavond voor en tijdens de wedstrijd weer geen bier wordt geschonken..
    Tegen Racing Santander was er in ieder geval in de tweede helft wel bier te krijgen.
      woensdag 3 december 2008 @ 16:16:35 #13
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63727935
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:10 schreef Dos37 het volgende:
    Steve
    hij mag nog wel 5 jaar blijven
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_63727962
    Hoorde laatst dat Steve in Delden woont weet iemand daar meer over?
      woensdag 3 december 2008 @ 16:17:31 #15
    39338 poehej
    pi_63727963
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Neleos het volgende:

[..]

Tegen Racing Santander was er in ieder geval in de tweede helft wel bier te krijgen.
    Is dat zo ja? Ik weet wel dat tegen Renais pas na de wedstrijd werd geschonken
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Stienn het volgende:
    Zoiets heb ik ook gehoord ja. Volgens mij klopt het wel
      woensdag 3 december 2008 @ 16:17:39 #16
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63727966
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Neleos het volgende:

[..]

das verboden tijdens uefa cup duels

in het vak-p home wel
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      Moderator / Redactie FP woensdag 3 december 2008 @ 16:18:46 #17
    Rawr
    pi_63727994
    Wie was de laatste coach die 5 jaar of langer bleef? Voor zover ik me kan herinneren (ben sinds mn 7e fan van Twente, dus in totaal 18 jaar, waarvan eigenlijk maar 13 jaar actief) hebben we alleen coaches gehad die 2 of 3 seizoenen bleven en daarna weer opkrasten
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_63728075
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef poehej het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Ik weet wel dat tegen Renais pas na de wedstrijd werd geschonken
    Weet het zeker. Heb begin tweede helft 3 halve liters gehaald en later in de tweede helft nog eens 3. Ze waren gewoon te halen bij die kioskjes boven en ook gewoon betaald met smileys.
      woensdag 3 december 2008 @ 16:25:35 #19
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63728136
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Neleos het volgende:

[..]

Weet het zeker. Heb begin tweede helft 3 halve liters gehaald en later in de tweede helft nog eens 3. Ze waren gewoon te halen bij die kioskjes boven en ook gewoon betaald met smileys.
    alcoholvrij denk ik
    [b]Enschede![/b]
    pi_63728248
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:25 schreef 9christensen het volgende:

[..]

alcoholvrij denk ik
    Echt niet.
    pi_63730237
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Stienn het volgende:
    Je gelooft me niet . Stom konijn, ik heb zelfs nog uitgelegd wáár!

Ik pleit ervoor om Rood Hart in de OP te plaatsen, dan kan poehej hem heel vaak luisteren en wordt het steeds mooier (en kan die ook mee blêren).

pi_63730449
    Het zal mij benieuwen vanavond, 1-0 moet mogelijk zijn
      woensdag 3 december 2008 @ 18:07:12 #23
    39338 poehej
    pi_63730615
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Merson het volgende:

[..]

Ik pleit ervoor om Rood Hart in de OP te plaatsen, dan kan poehej hem heel vaak luisteren en wordt het steeds mooier (en kan die ook mee blêren).

In de OP plaatsen ok., maar mee blêren nooit
    pi_63733348
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Merson het volgende:

[..]

Klopt, ik vertrouw jou niet! Ga je nu nog naar PSG?

Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2008 @ 20:30:27 #25
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_63735154
    Succes jongens vanavond

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Moderator / Redactie FP woensdag 3 december 2008 @ 22:07:43 #26
    Rawr
    pi_63738902
    Alvast 2-0!

'03 Wielaert
    '55 Perez

pi_63738952
    Lekker hoor
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63740043
    Ik zeg dit niet vaak hier, maar hulde en gefeliciteerd!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63740073
    Nette overwinning!
    Heb genoten van de wedstrijd en wat goed dat jullie door zijn!
    pi_63740099
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef _Mike_ het volgende:
    Lekker hoor

Alvast 2 clubs door naar de volgende ronde
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      Moderator / Redactie FP woensdag 3 december 2008 @ 22:36:32 #31
    Rawr
    pi_63740155
    Feest in de Veste! Twente is door naar de volgende ronde!
      woensdag 3 december 2008 @ 22:37:07 #32
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_63740198
    Nice. Niks van gezien helaas wegens verplichtingen elders, maar toen ik terug reed naar huis en het kolkende stadion van kilometers afstand hoorde: .

Is Twente nu eigenlijk door of moeten ze nog minimaal een punt halen in de wedstrijd tegen PSG?
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
    pi_63740383
    Mooi!!
    Maar zag ik nu goed dat ze sowieso 2e zijn? En in dat geval moeten ze dan tegen de nummer 3 uit de Champions League?
    pi_63740447
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:37 schreef Rikketik het volgende:
    Nice. Niks van gezien helaas wegens verplichtingen elders, maar toen ik terug reed naar huis en het kolkende stadion van kilometers afstand hoorde: .

Is Twente nu eigenlijk door of moeten ze nog minimaal een punt halen in de wedstrijd tegen PSG?
    Zijn sowieso door.
    pi_63740821
    Feli, lekker hoor, alles viel wel goed vanavond.

Nagelbijtertje.
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef ElYefe het volgende:
    Maar zag ik nu goed dat ze sowieso 2e zijn? En in dat geval moeten ze dan tegen de nummer 3 uit de Champions League?
    Klopt.
    pi_63741091
    Bizar hoor, dit. Wel lekker.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_63741938
    Net terug. Wát een wedstrijd.
    Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
    '13 |
    '14
    pi_63742014
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOenz

[ Bericht 86% gewijzigd door -Vaduz- op 04-12-2008 00:16:58 (; )) ]
    pi_63742079
    Wat een klasbak die Perez. Goeie genade!
    pi_63742159
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat een klasbak die Perez. Goeie genade!

Had niet verwacht dat hij zo belangrijk zou worden voor Twente eigenlijk, hopelijk houdt hij zijn niveau vast, op 1 wedstrijd na.
    pi_63742189
    Hahaha Hahaha HAHWehhwaEHAWHH!HAIFHUAWIHEAWIIehiAWHEIH!
    pi_63742275
    WAt mooi
    Цой жив
    pi_63742358
    Voor de mods: er komt een wedstrijddag van Lamzak_ aan
      woensdag 3 december 2008 @ 23:41:28 #44
    39338 poehej
    pi_63742492
    Wat een butt-scheids.. Kan niet klagen over de uitslag maar we hebben denk ik wel gemazzeld dat we niet gelijk hebben gespeeld..

Op naar de volgende ronde!
    pi_63742653
    JAAAAAAAA
    pi_63743117
    Gefeliciteerd Tukkers!
    Goede wedstrijd! Terecht trouwens dat Perez naar de kant werd gehaald, die man had de tweede gele kaart ook nog wel gezien als hij was blijven staan.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_63743343
    In de pocket! .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_63743440
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef Lamzak_ het volgende:
    Voor de mods: er komt een wedstrijddag van Lamzak_ aan
    PM Sj0rSz daar over, hij regelt dat.
    That's all folks!
    pi_63743882
    Goohhh wat een heerlijk voetbalavondje.

Erg mooi gebaar ook dat Schalke fans meededen met dat 'heuj heuj heuj' bij de ereronde, compliment
      donderdag 4 december 2008 @ 00:39:50 #50
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_63743884
    Net thuis. Geweldige sfeer meegemaakt. Twente en Schalke fans die gebroederlijk samen optrokken voor de wedstrijd.

Keneth Perez
    pi_63743927
    De wedstrijddag van Lamzak_

FC Twente - Schalke 04
    04-12-2008 - 20:45

Groepsfase UEFA-Cup in Enschede, dat is toch echt geen jaarlijkse kost. Dit jaar wel, en vandaag stond de zwaarbeladen wedstrijd tegen Schalke 04 op het schema, bij een overwinning zou Twente zich direct plaatsen.

Zoals bij de meesten wel bekend zijn Schalke 04 en FC Twente goed bevriend, dit was goed te merken aan de binnenstad van Enschede, waar Schalke en Twente fans samen op terrassen zaten onder genot van een biertje.

Toen de wedstrijd, ik persoonlijk hou er toch wel van om ruim op tijd in het stadion aan te komen, ik kijk graag de warming-up, tevens moest ik nog munten halen en wilde het verkeer voor zijn. Dus ook vandaag was ik ruim een uur van tevoren in het stadion, waar ik een klein rood vlaggetje zou vinden bij mijn stoel.

De wedstrijd werd ingeluid met een prachtige Tifo aan beide zijden.

De tifo van Schalke was ook erg tof om te zien. Sinds de Grolsch Veste is uitgebreid, betekende dit dat het uitvak ook uitgebreid moest worden, waardoor de uit-supporters tegenwoordig in drie losse vakken zitten. 2 kleine en 1 grote. De TIFO van Schalke bestond uit twee delen: De twee kleine vakken hielden blauwe vellen vast en enkele dubbelhalters met het logo van Schalke, het andere deel bestond uit rode vellen, waar logo's van FC Twente en van Vak-P op te zien waren. Onderschreven met de duitse tekst: Samen zijn wij hier in de hel van Enschede(oid, mijn Duits is echt waardeloos). Een geweldig gebaar van de Schalke aanhang.

Een spandoek in één van de Twente vakken had de tekst: Immer Freunden, aber heute nicht.
    Ook in de Twente vakken waren er veel Schalke Supporters aanwezig, dit ook zonder enkele problemen, een heerlijk gezellige avond in de veste.

De wedstrijd zelf: Twente begon heerlijk, waar een doelpunt in de tweede minuut(Wielaert) ervoor zorgde dat voordat ik überhaupt koud geworden was, alweer uitgebreid heb staan knuffelen met mijn achterbuurman en zij-buurman. Het beloofde veel goeds.

Twente zakte nadat snelle doelpunt alweer behoorlijk in, Schalke drong aan en kreeg kansen, waarvan twee hele grote. Toen de bal via de paal in de handen van Boschker kwam, zei ik gelijk tegen mijn buurman: Als die er niet in gaat, verliezen wij vanavond niet.

De wedstrijd verliep billenknijpend verder en het rust-signaal was er één waar spelers en supporters erg blij mee waren. Na even mijn blaas geleegd te hebben en een rondje bij de omloop te hebben gelopen liep ik rustig weer naar mijn stoeltje, waar ik sigaret nummer 11 opstak sinds het startsignaal om me toch nog even warm te houden. Nadat twee spandoeken van Schalke werden geshowt met de teksten (ongeveer): Eindelijk weer rusten in het buitenland, kunnen we weer gaan voor de punten in de liga, begon de wedstrijd weer.

Schalke zette druk, Twente deed en kon niet bijster veel, maar echt angst voor Schalke kroop bij mij ook niet naar boven. En dan opeens, een actie van Kenneth Perez wat resulteerde tot een prachtig doelpunt in de 55ste minuut. Na wederom een knuffel te hebben gegeven aan ongeveer alle mensen om mij heen ging de wedstrijd door. De sfeer zat er lekker in, waar ook het "spring voor Twente" wel erg duidelijk merkbaar was, ook als je stil stond deinsde je toch nog wel een centimetertje omhoog en omlaag .

Waar iedereen diep van binnen angst voor had gebeurde, in de 79ste minuut scoort Asamoah de aansluitingstreffer. Wat mij hierbij opviel was dat er geen één Schalke supporter juichte.

Schalke ging druk zetten waardoor er achterin meer ruimtes ontstonden, wat behoorlijk kansen aan beide kansen resulteerde niet in een doelpunt. De blessuretijd ging in, waar de Ajacieden massaal Jalalalalala Ajax Amsterdam in zouden zetten, deed het hele stadion staand de Twentse versie: Jallaalalaala, Twente Olé. Na echt een werkelijk prachtige actie van Theo Janssen bij de cornervlag werd er afgefloten. Ontlading, gejuich, een geweldig feest en een historische dag, Twente overwinterde sinds 1977/1978 eindelijk weer in Europa.

De ereronde was een aparte, Schalke Spelers en Staf liepen direct naar binnen, waar de Twente-Spelers een rondje stadion aan het starten waren. De Schalke supporters klapten massaal voor Twente en toen gebeurde wat geweldigs, het bekende: ooooooooooooooooooooooooooooooh, heuj heuj heuj. Werd gestart vanuit het Schalke vak, waardoor het Schalke vak ook nog een persoonlijk bedankje kreeg van de Twente-Spelers. Na nog 5 minuten gesprongen en gezongen te hebben was het tijd om naar huis te gaan.

De biertap op de tweede ring was weer open en ik vervolgde mijn weg richting de auto, waarvoor ik wel langs het uitvak(aan de buitenkant an het stadion) moest/kon lopen. Een Duitse dame stond bij het hek met haar sjaal te zwaaien, ik liep naar haar toe en wilde mijn sjaal ruilen, mijn 100% tukker sjaal was niet goed genoeg, dus heeft ze de sjaal geruild voor de sjaal die mijn broer van me geleend had. Waardoor Lamzak_ nu trotse bezitter is van een echte NordKurve sjaal.

Morgen zal de hele dag de glimlach die ik nu op mijn kop heb blijven staan. We zijn trots op ons Twente.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamzak_ op 04-12-2008 08:54:48 ]
    pi_63743936
    Ik ben trouwens geen schrijver, maar ik heb mijn huidige gevoel even heerlijk weggeschreven
    pi_63744019
    tvp, morgen even lezen.
    pi_63744209
    Leuk verhaal en ik zoek met een heerlijk gevoel mijn bed nu ook maar eens op.
    pi_63744342
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Gefeliciteerd Tukkers!
    Goede wedstrijd! Terecht trouwens dat Perez naar de kant werd gehaald, die man had de tweede gele kaart ook nog wel gezien als hij was blijven staan.
    Dat is cker waar, hij raakte al een beetje geirriteerd. Maar hij werd gewisseld omdat die last kreeg van de hamstring.
    Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
      donderdag 4 december 2008 @ 01:46:06 #56
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_63744618
    Wat een mooien dag gister

Echt geweldig, nou nog even een mooi uitje naar Parijs en dan overwinteren.
    pi_63746777
    aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
    wat een heerlijk avondje... daar kan sinterklaas een puntje aan zuigen

waar blijft nu die gast die in de vorige topics al ons belachelijk maakte...dat Parijs Twente wel ff zou opdoeken....
    Parijs is nu afhankelijk van Twente...
      donderdag 4 december 2008 @ 08:23:28 #58
    39338 poehej
    pi_63746796
    Twente MOET gewoon winnen van Paris.. al is het alleen maar om Schalke te helpen..
    pi_63746887
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 08:23 schreef poehej het volgende:
    Twente MOET gewoon winnen van Paris.. al is het alleen maar om Schalke te helpen..
    dat is een feit Al kan een gelijkspl ook genoeg zijn als City zijn plicht doet
    pi_63747116
    Goedemorgen!
    pi_63747144
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 08:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

dat is een feit Al kan een gelijkspl ook genoeg zijn als City zijn plicht doet
    Ik hoop eigenlijk dat city gelijkspeelt. Dan kan je nog eerste worden in de poule, en ontloop je misschien een zware tegenstander.
    pi_63747150
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 08:23 schreef poehej het volgende:
    Plus het zijn weer punten voor Nederland in de UEFA Ranking.
    pi_63747251
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 00:43 schreef Lamzak_ het volgende:
    Ik ben trouwens geen schrijver, maar ik heb mijn huidige gevoel even heerlijk weggeschreven
    Heerlijk stuk
      donderdag 4 december 2008 @ 09:04:00 #64
    39338 poehej
    pi_63747299
    Lamzak_, je moet blij zijn dat je niet in dat baggervak van mij zat.. dan had je een stuk minder sfeer gehad..
    De hele wedstrijd zitten
      donderdag 4 december 2008 @ 09:12:28 #65
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_63747444
    Cool verhaal. Ik wil ook wel een Schalkesjaaltje..
      donderdag 4 december 2008 @ 09:27:47 #66
    39338 poehej
    pi_63747664
    Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.. Na al die jaren eindelijk eens door in de EUFA

Ik hou van Twente, want Twente is mn club
      donderdag 4 december 2008 @ 09:36:13 #67
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_63747766
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH !!!!!!!

wat ben ik blij ! my god wat een spannende wedstrijd, mooi publiek trouwens dat schalke
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_63747879
    quote:
    Enkele bijdragen op het S04 forum:

ich muss schon sagen, die stimmung in holland beim 2:0 war wirklich klasse.. zwar nur durch tv .. aber das muss wirklich hammer dort gewesen sein.. da sind die kasköppke uns um ein vielfaches überlegen..

---
    Ich glaube, dass FCT heute einen ganzen Schwung neuer Anhänger gefunden hat. Die haben genau das gezeigt, was uns allen auf Schalke fehlt.

---
    Was ich auch bemerkenswert fand, waren die komplett vollen Tribünen noch 10 Minuten nach Abpfiff, dazu eine beachtliche Lautstärke bei den Gesängen. Da ist niemand eher gegangen, um früh im Bett zu sein... da könnten sich viele "Schalker" ein Beispiel dran nehmen.
    Hoffentlich kriege ich morgen die Videos hochgeladen, das war echt Hammer.

---
    Ich tippe mal, dass von der Lautstärke im S04-Block nicht viel angekommen ist, weil das nach oben wegging. Im Twente-Block habe ich die gesamte Spielzeit über einen Lautstärkepegel erlebt, den ich auf Schalke zuletzt beim 7:4 gehört habe. Selbst da war S04 nicht so einstimmig (!!!) und LAUT.

---
    Hab das gesamte Spiel im Radio über Kopfhörer mitverfolgt . . . Dort: Twente-Fans ganz laut, das ganze Spiel bis nach Abpfiff zu hören . . . vom blauen Block hörte man GARNIX, aber nicht einen Ton.

---
    Gestern in Twente konnte man alles sehen, was man hier auf Schalke vermisst....
    Natuurlijk wel de mooiste eruit geplukt, is een quote van iemand van het twente.net forum
    pi_63747920
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:04 schreef poehej het volgende:
    Lamzak_, je moet blij zijn dat je niet in dat baggervak van mij zat.. dan had je een stuk minder sfeer gehad..
    De hele wedstrijd zitten
    lastig he, die dugout
    pi_63748049
    prachtige avond voor twente en zélfs ook nog voor de schalke fans lijkt mij
    ik heb vanaf nu een zwak voor Twente. (Al zal mijn #1 club altijd sevilla blijven)
    Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
    Slepen ze me mee, hop naar de wc.
    Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
      donderdag 4 december 2008 @ 09:52:08 #71
    39338 poehej
    pi_63748060
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]

lastig he, die dugout
    Heb ik iets gemist?
    pi_63748077
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:52 schreef poehej het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
    Niet zo zeiken Jeroen
      donderdag 4 december 2008 @ 09:55:58 #73
    39338 poehej
    pi_63748135
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Natuurlijk wel de mooiste eruit geplukt, is een quote van iemand van het twente.net forum

Ik vond het echt prachtig, ik heb nog meer respect voor de Schalke fans gekregen, helemaal na gisteren. Ik denk dat ik maar eens een paar wedstrijden van Schalke ga pakken.

Het was overigens de eerste keer dat de spelers van de andere kant het veld op kwamen lopen.. Toen er werd gejuicht voor de spelers had ik eerst zo van waar zijn ze dan
      donderdag 4 december 2008 @ 09:59:53 #74
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63748217
    Leuk voor jullie, gefeliciteerd. Volgende ronde tegen Chelsea in de Veste?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      donderdag 4 december 2008 @ 10:01:37 #75
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63748256
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:55 schreef poehej het volgende:

[..]

Ik vond het echt prachtig, ik heb nog meer respect voor de Schalke fans gekregen, helemaal na gisteren. Ik denk dat ik maar eens een paar wedstrijden van Schalke ga pakken.
    Wel lastig , is altijd uitverkocht die keet. Via Blau und Weiss Enschede kan het wel, maar ook daar zit het vaak vol Wel leuk om in een bus met bijna allemaal Twentesupporters die kant op te gaan
    29.10 Novastar HMH
    pi_63748377
    En zaterdag moeten we écht oppassen voor SP-AR-TA
    pi_63748417
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
    Moet dat echt?
      donderdag 4 december 2008 @ 10:47:10 #78
    39338 poehej
    pi_63749389
    quote:
    Het mag niet net als die andere wedstrijden zo zijn dat we weer verliezen.. Maar dat zullen zij ook wel begrijpen Ik denk trouwens wel dat Perez de komende wedstrijden niet zal spelen, hij is van dusdanig grote waarde om te laten spelen en de kans op een langere blessure te riskeren.
    pi_63749634
    ''I am so delighted for the fans, because when you need them, what a great atmosphere. I always say European nights are special, for the fans, they proved it tonight. I think they were a 12th man. When the ball was going near the goal, I think they were blowing it away and keeping it out.''

Lekker sfeertje inderdaad, kwam op TV zelfs nog goed over.
      Moderator / Redactie FP donderdag 4 december 2008 @ 10:57:27 #80
    Rawr
    pi_63749640
    pi_63749801
    Woah, mijn hoofd zit er nog helemaal vol van.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:03:20 #82
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63752822
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef Lamzak_ het volgende:
    Woah, mijn hoofd zit er nog helemaal vol van.
    Bier?
    29.10 Novastar HMH
    pi_63753060
    Eehehehe, nee
      donderdag 4 december 2008 @ 13:16:50 #84
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63753183
    Goedemiddag
    [b]Enschede![/b]
    pi_63754157
    Allo!
      donderdag 4 december 2008 @ 14:17:09 #86
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_63754958
    Hejmwa
    29.10 Novastar HMH
    pi_63755119
    quote:
    Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.
    pi_63755279
    Wat mooi gister!

Zouden er al ergens beelden zijn van Theo in de hoek?
    pi_63756232
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.
    Komt wel goed
      donderdag 4 december 2008 @ 15:11:42 #90
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_63756496
    Dat zeeden wie veurig joar ok. Sparta is onze angstgegner.
    pi_63757098
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Dos37 het volgende:
    Dat zeeden wie veurig joar ok. Sparta is onze angstgegner.
    D'r an met de lippe dus.
    pi_63759013
    Eigen beelden:
      donderdag 4 december 2008 @ 17:20:08 #93
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63759866
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Merson het volgende:
    Zouden er al ergens beelden zijn van Theo in de hoek?
    Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbij
    [b]Enschede![/b]
      donderdag 4 december 2008 @ 17:26:10 #94
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_63759984
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:

[..]

woar
      donderdag 4 december 2008 @ 17:38:50 #95
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63760286
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef Dos37 het volgende:

[..]

woar
    video
    [b]Enschede![/b]
    pi_63760439
    zeer goed resultaat. Geweldig ook die actie van janssen. En het jalalala ging lekker zeg, zeker daar op het einde was het constant en echt met heel het stadio geloof ik. Je zag ook iedereen gaan staan. Heerlijk resultaat.
      donderdag 4 december 2008 @ 18:11:21 #97
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_63760994
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Ik zit in Kaapstad maar zou hier toch graag van meegenieten, kan dat?
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_63761201
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Undergod het volgende:

[..]

Ik zit in Kaapstad maar zou hier toch graag van meegenieten, kan dat?
    Hier hetzelfde, vanuit Boston!
    Jesus saves but death prevails.
      donderdag 4 december 2008 @ 18:27:04 #99
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_63761334
    www.fctwente.tv

Vanavond vanaf 20.30 uur de samenvatting van de wedstrijd op FC Twente TV
    [b]Enschede![/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')