abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63770600
**post aangepast**

Ten eerste: ik wil je best geloven, mrBhimself.

Ik zal het wel eens lezen, dat artikel. Wel bedankt voor het College.

PS, link of bron had wel fijn geweest maar ik zal het, zoals het een goed student betaamd, wel doen met de zojuist gretig gemaakte aantekeningen.

[ Bericht 47% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 23:34:05 ]
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
  donderdag 4 december 2008 @ 23:36:28 #152
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63770877
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Beste bassie

Meneer Croes zegt dat zijn mensen in de eerste dagen van deze zaak gehinderd werden door het feit dat alle verklaringen in het nederlands waren.

Als dan blijkt dat de eerste bekende verklaring van Joran in het Papiaments is, dan kletst meneer Croes uit z'n nek, of lief gezegd dan ondergraaft hij z'n eigen argument.

Nu doet dat niets af aan het feit dat jij, heel knap, een verklaring hebt gevonden van 10 dagen later in het nederlands.
Maar dat doet voor het argument van meneer Croes niet meer zo terzake, zeker niet gezien het feit dat hierboven een verklaring staat gepubliceerd die ook in het Papiaments is afgenomen en dateert van 3 weken later.
Je liegt of weet het gewoon niet maar ze zijn bijna allemaal in het NED afgenomen Ghostbuster.
Dus STOP met je laster en dis-info
pi_63770971
.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 4 december 2008 @ 23:41:17 #154
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63771012
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef bolsena het volgende:

[..]

Hoezo, zieken? Wat bedoel je?

Ik concludeer TERECHT dat je het BELANGRIJKSTE gegeven hebt "vergeten" te vermelden, namelijk de leeftijd van Joran op dat moment. En dat ben je tot 3 maal toe "vergeten" te vermelden, alleen om je spelletjes te kunnen spelen.

Dan moet je bij mij met iéts beters komen dan dat, Johan.
[..]

En waarom reageer je niet?
Bang om iets te verliezen? Je reputatie wellicht?

Bang om ontmaskerd te worden als manipulator?

NB:
Aangezien je niet meer reageert op zowel JoBuster als op mij (en ik weet zeker dat BwennieBren daar ook nog wel bij gaat komen), lijkt het me beter dat JIJ je berichtjes op een andere site neerplakt?

Ideetje wellicht?
Ik vind jou een misselijk persoontje BOLSEMA.

Je geeft er blijk van een zielig TROLLETJE te zijn IMO althans
pi_63771066
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben bang dat ik je hier moet corrigeren bolsena

Voor de liefhebbers:
Artikel 245 | Sr, Boek 2, Titel 14
Je lijkt gelijk te hebben, meester Bhimself. Of Master?

http://www.mobiel-pleegzorg.nl/hoezitdat/2001/hoe016.htm

Kan het bewuste artikel uit het WvS niet zo snel Googlen, voorlopig geef ik je 100& gelijk.
MITS dat wat jij schreef ook in en voor Aruba geldt, hè.

Trouwens wel goed dat jij mij van gedegen repliek dient, hoor.
Dan lijkt het er tenminste niet op dat Johan de enige is met "kritiek" op mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door bolsena op 05-12-2008 00:14:12 ]
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63771109
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef bastibro het volgende:Ik vind jou een misselijk persoontje BOLSEMA.

Je geeft er blijk van een zielig TROLLETJE te zijn IMO althans

Weet je dat ik écht nog geen flauw idee heb wat een Troll nou precies is?

Jullie hebben het er al vaak over gehad, maar ik weet echt niet wat jullie daar mee bedoelen.

-------------------------------

Is een Troll iemand die kritische vragen stelt?
Hmm, ja, verdorie - dan ben ik een Troll geloof ik.
pi_63771161
Even voor de mod :

Door bolsena - donderdag 4 december 2008 @ 23:20

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63771262
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef bastibro het volgende:
Je geeft er blijk van een zielig TROLLETJE te zijn
Nu we het toch over trolletjes hebben:

Ik ga maar eens een filmpje kijken. Want 's Nachts kom ik pas écht tot leven.

Hoe ging die Quote ook alweer? Owja, deze dus:

Travis Bickle (Robert De Niro in Taxi Driver (USA - Martin Scorsese, 1976):
"All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets. "

-------------------------------------------------------------------------------

Fijne nacht en vrijdagmorgen, iedereen.
pi_63771270
Er is alweer een berichtje naar de mod Bastibro
pi_63771286
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:47 schreef johan555 het volgende:
Even voor de mod :

Door bolsena - donderdag 4 december 2008 @ 23:20

[ afbeelding ]
Klopt, dat stond er eerst inderdaad.

Heb jij trouwens je Excuses voor vanmiddag al aangeboden aan mij, Johan?
pi_63771337
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:52 schreef johan555 het volgende:
Er is alweer een berichtje naar de mod Bastibro
Nou, ik ben zeer benieuwd hoor.

Ik noemde de spelletjes die jij speelde "ziekelijk en manipulatief".

Dat is wat anders dan dat ik JOU "ziekelijk en manipulatief" noem.

Maar misschien heb je wel een Case, joh. Go for it!
pi_63771479
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef JoBuster het volgende:
Tsjaa het is wat al die "ziekers" en "zeikers" die het niet met je eens zijn en dat ook nog eens met feiten onderbouwen.

Ja, nou, pfoe eeh. Gelukkig heb ik jou nog, anders was ik de enige ziekerige zeiker hier.

Heb jij al een mailtje gestuurd naar de mod toevallig?
pi_63771523
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef bastibro het volgende:
Ik vind jou een misselijk persoontje BOLSEMA.
pi_63771540
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef bastibro het volgende:
Je liegt of weet het gewoon niet maar ze zijn bijna allemaal in het NED afgenomen Ghostbuster.
Dus STOP met je laster en dis-info
Nog 1 keer dan bastibro (ik zal extra langzaam T Y P E N :

Meneer Croes heeft het over DE EERSTE DAGEN VAN DE ZAAK en pronto de eerste verklaring van Joran is in Papiamento.

Dat een andere verklaring 10 dagen later dat dan niet is, is dan niet meer van belang bassie, Croes zijn argument is dan al lang ontkracht.

Capice?
I stand with the happy Island.
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:04:43 #165
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63771541
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef bolsena het volgende:

Aangezien je niet meer reageert op zowel JoBuster als op mij (en ik weet zeker dat BwennieBren daar ook nog wel bij gaat komen), lijkt het me beter dat JIJ je berichtjes op een andere site neerplakt?

Ideetje wellicht?
De self-made en ingenomen intellectuele trollen willen dit topic overnemen
Heb je het in de gaten Johan?
pi_63771581
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef JoBuster het volgende:
Capice?
Verdomme JoBuster, wat doe je nou!

Geen buitenlandse taal bezigen hier - straks wordt je nog aangeklaagd.

PS: Weet jij wat een Troll is JoB???
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:08:05 #167
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63771625
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Nog 1 keer dan bastibro (ik zal extra langzaam T Y P E N :

Meneer Croes heeft het over DE EERSTE DAGEN VAN DE ZAAK en pronto de eerste verklaring van Joran is in Papiamento.

Dat een andere verklaring 10 dagen later dat dan niet is, is dan niet meer van belang bassie, Croes zijn argument is dan al lang ontkracht.

Capice?
Dat was een getuigeverklaring en ook metteen een van de weinigen in Papiaments. De rest was in het NED.
Got my drift? Zo en nu lekker slapen
pi_63771742
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef bastibro het volgende:

[..]

De self-made en ingenomen intellectuele trollen willen dit topic overnemen
Heb je het in de gaten Johan?
Dat volk is hier al vaker geweest Bastibro ! Gewoon negeren dan is de lol er zo voor ze af !
pi_63771958
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:02 schreef bolsena het volgende:
Ja, nou, pfoe eeh. Gelukkig heb ik jou nog, anders was ik de enige ziekerige zeiker hier.

Heb jij al een mailtje gestuurd naar de mod toevallig?
Ik vraag me trouwens af bolsena of het wel OK is hier om steeds mensen van "zieken" en "zeiken" te beschuldigen en andere posters steeds "trollen" te noemen?

Het maakt mij niet zoveel uit hoor, maar vermoeiend is het wel en een en dezelfde poster doet dat nu al 24 topics lang met iedere poster die het met hem oneens is

Weet je ik ben een positivo dus laten we het morgen maar effe aankijken, wie weet is het dan allemaal anders en duikt Natalee ook weer op.

Mods PM-en kan altijd nog en heeft toch een hoog NSB gehalte wat mij betreft

Terug naar de zaak:

Het is wel vermakelijk hoe wederom, nu de zaak tegen Joran gesloten dreigt te worden, alles uit de kast wordt getrokken om de zaak Natalee op de voorpagina te houden.
Daar is natuurlijk niets mis mee want ik zie ook graag duidelijkheid in de zaak, maar je vraagt je af wie daar weer achter zitten; Joran voor de poen, Beth voor nog meer poen, Peter voor de kijkcijfers (lees poen) of de amerikaanse media voor helemaal veel poen??

Ik begin steeds meer denken dat Dompig aan het slot van de documentaire Natalee. The Unrevealed Timelines gelijk had, door te zeggen "ging het maar alleen om Natalee, dan was dit allemaal al lang opgelost"
pi_63772016
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:08 schreef bastibro het volgende:
Dat was een getuigeverklaring en ook metteen een van de weinigen in Papiaments. De rest was in het NED.
Got my drift? Zo en nu lekker slapen
Ok bassie weltrusten, je kan de woorden "In de eerste dagen" van meneer Croes niet snappen of plaatsen.
Prima wat mij betreft, slaap lekker.
pi_63772030
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef bolsena het volgende:

[..]

Je lijkt gelijk te hebben, meester Bhimself. Of Master?

http://www.mobiel-pleegzorg.nl/hoezitdat/2001/hoe016.htm

Kan het bewuste artikel uit het WvS niet zo snel Googlen, voorlopig geef ik je 100& gelijk.
MITS dat wat jij schreef ook in en voor Aruba geldt, hè.

Trouwens wel goed dat jij mij van gedegen repliek dient, hoor.
Dan lijkt het er tenminste niet op dat Johan de enige is met "kritiek" op mij.
Goede vraag, ik weet niet of het artikel ook exact zo is opgenomen in het WvSr van Aruba. Ik zoek dat nog even voor je uit en kom er op terug. De meeste artikeln zijn overigens onverkort en ongewijzigd overgenomen uit 'ons' Wetboek van Strafrecht. Mogelijk dat de strafmaat afwijkend is en op een aantal artikelen zijn ook de 'subs' anders ingevuld.

Het is overigens niet bedoeld als negatieve repliek; je hebt het al zwaar genoeg hier
--
pi_63772073

Minister Rudy Croes van Justitie spreekt ‘openhartig’ over de begintijd van het Natalee Holloway onderzoek.

ORANJESTAD — Jan van der Straten heeft in de eerste tien dagen nadat bekend werd dat de Amerikaanse tiener Natalee Holloway was verdwenen, het onderzoek verknoeid. Hij hielp zijn ‘vriend’ Paul van der Sloot om zijn verdachte zoon Joran te beschermen.

Dat heeft de minister van Justitie Rudy Croes gezegd, nu hij zich aangevallen voelt door de oud-politiecommissaris en eerste onderzoeksleider van de zaak. Van der Straten leverde eerder deze week kritiek op bepaalde aspecten van het Korps Politie Aruba (KPA). “Ook heeft hij onze Guarda Nos Costa vergeleken met een politiek gedirigeerde groep à la Chávez (Venezolaanse president)”, zegt Croes “Hij is activist van oppositiepartij AVP, vandaar, maar hij vergeet dat juist de Natalee Holloway-zaak werd geregeerd door vriendjespolitiek.”

Wachten tot pensioen
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’. Vervolgens was er in de eerste tien dagen telefoonverkeer tussen hem en Paul van der Sloot.”
Van der Straten zou volgens Croes na de verdwijning van Natalee ook misschien wel bewust het zogeheten flexiteam hebben ingezet. “Hij zei toen in mei 2005: ‘Dit kan ik eventjes met mijn flexiteam oplossen’. Zoals iedereen weet, was het flexiteam een team dat werd ingezet als het gewone politieteam overbezet was. Bijvoorbeeld tijdens carnaval.
Er kon een rechercheur bijzitten, maar het was geen politieteam dat in staat was een onderzoek te doen. Waarom werd niet het taya-team (agenten met veel expertise en ervaring – red.) ingeschakeld?”

Er ging nog meer mis, kaart Croes aan. “Waarom werd er toen een beachbum beschuldigd die voorheen een choller was geweest. Hij zou het gedaan hebben, terwijl men intern wist dat hij het niet had gedaan. Ook apart is het feit dat Joran in het Nederlands werd ondervraagd, terwijl hij goed Papiaments spreekt. Net als onze recherche. Onze mensen hadden hun werk veel beter kunnen doen als de gesprekken in de eigen taal waren gevoerd. Waarom dit privilege? Gewoon omdat het ‘Nederlander-vrienden’ waren. Alledrie: Joran, Paul en Jan. Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker. We voelden ons in de steek gelaten door Nederland toen Aruba verwoestend werd getroffen door de zaak. Dat heb ik de Nederlandse premier Balkenende en staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijkszaken) en minister Hirsch-Ballin (Justitie) verteld. Maar iedereen is tot nu toe stil gebleven en laat Aruba’s naam besmeuren door de wereld. Ze lieten en laten ons vallen en lijden.”

De oplossing van de zaak ligt bij de drie Nederlanders Van der Straten en Paul en Joran van der Sloot, meent Croes. Hij vindt dat er een nieuw onderzoeksteam moet komen van Arubanen, Antillianen, Nederlanders én Amerikanen. “Waarom was er nooit een voorstel gekomen om Jan van der Straten van zijn positie te halen na die tien onbeschaafde dagen? In Bonaire zijn laatst agenten van de zaak-Marlies van der Kouwe afgehaald omdat ze faalden. Ik daag ook Van der Straten en Paul van der Sloot uit om opheldering te geven, zodat Aruba’s naam gezuiverd wordt van deze vuiligheid (porkeria).”

amigoe
pi_63772093
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef mrBhimself het volgende:
Het is overigens niet bedoeld als negatieve repliek
Ik had het over repliek, hoor. Niet over negatieve repliek.

Niet mijn woorden gaan verdraaien hè. Anders stuur ik een mailtj...ach, nee hoor - geintje.
pi_63772262
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef JoBuster het volgende:
Ik vraag me trouwens af bolsena of het wel OK is hier om steeds mensen van "zieken" en "zeiken" te beschuldigen en andere posters steeds "trollen" te noemen?
Tja, dat denk ik ook wel eens. Ik ben ook een misselijk persoontje genoemd. En ook nog andere dingen in eerdere delen, maar dat moet ik even teruglezen.
quote:
Het maakt mij niet zoveel uit hoor, maar vermoeiend is het wel en een en dezelfde poster doet dat nu al 24 topics lang met iedere poster die het met hem oneens is
Ow, dat had ik nog geeneens gemerkt.

Ik zal er eens streng op letten morgen.
quote:
Mods PM-en kan altijd nog
Ik weet eerlijk gezegd geeneens hoe je een PM moet versturen op FOK!
Nog nooit naar gekeken eigenlijk. En geen behoefte aan tevens.
quote:
wie weet is het dan allemaal anders en duikt Natalee ook weer op.
Nou, dat is wel heel Positief inderdaad, waarde JB. Dat is zo'n beetje het beste dat er gezegd is in #24 tot nu toe.
Dat lijkt me inderdaad een goede afsluiter voor vandaag. Morgen "mogen" we weer opdraven helaas.

Owja, dit nog even:
quote:
Ik begin steeds meer denken dat Dompig aan het slot van de documentaire Natalee. The Unrevealed Timelines gelijk had, door te zeggen "ging het maar alleen om Natalee, dan was dit allemaal al lang opgelost"
Hier zal ik mijn mening maar niet over geven, laat ik het er op houden dat die Dompig aardig in de juiste richting kijkt.

Welterusten iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door bolsena op 05-12-2008 01:05:51 ]
pi_63772302
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:28 schreef johan555 het volgende:
‘Holloway-zaak door vriendjespolitiek verknoeid’
4 Dec, 2008, 14:32 (GMT -04:00)
[ afbeelding ]

Minister Rudy Croes van Justitie spreekt ‘openhartig’ over de begintijd van het Natalee Holloway onderzoek.

ORANJESTAD — Jan van der Straten heeft in de eerste tien dagen nadat bekend werd dat de Amerikaanse tiener Natalee Holloway was verdwenen, het onderzoek verknoeid. Hij hielp zijn ‘vriend’ Paul van der Sloot om zijn verdachte zoon Joran te beschermen.

Dat heeft de minister van Justitie Rudy Croes gezegd, nu hij zich aangevallen voelt door de oud-politiecommissaris en eerste onderzoeksleider van de zaak. Van der Straten leverde eerder deze week kritiek op bepaalde aspecten van het Korps Politie Aruba (KPA). “Ook heeft hij onze Guarda Nos Costa vergeleken met een politiek gedirigeerde groep à la Chávez (Venezolaanse president)”, zegt Croes “Hij is activist van oppositiepartij AVP, vandaar, maar hij vergeet dat juist de Natalee Holloway-zaak werd geregeerd door vriendjespolitiek.”

Wachten tot pensioen
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’. Vervolgens was er in de eerste tien dagen telefoonverkeer tussen hem en Paul van der Sloot.”
Van der Straten zou volgens Croes na de verdwijning van Natalee ook misschien wel bewust het zogeheten flexiteam hebben ingezet. “Hij zei toen in mei 2005: ‘Dit kan ik eventjes met mijn flexiteam oplossen’. Zoals iedereen weet, was het flexiteam een team dat werd ingezet als het gewone politieteam overbezet was. Bijvoorbeeld tijdens carnaval.
Er kon een rechercheur bijzitten, maar het was geen politieteam dat in staat was een onderzoek te doen. Waarom werd niet het taya-team (agenten met veel expertise en ervaring – red.) ingeschakeld?”

Er ging nog meer mis, kaart Croes aan. “Waarom werd er toen een beachbum beschuldigd die voorheen een choller was geweest. Hij zou het gedaan hebben, terwijl men intern wist dat hij het niet had gedaan. Ook apart is het feit dat Joran in het Nederlands werd ondervraagd, terwijl hij goed Papiaments spreekt. Net als onze recherche. Onze mensen hadden hun werk veel beter kunnen doen als de gesprekken in de eigen taal waren gevoerd. Waarom dit privilege? Gewoon omdat het ‘Nederlander-vrienden’ waren. Alledrie: Joran, Paul en Jan. Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker. We voelden ons in de steek gelaten door Nederland toen Aruba verwoestend werd getroffen door de zaak. Dat heb ik de Nederlandse premier Balkenende en staatssecretaris Bijleveld (Koninkrijkszaken) en minister Hirsch-Ballin (Justitie) verteld. Maar iedereen is tot nu toe stil gebleven en laat Aruba’s naam besmeuren door de wereld. Ze lieten en laten ons vallen en lijden.”

De oplossing van de zaak ligt bij de drie Nederlanders Van der Straten en Paul en Joran van der Sloot, meent Croes. Hij vindt dat er een nieuw onderzoeksteam moet komen van Arubanen, Antillianen, Nederlanders én Amerikanen. “Waarom was er nooit een voorstel gekomen om Jan van der Straten van zijn positie te halen na die tien onbeschaafde dagen? In Bonaire zijn laatst agenten van de zaak-Marlies van der Kouwe afgehaald omdat ze faalden. Ik daag ook Van der Straten en Paul van der Sloot uit om opheldering te geven, zodat Aruba’s naam gezuiverd wordt van deze vuiligheid (porkeria).”

amigoe
Maar kijk eens dat had je toch al een paar uur geleden gepost hier of wist je dat niet meer???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')